Aah oké, ik moet me er maar eens in verdiepenquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vertrouwelinge die door Angelina ingehuurd is, is vergelijkbaar.
En ja, als een of andere gebedsgenezeres heel veel invloed op een staatshoofd heeft dan is dat absoluut iets negatiefs.
Een kilo of 15 erbij zou geen kwaad kunnen, maar zo oud ziet ze er toch niet uit?quote:
Ik dacht ook dat ze ongeveer even oud was als Brad, ergens rond de 50.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Een kilo of 15 erbij zou geen kwaad kunnen, maar zo oud ziet ze er toch niet uit?
Je had dan ook zo'n 70+ moeten zijn om de Greet Hofmansaffaire destijds enigszins bewust meegemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah oké, ik moet me er maar eens in verdiepen
(Véééér voor mijn tijd dit)
Nee oké, maar ik heb nog nooit van dr gehoord. Wie weet was het 20 jaar terug nog actuelerquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Je had dan ook zo'n 70+ moeten zijn om de Greet Hofmansaffaire destijds enigszins bewust meegemaakt te hebben.
Toch even voor de duidelijkheid: dat ben ik ook niet!
Waardoor ik er aan moest denken is omdat men zegt dat dit destijds bijna tot een echtscheiding heeft geleid tussen Juliana en Bernhard. Juul stond zo onder invloed van en was zo gehecht aan haar vriendin/adviseuse, dat ze haar verkoos boven haar echtgenoot. Althans, volgens de verhalen.
http://www.dailymail.co.u(...)-private-flight.htmlquote:Brad Pitt got into an argument with his son Maddox last week on the family's flight home from France according to a source close to the actor and his estranged wife Angelina Jolie, which led to her decision to file for divorce.
The actor and his 15-year-old son were at odds for unknown reasons, but Pitt did not touch the teenager at any time claims the source.
The source went on to say that allegations of abuse against the actor, both verbal and physical, have been 'exaggerated or fabricated'.
In je privé-jet...quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Jane het volgende:
Volgens de Daily Mail ging het trouwens om onenigheid met hun 15-jarige zoon Maddox.
http://www.dailymail.co.u(...)-private-flight.html
Een felle discussie met een puber. Je verwacht het niet.
Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:43 schreef Jane het volgende:
Het is toch wel moeilijk voor te stellen dat zo iemand dan ineens in een monster verandert.
Hmmm, misschien, maar ik bedoel natuurlijk 'iemand die z'n kinderen mishandelt', wat nog wel wat anders is dan ruzie maken met je (ex-)partner.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.
Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Al vind ik het persoonlijk altijd verdacht als zaken die vanzelfsprekend zijn, extra benadrukt moeten worden in interviews/op Facebook/waar dan ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.
Mja, ja, maar hebben ze dat zoveel gedaan? Op een 'Sylvie en Raf'-achtige manier? Ik volg dit soort dingen nooit zo op de voet (de info die ik heb haal ik doorgaans uit SHOquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Punt is: als het goed is, hoef je het niet te benadrukken, want het is vanzelfsprekend.
En Jennifer heeft ook nooit een smerig woord over hem gezegd, ook al ging ie vreemd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.
Het lijkt me idd een vrij 'normale' vader.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef Jane het volgende:
Dit vond ik trouwens het leukste interview met Brad. Niet over een film, maar over zijn opvattingen.
Heeft verder niets met de scheiding te maken, maar hij komt toch over als een redelijk easy going iemand.
Joh, die kletst heel wat af tussen de nummers door en dit was toevallig actueel en ze was in de VS.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef ato het volgende:
Ik las dat Adele zo verdrietig was vanwege de scheiding en haar concert had opgedragen naar hun.
Valt mij een beetje tegen van d'r
Of pas sinds ze in haar vroegtijdige overgang gekomen is. Als ik dit interview zie, van nog geen jaar geleden waarin ze er over praten (ze voelt zich anders, haar emoties zijn anders), zou ik het wel zielig vinden als dat de (onderliggende) oorzaak is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik gok dat Ansj hem al veel langer zat was als echtgenoot
http://www.dailymail.co.u(...)ght-private-jet.htmlquote:SEPT. 14: The entire Pitt-Jolie family land in Minnesota on trip home from France just before 8pm, where Brad is reportedly seen 'wasted' and yelling on the tarmac, at one point trying to drive off in a fuel truck. The plane then continues on to Los Angeles with Pitt back on-board, and soon after landing an individual contacts the L.A. County Dept. of Children and Family Service to anonymously report that Pitt was 'verbally abusive and physical' with the children on the flight.
SEPT. 15: The official separation date listed by Jolie on divorce documents.
SEPT. 15 - 18: Jolie goes behind Pitt's back and rents a home in Malibu before filing divorce papers a source close to the couple tells DailyMail.com.
SEPT. 17 - 18: Jolie sits Pitt down and tells him she plans to file for divorce. He begs her to wait and promises to undergo more counselling.
SEPT. 18: Jolie's brother is seen watching the couple's biological children - 10-year-old Shiloh and 8-year-old twins Knox and Vivienne - at a Los Angeles park.
SEPT. 19: Jolie files for divorce in a Los Angeles court, citing irreconcilable differences.
SEPT. 20: News of the divorce breaks, along with false reports that Pitt's Allied costar Marion Cotillard had an affair with the actor, which caused the split. Both Jolie and Pitt say in statements that their children are their primary concern at this time and ask for privacy.
SEPT. 21: Cotillard releases a statement on Instagram saying that she has never had any sort of relationship with Pitt while also confirming rumors that she and her actor partner Guillaume Canet are expecting their second child.
SEPT. 21: Moving vans are seen coming and going from the Pitt-Jolie compound in the Hollywood Hills.
SEPT. 22: News breaks that Pitt is being investigated by the FBI and the LA County Department of Children and Family Services after a confrontation with son Maddox on the plane.
SEPT. 22: Police are seen arriving at the Pitt-Jolie compound, where Pitt is believed to be staying alone.
Ik vanmorgen in de vroegte helemaal m'n laptop opgestart om de OP te updaten, had ik gewoon een paar uur moeten wachten en een copy en paste van de Daily Mail kunnen doenquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:58 schreef Jane het volgende:
De tijdlijn hoeven we in ieder geval niet meer zelf in elkaar te draaien.
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ght-private-jet.html
Misschien hebben zij de jouwe wel gewoon gekopieerdquote:Op vrijdag 23 september 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vanmorgen in de vroegte helemaal m'n laptop opgestart om de OP te updaten, had ik gewoon een paar uur moeten wachten en een copy en paste van de Daily Mail kunnen doen
ik vind hem leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:31 schreef Jane het volgende:
Zielig en grappig tegelijk.
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:11 schreef ato het volgende:
Buiten dat wie er ook schuld heeft, vind ik het triest voor de kinderen om tussen zo'n vechtscheiding te zitten.
Ook als er weer alcohol bij komt kijken, denk ik wat een gif kan het ook zijn voor sommige mensen.
Ik spuug er zelf ook niet in hoor..maar ik verafschuw mensen die bij alcohol een ander persoonlijkheid krijgen.
Dat zou me niet eens verbazen, als ze daardoor hormonster is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Of pas sinds ze in haar vroegtijdige overgang gekomen is. Als ik dit interview zie, van nog geen jaar geleden waarin ze er over praten (ze voelt zich anders, haar emoties zijn anders), zou ik het wel zielig vinden als dat de (onderliggende) oorzaak is.
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.
Die kinderen zijn tussen de 8 en 15 hè, die krijgen al die verzonnen nonsens ook mee.
Er wordt ongetwijfeld heel veel bij verzonnen en krijgen de kinderen idd waarschijnlijk ook mee, wat natuurlijk vreselijk is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.
Die kinderen zijn tussen de 8 en 15 hè, die krijgen al die verzonnen nonsens ook mee.
Jup, dat doe je niet als je op zich nog prima met je aanstaande ex door een deur kunt lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Er wordt ongetwijfeld heel veel bij verzonnen en krijgen de kinderen idd waarschijnlijk ook mee, wat natuurlijk vreselijk is.
Dat Angie echter in haar eentje physical custody wil, is wel een teken dat het niet heel vriendschappelijk zal verlopen, vrees ik. Is natuurlijk ook precies de reden dat er nu zulke wilde verhalen rond gaan.
Zij kwam er op terug en zei al dat het een grapje was.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef ato het volgende:
Ik las dat Adele zo verdrietig was vanwege de scheiding en haar concert had opgedragen naar hun.
Valt mij een beetje tegen van d'r
Ik doe met je mee!quote:
Strijdtquote:Op zondag 25 september 2016 17:00 schreef tong80 het volgende:
Angelina Jolie is al jaren bevriend met Johnny Depp. De acteur zou sinds haar breuk met Brad Pitt een luisterend oor bieden en Jolie zelfs zijn advocaat hebben aanbevolven.
Johnny Depp weet na zijn openlijke strijdt met Amber Heard alles over pijnlijke scheidingen. Angelina Jolie zou mede daarom bij de acteur hebben aangeklopt voor advies. Dat meldt The Sun zondag.
Jolie leerde Depp in 2010 kennen op de filmset van The Tourist. De twee zouden sindsdien goede vrienden zijn geworden. Nu dat haar relatie met Pitt op de klippen is gelopen, zou de actrice steun hebben gevonden bij Johnny. "Angelina was nog voordat ze samen met hem werkte al jaren fan van Depp. De goede klik bleef ook na het filmen van The Tourist", zegt een bron tegen de tabloid.
Volgens de insider heeft Johnny niets te maken met de Brangelina breuk. "Nee, ze zijn gewoon goede vrienden. Jolie sprak Depp regelmatig gedurende zijn breuk met Amber."
De 41-jarige filmster zou op advies van Depp zijn advocaat Laura Wasser hebben benaderd om haar scheiding te regelen. "De twee hebben het over haar huidige situatie gehad en Angelina heeft op Depp's advies dezelfde advocaat ingehuurd die hem tijdens zijn scheiding met Amber heeft geholpen."
Aan het huwelijk van Brad en Angelina kwam vorige week na twee jaar een einde. Als reden gaven de twee 'onoverbrugbare verschillen' op. Sindsdien wordt in de media hevig gespeculeerd over de precieze reden waarom het stel uit elkaar is gegaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)j_Johnny_Depp__.html
Ik moet afleren om op dat soort dingen te letten. Het is soms te pijnlijk.quote:
http://www.celebdirtylaun(...)e-free-house-6-kids/quote:One of the former family nannies dished to Star Magazine, “Brad and Angelina are very unconventional parents, to say the least. It is like they are living in a hippy commune most of the time because Angie doesn’t believe in rules. She thinks that it is important for children to have freedom of expression – but that doesn’t always work out well.”
Star Magazine reveals that the Jolie-Pitt kids do not attend regular school or classes, they are followed around by a team of tutors that home-school them. But, according to the family’s former nanny – Angelina doesn’t follow home-schooling guidelines and the kids get to pick and choose what they study and do not have to take any sort of tests or quizzes.
Interestingly enough, therapy IS a priority. Angelina doesn’t make her kids go to school – but she makes them all go to therapy …
Star’s insider revealed that Brad Pitt tries to have some sort of traditional family values – and the actor puts in some effort to try and make up for Angelina’s free-for-all style of parenting. The ex-employee revealed, “Brad is always out of bed in the morning and he likes to make breakfast for everyone. The kids get up next and Angie much later because she is a night owl. So Brad is on daddy duty most mornings.”
http://hollywoodlife.com/(...)st-directing-maddox/quote:Among the claims the nanny makes is that the children are constantly swearing, “[Maddox] has dropped a few F-bombs,” and Zahara has been known to use ‘merde’ in french, while always watching R-rated films, consuming nothing but junk food, and, in Maddox‘s case, drinking wine and driving the car around their property on certain occasions! And he is only 9! “There’s a lot of fighting among all the kids, especially Maddox and Pax. They both have bad tempers,” the source revealed.
According to the report, things were so chaotic in Budapest, where Angelina is filming her directorial debut, she called and begged Brad to come a week early to help with the children — even with all the help she has — “she called Brad in tears!” The source said, “Even when she’s home, she is usually holed up in her room making phone calls. She likes to take credit for being supermom, but she really doesn’t spend a lot of time with the kids.” The source added, the kids “listen the most to their dad.” It’s no wonder she called for even more reinforcements!
...of gaan drinken..quote:Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
Jolie blijkt een beetje wappie. Al is dat geen verrassing. Je zou er zomaar vreemd van kunnen gaan.
quote:Op zondag 25 september 2016 12:42 schreef tong80 het volgende:
Jolie zou volgens TMZ de ambitie hebben om ooit hoofd van de Verenigde Naties te worden. Zo heeft ze twee politieke adviseurs die haar helpen met haar imago en het maken van beslissingen.
Ze gaf ook dit jaar weer een speech voor de UN. Er is vast veel dat ze fout doet, maar op zich vind ik haar op dit vlak al jaren goed bezig.quote:
Wat vind je goed dan, hoe ze door andere mensen op papier gestelde woorden kan voorlezen? Of geloof je oprecht dat ze het zelf heeft geschreven?quote:Op maandag 26 september 2016 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaf ook dit jaar weer een speech voor de UN. Er is vast veel dat ze fout doet, maar op zich vind ik haar op dit vlak al jaren goed bezig.
Onderstaande is een speech van een ander jaar. Doet ze toch best aardig.
Mwah. Het is makkelijk om alles wat ze doet af te zeiken natuurlijk (ik ben ook #teamBrad) maar ze heeft het toch allemaal met eigen ogen gezien en met die mensen gesproken. Ik geloof wel dat ze oprecht is in haar wil om te helpen en wat ze zegt, ja. Anders steek je er niet zo vreselijk veel tijd in al die jaren, dan ga je een keer op de foto met een zielige vluchteling en klaar..quote:Op maandag 26 september 2016 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat vind je goed dan, hoe ze door andere mensen op papier gestelde woorden kan voorlezen? Of geloof je oprecht dat ze het zelf heeft geschreven?
Oh ja, zie, daar zit het verschil. Angelina lijkt me gewoon een gek mens dat eeuwige roem nastreeft en heel goed van zichzelf weet dat ze een middelmatige actrice is en dat op die manier nooit zal bereiken. Met 'uit ieder werelddeel een kind' (dat heeft Brad dus ook al voor haar verziekt....) en filantropie denkt ze dat wel te kunnen bereiken. Al haar liefdadigheid komt op mij net zo oprecht over als het excuusfilmpje van Johnny en Amberquote:Op maandag 26 september 2016 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Het is makkelijk om alles wat ze doet af te zeiken natuurlijk (ik ben ook #teamBrad) maar ze heeft het toch allemaal met eigen ogen gezien en met die mensen gesproken. Ik geloof wel dat ze oprecht is in haar wil om te helpen en wat ze zegt, ja. Anders steek je er niet zo vreselijk veel tijd in al die jaren, dan ga je een keer op de foto met een zielige vluchteling en klaar..
Wat we ook van haar vinden, ze doet op dit vlak gewoon goede dingen. Meer dan de meesten die het van achter hun telefoonscherm wel even beoordelen. Even los van het feit dat ze daar haar eigen kinderen niet zo veel bij zou moeten betrekken.
Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.quote:Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
She's a jolie good fellow.quote:Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
Oh nee. Dat absoluut niet.quote:Op maandag 26 september 2016 10:01 schreef Leandra het volgende:
Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.
Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.quote:Op maandag 26 september 2016 09:56 schreef yvonne het volgende:
Ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden, maar was er een paar jaar geleden al niet een klein relletje rondom hun?
Die vele kinderen konden ze helemaal niet aan, overal lagen luiers, het huis was vies, Brad lag lui op de bank en meer van dit soort gedoe.
Ik krijg alleen maar hits dat Brad luiers draagt of dat ze allebei een luier-fetisj zouden hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 10:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doekenquote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef Greys het volgende:
Ze doet dat ontwikkelingswerk al vijftien jaar. Als het puur was om zelf een beetje leuk in the picture te komen had het haar al lang verveeld.
En ze lacht zich als 'middelmatig actrice' vast kapot met haar Golden Globes, een Oscar en drie jaar de best betaalde actrice.
Anyway. Nee, ik ben geen fan. Ja, ik ben pro-Brad vooralsnog in de scheidingssappigheden. Nee, die kinderen moeten niet mee tijdens gevaarlijk ontwikkelingswerk.
Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn. De box offices zijn minder mild, zie hier bijv. een mooie samenvatting: http://www.telegraph.co.u(...)lie-box-office-flop/ Zeggen overigens ook niet per se iets over talent/goede acteurs, maar in elk geval wel meer over waar mensen graag naar kijken. Maar goed, ze is nog niet de meest overbetaalde acteur, ik geloof dat dat Johnny Depp was afgelopen keerquote:Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk.
Ja ja, I get it, je mot haar niet. Ik ook niet, maar om haar als totaal niets presterend wicht neer te zetten vind ik persoonlijk niet terecht.
Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.quote:Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn, hooguit dat ze het in een bepaald kringetje goed deed.
Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.quote:Op maandag 26 september 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.quote:Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doeken
De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ah, er is nog wel iets te vinden:
http://hollywoodlife.com/(...)ild-behavior-report/
http://www.dailystar.co.u(...)lie-live-like-tramps
2008 al
http://www.celebitchy.com(...)g_back_to_hollywood/
http://www.parentherald.c(...)place-in-england.htm
Iets zegt me dat er nog wel wat juicy details bovenkomen.
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.quote:Op maandag 26 september 2016 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.
Girl interruptedquote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
Niet allemaal. By the sea heeft 3,3 miljoen wereldwijd opgebracht, productie kostte 10 miljoen. In the land of blood and honey heeft 13 miljoen gekost en 1,1 miljoen opgebracht. Unbroken deed het dan wel weer aardig goed met 163 miljoen opbrengst tegenover een budget van 65 miljoen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
Ja, dan kan ik ook wel vragen hoe je dan 'weet' dat ze zo oprecht is over haar ontwikkelingswerk, dat kan ook voor tachtig procent worden verzonnen of overdrevenquote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.
Verder ben ik ook heus best benieuwd naar wat er allemaal nog naar buiten komt hoor.
Changeling vond ik een prachtige film, maar die is van Clint Eastwood toch? Die maakt wel vaker zulke mooie films.quote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
quote:Op maandag 26 september 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkeerde topic dearKak, dank je, je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op maandag 26 september 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Friends say the kids start to smell like Johnny Depp
![]()
Man o man, al is maar de helft waar....quote:Op maandag 26 september 2016 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ah, er is nog wel iets te vinden:
http://hollywoodlife.com/(...)ild-behavior-report/
http://www.dailystar.co.u(...)lie-live-like-tramps
2008 al
http://www.celebitchy.com(...)g_back_to_hollywood/
http://www.parentherald.c(...)place-in-england.htm
Iets zegt me dat er nog wel wat juicy details bovenkomen.
Oh ja :-)quote:Op maandag 26 september 2016 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Girl interrupted
Wel eens trouwens!
Ja klopt, het is ook een mooie film. Toevallig vind ik haar hierin ook prima acteren.quote:Op maandag 26 september 2016 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Changeling vond ik een prachtige film, maar die is van Clint Eastwood toch? Die maakt wel vaker zulke mooie films.
In the land of blood and honey is prachtig!quote:Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
Dat kan, al denkt IMDB er anders over.quote:Op maandag 26 september 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In the land of blood and honey is prachtig!
Ik heb weleens verhalen gehoord over kinderen van de jaren zestig die vinden beschadigd uit hun jeugd te zijn gekomen omdat hun ouders zeer politiek geëngageerd waren en tegelijkertijd de kinderen heel vrij lieten. Kinderen als volwassenen beschouwden. Ik herken daar iets in van hoe Ansj geschetst wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Het gaat mis op het punt dat 'vrij laten' niet meer van 'verwaarlozen' te onderscheiden is.quote:Op maandag 26 september 2016 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb weleens verhalen gehoord over kinderen van de jaren zestig die vinden beschadigd uit hun jeugd te zijn gekomen omdat hun ouders zeer politiek geëngageerd waren en tegelijkertijd de kinderen heel vrij lieten. Kinderen als volwassenen beschouwden. Ik herken daar iets in van hoe Ansj geschetst wordt.
Dat kan, al denkt Stimorol- er anders over.quote:Op maandag 26 september 2016 18:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat kan, al denkt IMDB er anders over.
quote:Op maandag 26 september 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In the land of blood and honey is prachtig!
Oeh, ze maken het wél spànnend, zeg!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef Greys het volgende:
Brad en Jen zagen elkaar een paar maanden geleden in een hotel. Kennelijk. Misschien. Ofzo.
http://m.telegraaf.nl/art(...)moette-brad-in-hotel
Brennifer, het zou een geweldige twist binnen de gate zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou wat zijn zeg als Jennifer en Brad (ooit) weer samen komen.
Nogal ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Brennifer, het zou een geweldige twist binnen de gate zijn
Als iemand na twaalf jaar nog zo met haar ex zit, is dat best treurig. Niet dat ik het geloof.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef Greys het volgende:
Brad en Jen zagen elkaar een paar maanden geleden in een hotel. Kennelijk. Misschien. Ofzo.
http://m.telegraaf.nl/art(...)moette-brad-in-hotel
Ze is gewoon doorgegaan met haar leven maar ik denk wel dat ze stiekem altijd een zwak heeft gehouden voor haar grote liefde.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als iemand na twaalf jaar nog zo met haar ex zit, is dat best treurig. Niet dat ik het geloof.
Weet wel dat ze jaren na de breuk nog leek te zitten met het gebeuren. Zo kwam het over in interviews in ieder geval
Echt?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:35 schreef Jane het volgende:
Hebben Brad en Jen niet samen een bedrijf?
Niet dat je je zakelijke gesprekken doorgaans voert op een hotelkamer, maar dat even terzijde.
Om over de moeder maar te zwijgen.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vraag mij af of Jennifer wel zit te wachten op zoveel kids.
Dit is gewoon zo'n sprookje waar de media en de lezers graag in willen geloven. Ze smullen ervan.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je het naar je eigen situatie vertaalt slaat het verhaal helemaal nergens op:
Ex van 15 jaar geleden komt opeens weer in beeld als je zelf in scheiding ligt. Bleek toch altijd je grote liefde te zijn. Ook al is hij zelf met iemand anders getrouwd. Eigenlijk is dat huwelijk maar een farce want jij was natuurlijk altijd zijn grote liefde en hij heeft zitten wachten totdat jij zou scheiden om dan zelf meteen naar je toe te komen rennen.
Zo wordt nu over Brad en Jennifer in de pers gesproken. Als ik aan mijn ex van 15 jaar geleden denk dan denk ik alleen maar "no way".
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Greys het volgende:
Brad Pitt werkt vrijwillig mee aan drugstest
3 uur geleden
Brad Pitt werkt mee aan het onderzoek van de kinderbescherming, weet People. De acteur onderging zelfs vrijwillig een drugstest, nadat hij ervan werd beschuldigd zijn vijftienjarige zoon Maddox verbaal en fysiek te mishandelen tijdens een privévlucht met zijn gezin eerder deze maand.
De aantijgingen kwamen anoniem binnen bij de kinderbescherming, waarna het onderzoek werd gelanceerd. Wanneer het gaat om mishandeling is een drugstest vrij standaard, zo laat een woordvoerder weten. Brad ontkent zijn kinderen te hebben mishandeld.
Brad heeft zijn zes kinderen niet meer gezien sinds Angelina vorige week dinsdag de scheidingspapieren indiende. Angelina heeft bij de aanvraag van de scheiding aangegeven dat ze wil dat de zes bij haar blijven wonen. Wat haar betreft krijgt Brad een bezoekregeling. Daarmee gaat de acteur naar verluidt niet akkoord, hij zet in op co-ouderschap.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aan_drugstest__.html
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je het naar je eigen situatie vertaalt slaat het verhaal helemaal nergens op:
Ex van 15 jaar geleden komt opeens weer in beeld als je zelf in scheiding ligt. Bleek toch altijd je grote liefde te zijn. Ook al is hij zelf met iemand anders getrouwd. Eigenlijk is dat huwelijk maar een farce want jij was natuurlijk altijd zijn grote liefde en hij heeft zitten wachten totdat jij zou scheiden om dan zelf meteen naar je toe te komen rennen.
