Hoe dan? Volgens mij ligt dat toch echt aan jezelf als jij je aangesproken voelt.quote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat impliciet van iedereen vraagt.
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.quote:Op zondag 25 september 2016 22:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij ligt dat toch echt aan jezelf als jij je aangesproken voelt.
Heb ik iets gemist gisteren?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Spiritus is nog boos over gisteren denk ik.
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Spiritus is nog boos over gisteren denk ik.
Ik ben zelden boos.quote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.
Ironisch; dat is precies wat jij wil gaan doen. Namelijk verplichten dat men zich schikt naar jouw idee over wat waarheid is, op straffe van of geldboetes, of erger.quote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?
Jij oogt ook wel wat mad.quote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt trouwens voor meer PVVers hier op Fok.quote:
Het is heel simpel: van mij mag je moslim zijn zoveel je wil. Van jou dient iedereen uiteindelijk moslim te worden. Nogal een verschil.quote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?
Dat verbaast je? Had je niet verwacht van een gematigde?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.
Ik heb niets met de PVV. Niet alleen omdat het een neoliberale partij is, maar ook omdat de achterban een racistische is. Die gooien niet alleen radicale Marokkanen het land uit, maar alle Marokkanen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt eerr voor meer PVVers hier op Fok.
Ik heb haar nimmer als gematigde gezien.quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat verbaast je? Had je niet verwacht van een gematigde?
Ik heb nog nooi PVV gestemd naar mijn weten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt trouwens voor meer PVVers hier op Fok.
Maar dat is ze wel. En daar lopen er tientallen miljoenen van los in Europa.quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb haar nimmer als gematigde gezien.
Aangezien, zoals je weet, ik dierbare Marokkaanse vrienden heb die weinig tot niets met de Islam hebben, is PVV stemmen wel het laatste wat ik zou doen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Niemand stemt op de PVV als je ze moet geloven , ondertussen staan ze wel aan kop in de peilingen
Ok.quote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien, zoals je weet, ik dierbare Marokkaanse vrienden heb die weinig tot niets met de Islam hebben, is PVV stemmen wel het laatste wat ik zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |