abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zondag 25 september 2016 @ 04:32:39 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165547522
Your beauty never ever scared me.
pi_165551068
Jolie wilde de kinderen meenemen naar Syrië, Brad vond dat niet zo'n puik plan. Punt voor Brad lijkt mij.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 12:42:40 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_165551222
Brad Pitt wilde niet dat Angelina Jolie kinderen meenam naar oorlogsgebied'

De spanning tussen Brad Pitt en Angelina Jolie zou zijn ontstaan door een plan van Jolie om hun kinderen mee te nemen naar Syrië voor haar liefdadigheidswerk.
Jolie zou volgens TMZ de ambitie hebben om ooit hoofd van de Verenigde Naties te worden. Zo heeft ze twee politieke adviseurs die haar helpen met haar imago en het maken van beslissingen. Momenteel werkt ze bij de vluchtelingenafdeling van de VN.

Pitt respecteerde altijd de politieke ambities van Jolie, maar hij wilde niet dat zijn kinderen hierin verder werden betrokken, meldt TMZ.

Irak

Voor haar liefdadigheidswerk reisde Jolie eerder al met haar kinderen naar door oorlog verscheurde gebieden als Libanon en Irak. Hoewel de 41-jarige actrice altijd voor extra beveiliging zorgt, is dit onvoldoende voor Pitt.

Pitt en Jolie maakten vorige week bekend te gaan scheiden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 september 2016 @ 13:13:34 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165551829
Je kinderen meenemen naar Syrië, die is maf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 14:00:22 #55
43556 miss_dynastie
pi_165552829
In dat geval lijkt het me prima dat de rechter Angelina haar zin geeft en de voogdij vaststelt zoals verzocht- maar dan met bezoekregeling voor mama.
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 14:15:01 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165553094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik blijf team ezeltje *O*
Ik doe met je mee! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 14:29:25 #57
368283 ato
pi_165553369
Dat is toch andere koek.
Je kinderen meenemen naar oorlogsgebieden is zeer maf.

Over koek gesproken dat mens is koek koek..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 14:31:07 #58
368283 ato
pi_165553401
quote:
Was een stuk jonger..
pi_165553669
De beerput gaat echt helemaal open he! Syrië :X Ik check iedere dag of er nog nieuws is :@
Ik blijf #teamsextet, voor de kinderen!
  zondag 25 september 2016 @ 15:34:41 #60
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165554717
Wat een debiel wijf :r
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_165555914
Ze zou nu uithuilen op de schouders van Johnny Depp. Hij zou niks met de scheiding te maken hebben, alleen advies hebben gegeven. Uhuh.

Bron, telegraaf
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 17:00:12 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_165556524
Angelina Jolie is al jaren bevriend met Johnny Depp. De acteur zou sinds haar breuk met Brad Pitt een luisterend oor bieden en Jolie zelfs zijn advocaat hebben aanbevolven.

Johnny Depp weet na zijn openlijke strijdt met Amber Heard alles over pijnlijke scheidingen. Angelina Jolie zou mede daarom bij de acteur hebben aangeklopt voor advies. Dat meldt The Sun zondag.

Jolie leerde Depp in 2010 kennen op de filmset van The Tourist. De twee zouden sindsdien goede vrienden zijn geworden. Nu dat haar relatie met Pitt op de klippen is gelopen, zou de actrice steun hebben gevonden bij Johnny. "Angelina was nog voordat ze samen met hem werkte al jaren fan van Depp. De goede klik bleef ook na het filmen van The Tourist", zegt een bron tegen de tabloid.

Volgens de insider heeft Johnny niets te maken met de Brangelina breuk. "Nee, ze zijn gewoon goede vrienden. Jolie sprak Depp regelmatig gedurende zijn breuk met Amber."

De 41-jarige filmster zou op advies van Depp zijn advocaat Laura Wasser hebben benaderd om haar scheiding te regelen. "De twee hebben het over haar huidige situatie gehad en Angelina heeft op Depp's advies dezelfde advocaat ingehuurd die hem tijdens zijn scheiding met Amber heeft geholpen."

Aan het huwelijk van Brad en Angelina kwam vorige week na twee jaar een einde. Als reden gaven de twee 'onoverbrugbare verschillen' op. Sindsdien wordt in de media hevig gespeculeerd over de precieze reden waarom het stel uit elkaar is gegaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)j_Johnny_Depp__.html

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165556679
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:00 schreef tong80 het volgende:
Angelina Jolie is al jaren bevriend met Johnny Depp. De acteur zou sinds haar breuk met Brad Pitt een luisterend oor bieden en Jolie zelfs zijn advocaat hebben aanbevolven.

Johnny Depp weet na zijn openlijke strijdt met Amber Heard alles over pijnlijke scheidingen. Angelina Jolie zou mede daarom bij de acteur hebben aangeklopt voor advies. Dat meldt The Sun zondag.

Jolie leerde Depp in 2010 kennen op de filmset van The Tourist. De twee zouden sindsdien goede vrienden zijn geworden. Nu dat haar relatie met Pitt op de klippen is gelopen, zou de actrice steun hebben gevonden bij Johnny. "Angelina was nog voordat ze samen met hem werkte al jaren fan van Depp. De goede klik bleef ook na het filmen van The Tourist", zegt een bron tegen de tabloid.

Volgens de insider heeft Johnny niets te maken met de Brangelina breuk. "Nee, ze zijn gewoon goede vrienden. Jolie sprak Depp regelmatig gedurende zijn breuk met Amber."

De 41-jarige filmster zou op advies van Depp zijn advocaat Laura Wasser hebben benaderd om haar scheiding te regelen. "De twee hebben het over haar huidige situatie gehad en Angelina heeft op Depp's advies dezelfde advocaat ingehuurd die hem tijdens zijn scheiding met Amber heeft geholpen."

Aan het huwelijk van Brad en Angelina kwam vorige week na twee jaar een einde. Als reden gaven de twee 'onoverbrugbare verschillen' op. Sindsdien wordt in de media hevig gespeculeerd over de precieze reden waarom het stel uit elkaar is gegaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)j_Johnny_Depp__.html

Strijdt :') Au mijn ogen
pi_165558195
Vijf keer "zou" :{
Tap tap tap
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2016 @ 18:29:42 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_165558231
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Vijf keer "zou" :{
Ik moet afleren om op dat soort dingen te letten. Het is soms te pijnlijk. :{

zondag 25 september 2016 @ 21:48:19 #66
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165563600
Ah ja, Syrië... Goed plan! :')

Ik heb ook wat van die ex-nanny-verhalen zitten lezen en daar werd ik ook al behoorlijk #teamBrad+Kids van hoor.

Zoals deze van november vorig jaar.

quote:
One of the former family nannies dished to Star Magazine, “Brad and Angelina are very unconventional parents, to say the least. It is like they are living in a hippy commune most of the time because Angie doesn’t believe in rules. She thinks that it is important for children to have freedom of expression – but that doesn’t always work out well.”

Star Magazine reveals that the Jolie-Pitt kids do not attend regular school or classes, they are followed around by a team of tutors that home-school them. But, according to the family’s former nanny – Angelina doesn’t follow home-schooling guidelines and the kids get to pick and choose what they study and do not have to take any sort of tests or quizzes.

Interestingly enough, therapy IS a priority. Angelina doesn’t make her kids go to school – but she makes them all go to therapy …

Star’s insider revealed that Brad Pitt tries to have some sort of traditional family values – and the actor puts in some effort to try and make up for Angelina’s free-for-all style of parenting. The ex-employee revealed, “Brad is always out of bed in the morning and he likes to make breakfast for everyone. The kids get up next and Angie much later because she is a night owl. So Brad is on daddy duty most mornings.”
http://www.celebdirtylaun(...)e-free-house-6-kids/

En deze al uit 2010.

quote:
Among the claims the nanny makes is that the children are constantly swearing, “[Maddox] has dropped a few F-bombs,” and Zahara has been known to use ‘merde’ in french, while always watching R-rated films, consuming nothing but junk food, and, in Maddox‘s case, drinking wine and driving the car around their property on certain occasions! And he is only 9! “There’s a lot of fighting among all the kids, especially Maddox and Pax. They both have bad tempers,” the source revealed.

According to the report, things were so chaotic in Budapest, where Angelina is filming her directorial debut, she called and begged Brad to come a week early to help with the children — even with all the help she has — “she called Brad in tears!” The source said, “Even when she’s home, she is usually holed up in her room making phone calls. She likes to take credit for being supermom, but she really doesn’t spend a lot of time with the kids.” The source added, the kids “listen the most to their dad.” It’s no wonder she called for even more reinforcements!
http://hollywoodlife.com/(...)st-directing-maddox/

Misschien hoopt ze gewoon dat ISIS op de vlucht slaat als ze de Pitt-Jolie-gang aan zien komen? B-)

Dus al met al is Brad vast niet perfect, maar die kinderen hebben hun vader hard nodig, zo te lezen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 22:00:19 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165564032
Jolie blijkt een beetje wappie. Al is dat geen verrassing. Je zou er zomaar vreemd van kunnen gaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_165565009
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
Jolie blijkt een beetje wappie. Al is dat geen verrassing. Je zou er zomaar vreemd van kunnen gaan.
...of gaan drinken..
pi_165568121
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:42 schreef tong80 het volgende:
Jolie zou volgens TMZ de ambitie hebben om ooit hoofd van de Verenigde Naties te worden. Zo heeft ze twee politieke adviseurs die haar helpen met haar imago en het maken van beslissingen.
:') :') :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 09:21:38 #70
163650 Greys
pi_165569265
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 06:51 schreef Aurelius het volgende:

[..]

:') :') :')
Ze gaf ook dit jaar weer een speech voor de UN. Er is vast veel dat ze fout doet, maar op zich vind ik haar op dit vlak al jaren goed bezig.

Onderstaande is een speech van een ander jaar. Doet ze toch best aardig.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 09:23:36 #71
43556 miss_dynastie
pi_165569291
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 09:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze gaf ook dit jaar weer een speech voor de UN. Er is vast veel dat ze fout doet, maar op zich vind ik haar op dit vlak al jaren goed bezig.

Onderstaande is een speech van een ander jaar. Doet ze toch best aardig.

Wat vind je goed dan, hoe ze door andere mensen op papier gestelde woorden kan voorlezen? Of geloof je oprecht dat ze het zelf heeft geschreven? :@
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 09:48:47 #72
163650 Greys
pi_165569606
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat vind je goed dan, hoe ze door andere mensen op papier gestelde woorden kan voorlezen? Of geloof je oprecht dat ze het zelf heeft geschreven? :@
Mwah. Het is makkelijk om alles wat ze doet af te zeiken natuurlijk (ik ben ook #teamBrad) maar ze heeft het toch allemaal met eigen ogen gezien en met die mensen gesproken. Ik geloof wel dat ze oprecht is in haar wil om te helpen en wat ze zegt, ja. Anders steek je er niet zo vreselijk veel tijd in al die jaren, dan ga je een keer op de foto met een zielige vluchteling en klaar..
Wat we ook van haar vinden, ze doet op dit vlak gewoon goede dingen. Meer dan de meesten die het van achter hun telefoonscherm wel even beoordelen. Even los van het feit dat ze daar haar eigen kinderen niet zo veel bij zou moeten betrekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 26 september 2016 @ 09:52:59 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_165569674
Ah,hier zitten we O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 26 september 2016 @ 09:56:10 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_165569727
Ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden, maar was er een paar jaar geleden al niet een klein relletje rondom hun?
Die vele kinderen konden ze helemaal niet aan, overal lagen luiers, het huis was vies, Brad lag lui op de bank en meer van dit soort gedoe.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 09:58:03 #75
43556 miss_dynastie
pi_165569754
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 09:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah. Het is makkelijk om alles wat ze doet af te zeiken natuurlijk (ik ben ook #teamBrad) maar ze heeft het toch allemaal met eigen ogen gezien en met die mensen gesproken. Ik geloof wel dat ze oprecht is in haar wil om te helpen en wat ze zegt, ja. Anders steek je er niet zo vreselijk veel tijd in al die jaren, dan ga je een keer op de foto met een zielige vluchteling en klaar..
Wat we ook van haar vinden, ze doet op dit vlak gewoon goede dingen. Meer dan de meesten die het van achter hun telefoonscherm wel even beoordelen. Even los van het feit dat ze daar haar eigen kinderen niet zo veel bij zou moeten betrekken.
Oh ja, zie, daar zit het verschil. Angelina lijkt me gewoon een gek mens dat eeuwige roem nastreeft en heel goed van zichzelf weet dat ze een middelmatige actrice is en dat op die manier nooit zal bereiken. Met 'uit ieder werelddeel een kind' (dat heeft Brad dus ook al voor haar verziekt....) en filantropie denkt ze dat wel te kunnen bereiken. Al haar liefdadigheid komt op mij net zo oprecht over als het excuusfilmpje van Johnny en Amber :+
  maandag 26 september 2016 @ 09:59:01 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165569765
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 september 2016 @ 10:01:25 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165569802
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2016 @ 10:09:32 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_165569952
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
She's a jolie good fellow.

maandag 26 september 2016 @ 10:11:11 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165569985
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:01 schreef Leandra het volgende:

Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.
Oh nee. Dat absoluut niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 10:20:25 #80
163650 Greys
pi_165570179
Ze doet dat ontwikkelingswerk al vijftien jaar. Als het puur was om zelf een beetje leuk in the picture te komen had het haar al lang verveeld.

En ze lacht zich als 'middelmatig actrice' vast kapot met haar Golden Globes, een Oscar en drie jaar de best betaalde actrice. :D

Anyway. Nee, ik ben geen fan. Ja, ik ben pro-Brad vooralsnog in de scheidingssappigheden. Nee, die kinderen moeten niet mee tijdens gevaarlijk ontwikkelingswerk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 26 september 2016 @ 10:29:18 #81
70532 loveli
N
pi_165570303
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2016 09:56 schreef yvonne het volgende:
Ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden, maar was er een paar jaar geleden al niet een klein relletje rondom hun?
Die vele kinderen konden ze helemaal niet aan, overal lagen luiers, het huis was vies, Brad lag lui op de bank en meer van dit soort gedoe.
Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.
crap in = crap out
pi_165570322
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.
Ik krijg alleen maar hits dat Brad luiers draagt of dat ze allebei een luier-fetisj zouden hebben.
Tap tap tap
  Vis een optie? maandag 26 september 2016 @ 10:31:24 #83
70532 loveli
N
pi_165570333
Die kreeg ik dus ook -O-
crap in = crap out
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 10:42:49 #84
43556 miss_dynastie
pi_165570478
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef Greys het volgende:
Ze doet dat ontwikkelingswerk al vijftien jaar. Als het puur was om zelf een beetje leuk in the picture te komen had het haar al lang verveeld.

En ze lacht zich als 'middelmatig actrice' vast kapot met haar Golden Globes, een Oscar en drie jaar de best betaalde actrice. :D

Anyway. Nee, ik ben geen fan. Ja, ik ben pro-Brad vooralsnog in de scheidingssappigheden. Nee, die kinderen moeten niet mee tijdens gevaarlijk ontwikkelingswerk.
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doeken :7

De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
pi_165570521
Geen slecht woord over Dwayne!
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 11:30:13 #86
163650 Greys
pi_165571150
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk. :P

Ja ja, I get it, je mot haar niet. Ik ook niet, maar om haar als totaal niets presterend wicht neer te zetten vind ik persoonlijk niet terecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 11:44:52 #87
43556 miss_dynastie
pi_165571520
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk. :P

Ja ja, I get it, je mot haar niet. Ik ook niet, maar om haar als totaal niets presterend wicht neer te zetten vind ik persoonlijk niet terecht.
Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn. De box offices zijn minder mild, zie hier bijv. een mooie samenvatting: http://www.telegraph.co.u(...)lie-box-office-flop/ Zeggen overigens ook niet per se iets over talent/goede acteurs, maar in elk geval wel meer over waar mensen graag naar kijken. Maar goed, ze is nog niet de meest overbetaalde acteur, ik geloof dat dat Johnny Depp was afgelopen keer :+

[ Bericht 8% gewijzigd door miss_dynastie op 26-09-2016 11:54:10 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 11:54:15 #88
163650 Greys
pi_165571722
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn, hooguit dat ze het in een bepaald kringetje goed deed.
Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 september 2016 @ 14:41:24 #89
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165576848
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 15:03:22 #90
43556 miss_dynastie
pi_165577471
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 11:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.
Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.
  Admin maandag 26 september 2016 @ 15:13:24 #91
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_165577763

pi_165577788
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doeken :7

De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
pi_165577998
quote:
:D :D Friends say the kids start to smell like Johnny Depp :D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 15:33:02 #94
163650 Greys
pi_165578246
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Dat zou idd heel goed kunnen.
Wat dat betreft lijkt ze daarin misschien op degene die ze speelt in Beyond Borders. (Al is dat iemand die haar kind juist weer te makkelijk alleen laat om te gaan ontwikkelingshulpen ipv het kind mee te willen slepen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 15:37:10 #95
163650 Greys
pi_165578338
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.
Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.

Verder ben ik ook heus best benieuwd naar wat er allemaal nog naar buiten komt hoor. :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 15:40:43 #96
368283 ato
pi_165578446
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
pi_165579269
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
Girl interrupted :P
Wel eens trouwens!
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 16:42:27 #98
43556 miss_dynastie
pi_165580001
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]

De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
Niet allemaal. By the sea heeft 3,3 miljoen wereldwijd opgebracht, productie kostte 10 miljoen. In the land of blood and honey heeft 13 miljoen gekost en 1,1 miljoen opgebracht. Unbroken deed het dan wel weer aardig goed met 163 miljoen opbrengst tegenover een budget van 65 miljoen.

quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.

Verder ben ik ook heus best benieuwd naar wat er allemaal nog naar buiten komt hoor. :9
Ja, dan kan ik ook wel vragen hoe je dan 'weet' dat ze zo oprecht is over haar ontwikkelingswerk, dat kan ook voor tachtig procent worden verzonnen of overdreven :P Ik heb er gewoon geen heel fijn gevoel bij, bij de beelden die ik zie en de interviews die ik lees. Kan best zijn dat de mini Jolie-Pittjes er anders over denken, maar dat krijgen we vast over niet al te lange tijd te horen, want de jongste twee zijn acht en de oudste is al vijftien).

Ik denk overigens dat de houding van Pitt voor haar even wennen is. Voor mijn gevoel zeiden haar vorige echtgenoten relatief makkelijk 'oke, doei, alles wat jij wil (als ik maar van je af ben?)'
pi_165580034
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Changeling vond ik een prachtige film, maar die is van Clint Eastwood toch? Die maakt wel vaker zulke mooie films.
Tap tap tap
pi_165580059
whoops
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')