Zo wordt nu over Brad en Jennifer in de pers gesproken. Als ik aan mijn ex van 15 jaar geleden denk dan denk ik alleen maar "no way".
Van ons allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.
Die is er volgens mij nooit echt overheen gekomen. Hij was haar droomman.
quote:
Zoals Ross en Rachel in friendsquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo'n sprookje waar de media en de lezers graag in willen geloven. Ze smullen ervan.
Brad Pillquote:Op donderdag 29 september 2016 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, Brad Pitt is de enige "ster" van wie ik letterlijk ooit gedroomd heb, toen ik van die pillen had om te stoppen met roken, heel levendig gedroomd.... dat was zo ongeveer de enige fijne bijwerking van die pillen
quote:
Ik weet echt niet hoe het met Jennifer zit, maar het is duidelijk dat 'de wereld' er iig nooit echt overheen gekomen is. Ze waren hèt droomstel en dat zijn ze na 10 jaar nog steeds. 'We' vinden nog steeds dat Brad eigenlijk bij Jen hoort. Dat zij - als redelijk 'normaal' iemand - véél beter bij hem past dan die rare Angelina.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.
Die is er volgens mij nooit echt overheen gekomen. Hij was haar droomman.
Nee, volgens mij is dit niet eerder gebeurd, maar in dit geval zagen we het aankomen, want het was al te verwachten dat de bladen dit als scenario zouden gaan spinnen....quote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet echt niet hoe het met Jennifer zit, maar het is duidelijk dat 'de wereld' er iig nooit echt overheen gekomen is. Ze waren hèt droomstel en dat zijn ze na 10 jaar nog steeds. 'We' vinden nog steeds dat Brad eigenlijk bij Jen hoort. Dat zij - als redelijk 'normaal' iemand - véél beter bij hem past dan die rare Angelina.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zoiets eerder geweest is. Dat een ster ging scheiden en dat er gelijk gespeculeerd werd of hij/zij weer terug zou keren bij een ex van 10 jaar geleden. Die bovendien zelf ook opnieuw getrouwd is.
Misschien is het idd wel een Ross & Rachel-syndroom, die immers ook duidelijk voor elkaar bestemd waren, ook al trouwde Ross in de tussentijd een paar keer met een ander. En misschien komt het ook omdat ze elkaar nooit echt publiekelijk afgemaakt hebben. Maar ja, dat hebben Gwyneth en Brad ook nooit gedaan, en er is naar mijn weten nooit gespeculeerd of die weer bij elkaar zouden komen.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de bladen ze binnen de kortste keren weer aan elkaar koppelen, zeker als hij niet snel met een verse verkering op de proppen komt.
Dit wordt een heel, heel nare vechtscheiding.quote:
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt en is ook volgens mij weer bevriend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jennifer zou wel dom zijn om naar hem terug te gaan, ze weet al dat hij een cheater is.
Voor Brad sneu, voor ons wel smullenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit wordt een heel, heel nare vechtscheiding.
WE WERE ON A BREAK!!!quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jennifer zou wel dom zijn om naar hem terug te gaan, ze weet al dat hij een cheater is.
quote:
Ik hou ook wel van feel good verhalen hoor, moet het wel dan klaar zijn :-)quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de wereld dit nodig heeft. Dat ze bij elkaar komen. Dat sprookjes bestaan. De ultieme vergeving. Het lot. Op het moment dat ze elkaar in de armen vallen en kussen klinkt er wereldwijd trompetgeschal en vioolmuziek en is er world peace. Wat ik je brom.
Heeft Angelina gelijk ook niks meer te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
Op het moment dat ze elkaar in de armen vallen en kussen klinkt er wereldwijd trompetgeschal en vioolmuziek en is er world peace.
Precies. Heeft die ook eens tijd om een hamburger te eten. Eind goed al goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft Angelina gelijk ook niks meer te doen.
En dit inderdaad, wie gaat er überhaupt na 10 jaar nog weer terug naar een ex.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:04 schreef ato het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt en is ook volgens mij weer bevriend.
Maar is weer 10 jaar verder. Het is geen Friends sprookje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Sprookjes. Lang wachten op je ware liefde.Zij waren al die tijd al bij elkaar, alleen kwam Diana er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |