Islam is niet alleen maar kennis tot je nemen, maar vooral die kennis internaliseren en ernaar handelen. Pas wanneer je het geloof praktiseert (in alle oprechtheid), ga je het ervaren voor wat het is.quote:Op maandag 26 september 2016 00:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel moeite ik gestoken heb in een teken van eenderwelke god te krijgen.
Ik zou bijna mn struik in de hens zetten en mn zoon doden.
Als je niet beter weet (maagd bent), dan is een keuring overbodig.quote:Op maandag 26 september 2016 00:19 schreef GhpH het volgende:
Sowieso... bijna alle religies verbieden sex vor het huwelijk... vlees dient gekeurd te worden!
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je luistert teveel naar de PVV.
De enigen die hier vol haat en frustratie zitten, zijn degenen die wekelijks topics openen en niet enkel Islam (dat was het slappe excuus van de PVV eerst), maar moslims in het algemeen demoniseren. Bij God zal jouw soort zeker nog verantwoording moeten afleggen en boeten voor het demoniseren moslims in het algemeen.
Dus dit. Klaar.quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.
Mensen zien de ene na de andere aanslag gepleegd worden door moslims. Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme. Die moslimterroristen baseren hun daden op de haatzaaiende passages uit de koran. In het MO zien we de gruwelijkheden van IS, wiens daden ook allemaal te herleiden zijn naar de koran. Alles wat IS doet staat letterlijk beschreven in de koran.
Steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam uiteindelijk alleen maar dood en verderf veroorzaakt maar gelukkig ontstaat er ook steeds meer weerstand tegen de aanwezigheid van die islam.
waarom gebruik je woorden als 'ratio' en 'gebrainwashed' terwijl uit al je comments blijkt dat je deze woorden niet snapt.quote:Op maandag 26 september 2016 00:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
'De' atheist wordt van alles geleerd (als je toch generaliseert). Het blijft niet bij Darwin materiaal, er zijn ondertussen heel wat atheisten die het als levensmissie hebben om op religie te haten (zie de talloze anti-religie youtubekanalen bv). Door de emotie (lees; haat) gevoedt ipv de ratio. Die zijn derhalve bias.
Daarnaast is er ook trend om jezelf atheist te noemen om meer intellectueel over te komen. Dus meeloperij.
Ik kan jou niet bekeren, die leiding krijg je van God of die krijg je niet.
Je kan wel zelf een eerste stap zetten door de koran te lezen en - ondanks je ongeloof - een smeekbede/schietgebedje doen waarin je God vraagt om een teken.
en als niet-maagd, heeft de Islam ook dingen die je kunt doen om de drang ernaar te verminderen of op de toegestane wijze te kanaliseren (door te trouwen of te vasten bv).quote:Op maandag 26 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als je niet beter weet (maagd bent), dan is een keuring overbodig.
De waardigheid van de mens is heel belangrijk in de Islam, daarin past vleeskeuring (zoals dat tegenwoordig bij de vrouw door de man massaal wordt gedaan) niet bij.
en belangrijker nog dan het terrorisme, dat zogenaamd gematigde islam atijd een voedingsbodem blijft vormen voor terreur, en zogenaamd gematigde moslims gewoon teveel enge opvattingen delen met deze terroristen waardoor ze op den duur, los van allerlei aanslagen, simpelweg een politiek gevaar worden voor een seculier, democratisch land.quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.
Mensen zien de ene na de andere aanslag gepleegd worden door moslims. Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme. Die moslimterroristen baseren hun daden op de haatzaaiende passages uit de koran. In het MO zien we de gruwelijkheden van IS, wiens daden ook allemaal te herleiden zijn naar de koran. Alles wat IS doet staat letterlijk beschreven in de koran.
Steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam uiteindelijk alleen maar dood en verderf veroorzaakt maar gelukkig ontstaat er ook steeds meer weerstand tegen de aanwezigheid van die islam.
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).
Die aanslagen zijn onder verschillende categorieën te plaatsen; enerzijds naar legitieme doelwitten (legitiem zoals de hele wereld erover eens is wat legitiem is ten tijde van oorlog) en anderzijds naar niet-legitieme doelen. Als je een probleem hebt met die niet-legitieme doelen, dan hoor je nu nog harder te schreeuwen naar de westerse wereld die luchtaanvallen pleegt en daarbij meer burgerslachtoffers maakt. Dit doet ze al jaren, voordat Al-Qaeda and whatnot bestond.
Feiten zijn:
- De moslimwereld werd platgebombardeerd door VS voor 9/11
- Bij de bombardementen en militaire invasies door de VS en co, vallen er meer burgerdoden dan bij aanslagen in het westen. Belangrijk verschil: staatsterreur vs terreur door niet erkende groeperingen.
- De bombardementen vernietigen naast mensenlevens, ook de infrastructuur/ natuur en bezittingen van mensen. Brengen landen dus terug naar jaar 0.
- Bepaalde politici in het westen wedwijferen met elkaar over wie nog meer hardere maatregelen kan bedenken om moslims, als een gehele gemeenschap, kan onderdrukken. (naast het feit dat ze onder de mom van vrijheid van meningsuiting haat mogen zaaien over een groep mensen)
En zo zijn er veel meer zaken, waaruit duidelijk naar voren komt dat het leed dat moslimterroristen toebrengen aan het westen (als reactie) in het niet valt bij staatsterreur door westerse landen.
Kun je dat eens toelichten?quote:Op maandag 26 september 2016 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom gebruik je woorden als 'ratio' en 'gebrainwashed' terwijl uit al je comments blijkt dat je deze woorden niet snapt.
Dit vraag ik mijzelf ook wel af ja, het westen staat voor alles waar je tegen bent, maar de sociale voorzieningen zijn wel lekker of zo?quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?
Jij staat niet voor een gematigde, seculiere, liberale islam. Maar voor een verschrikkelijke ideologie die we kunnen missen als kiespijn in het westen. Gadverdamme.
Die vraag vind ik ontzettend xenofobisch. Alsof ik als moslim geen recht heb om kritiek te uiten op de overheid en dan meteen mijn kritische houding naar de overheid linken aan mijn religieuze opvatting. Doe je dat ook bij niet-moslims uit linkse hoek? Of dat dan niet.quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?
Jij staat niet voor een gematigde, seculiere, liberale islam. Maar voor een verschrikkelijke ideologie die we kunnen missen als kiespijn in het westen. Gadverdamme.
Nja als `t aan mij lag trok ik de stekker uit de `oorlog`.. ben je gelijk ook van die hele volksverhuizingen af..geen rede meer om te `vluchten` naar een ander land..quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).
Die aanslagen zijn onder verschillende categorieën te plaatsen; enerzijds naar legitieme doelwitten (legitiem zoals de hele wereld erover eens is wat legitiem is ten tijde van oorlog) en anderzijds naar niet-legitieme doelen. Als je een probleem hebt met die niet-legitieme doelen, dan hoor je nu nog harder te schreeuwen naar de westerse wereld die luchtaanvallen pleegt en daarbij meer burgerslachtoffers maakt. Dit doet ze al jaren, voordat Al-Qaeda and whatnot bestond.
Feiten zijn:
- De moslimwereld werd platgebombardeerd door VS voor 9/11
- Bij de bombardementen en militaire invasies door de VS en co, vallen er meer burgerdoden dan bij aanslagen in het westen. Belangrijk verschil: staatsterreur vs terreur door niet erkende groeperingen.
- De bombardementen vernietigen naast mensenlevens, ook de infrastructuur/ natuur en bezittingen van mensen. Brengen landen dus terug naar jaar 0.
- Bepaalde politici in het westen wedwijferen met elkaar over wie nog meer hardere maatregelen kan bedenken om moslims, als een gehele gemeenschap, kan onderdrukken. (naast het feit dat ze onder de mom van vrijheid van meningsuiting haat mogen zaaien over een groep mensen)
En zo zijn er veel meer zaken, waaruit duidelijk naar voren komt dat het leed dat moslimterroristen toebrengen aan het westen (als reactie) in het niet valt bij staatsterreur door westerse landen.
De overheid moet altijd op haar misdragingen aangesproken worden, anders krijg je dictatoriale taferelen.quote:Op maandag 26 september 2016 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit vraag ik mijzelf ook wel af ja, het westen staat voor alles waar je tegen bent, maar de sociale voorzieningen zijn wel lekker of zo?
Ja van mij mag je alle kritiek geven die je wilt, vraag mij dat alleen wel eens af, niet specifiek bij jou. Als ergens de regering(?) alles doet waar je tegen bent, dan ga je daar toch niet wonen? Door daar te gaan wonen en een bijdrage te leveren door te werken of iets steun je toch het geen waar je tegen bent?quote:Op maandag 26 september 2016 01:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De overheid moet altijd op haar misdragingen aangesproken worden, anders krijg je dictatoriale taferelen.
De regering hier doet niet alles waar ik tegen ben.quote:Op maandag 26 september 2016 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van mij mag je alle kritiek geven die je wilt, vraag mij dat alleen wel eens af, niet specifiek bij jou. Als ergens de regering(?) alles doet waar je tegen bent, dan ga je daar toch niet wonen? Door daar te gaan wonen en een bijdrage te leveren door te werken of iets steun je toch het geen waar je tegen bent?
Als ik het idee zou hebben dat een mensenrechtenactivist alles van zijn of haar land verkeerd zou vinden wel ja, niet omdat iemand al dan niet moslim zou zijn als je dat soms denktquote:Op maandag 26 september 2016 01:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De regering hier doet niet alles waar ik tegen ben.
Buitenlands beleid is waar ik een probleem mee heb. Stel je die vraag ook aan mensenrechtenactivisten? Dat ze beter uit hun land kunnen vertrekken als ze het oneens zijn met het beleid aldaar
De VS als wereldmacht heeft alle landen in haar greep, of je werkt mee met ze of ze verklaren je de oorlog.
Ik heb het al in de laatste alinea duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het idee zou hebben dat een mensenrechtenactivist alles van zijn of haar land verkeerd zou vinden wel ja, niet omdat iemand al dan niet moslim zou zijn als je dat soms denkt. En ik vraag je niet het land te vertrekken, ik vroeg waarom je dit in jouw ogen verkeerde beleid zou willen steunen.
Je projecteert. Don't be mad.quote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef workhard12 het volgende:
Dit wijf is zo schizofreen en vol hate.
Ja ik heb het gelezenquote:Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb het al in de laatste alinea duidelijk gemaakt.
Geert Wilders is zeer zeker in de eerste fasen van Hitler.quote:Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Oh die hadden we nog niet gehad. Wilders vergelijken met Hitler . Goh wat verdraagzaam. Lekker dapper doen via internet maar in het echte leven ER genoegen mee nemen dat jij het lage hoertje van je man bent. Lage hoer die Moet gehoorzamen
Je noemt mij nu nazi. Redelijk bizar.. Ga vooral zo door. Komt niks constructiefs uit want niemand die ooit met jou om wil gaan op deze manier.quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geert Wilders is zeer zeker in de eerste fasen van Hitler.
Zoals joden ten tijde van Hitler, worden moslims door Geert wilders ook met criminaliteit gelinkt: Zoals joden, worden moslims ook om hun uiterlijk belachelijk gemaakt ("voddentax').
Zoals het 'joodse probleem' ten tijde van Hitler, wordt er ook over 'het marokkanen probleem' (marokkanen uiteraard voor de pvv synoniem met moslim) gesproken.
Volop wordt er propaganda verspreidt over moslims, dat ze allemaal niet deugen en aangepakt moeten worden. Dit kan en mag allemaal. Als het zo ver komt dat moslims hier vervolgd worden, dan gaan typetjes zoals jij de geschiedenis in als de 2de nazi's/nazisympathisanten.
En de rest van je gescheld ga ik natuurlijk melding van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |