Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.quote:Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
She's a jolie good fellow.quote:Op maandag 26 september 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof wel in de oprechtheid van Jolie waar het haar liefdadigheidswerk betreft.
Oh nee. Dat absoluut niet.quote:Op maandag 26 september 2016 10:01 schreef Leandra het volgende:
Absoluut, maar dat maakt een keuze de kinderen mee te nemen naar zulke gebieden nog geen verstandige keuze.
Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.quote:Op maandag 26 september 2016 09:56 schreef yvonne het volgende:
Ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden, maar was er een paar jaar geleden al niet een klein relletje rondom hun?
Die vele kinderen konden ze helemaal niet aan, overal lagen luiers, het huis was vies, Brad lag lui op de bank en meer van dit soort gedoe.
Ik krijg alleen maar hits dat Brad luiers draagt of dat ze allebei een luier-fetisj zouden hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 10:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je op "Angelina diapers" door google trekt weet je het weer. Ik wist het nog niet.
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doekenquote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef Greys het volgende:
Ze doet dat ontwikkelingswerk al vijftien jaar. Als het puur was om zelf een beetje leuk in the picture te komen had het haar al lang verveeld.
En ze lacht zich als 'middelmatig actrice' vast kapot met haar Golden Globes, een Oscar en drie jaar de best betaalde actrice.
Anyway. Nee, ik ben geen fan. Ja, ik ben pro-Brad vooralsnog in de scheidingssappigheden. Nee, die kinderen moeten niet mee tijdens gevaarlijk ontwikkelingswerk.
Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn. De box offices zijn minder mild, zie hier bijv. een mooie samenvatting: http://www.telegraph.co.u(...)lie-box-office-flop/ Zeggen overigens ook niet per se iets over talent/goede acteurs, maar in elk geval wel meer over waar mensen graag naar kijken. Maar goed, ze is nog niet de meest overbetaalde acteur, ik geloof dat dat Johnny Depp was afgelopen keerquote:Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie anders diverse Oscar- en Globe nominaties in die laatste vijftien jaar. Nog steeds (veel) meer dan anderen presteren. Zo veel films zat ze ook niet in in die tijd. Ze had het veel te druk met haar ontwikkelingswerk natuurlijk.
Ja ja, I get it, je mot haar niet. Ik ook niet, maar om haar als totaal niets presterend wicht neer te zetten vind ik persoonlijk niet terecht.
Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.quote:Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hecht zelf helemaal geen waardes aan Oscars en Golden Globes, jij begon daarover- niet ik. Ik noemde haar een middelmatige actrice, jij haalde die awards aan- voor mij zeggen ze verder niet zoveel en zeker niet dat ze een goede actrice zou zijn, hooguit dat ze het in een bepaald kringetje goed deed.
Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.quote:Op maandag 26 september 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima allemaal hoor. Maar óf ze is toch behoorlijk oprecht in haar ontwikkelingswerk, óf ze is een veel beter actrice dan jij haar credits geeft omdat velen haar oprechtheid op dat vlak kennelijk wel geloven.
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.quote:Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Dwayne Johnson is de best betaalde acteur. Als dat iets zou zeggen over acteerprestaties zou iedere toneelschool ter wereld wel op kunnen doeken
De afgelopen vijftien jaar heeft ze qua Oscar en Golden Globes in elk geval geen bal gepresteerd, behalve - en daar hebben we hem- een Oscar voor haar ontwikkelingswerk.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ah, er is nog wel iets te vinden:
http://hollywoodlife.com/(...)ild-behavior-report/
http://www.dailystar.co.u(...)lie-live-like-tramps
2008 al
http://www.celebitchy.com(...)g_back_to_hollywood/
http://www.parentherald.c(...)place-in-england.htm
Iets zegt me dat er nog wel wat juicy details bovenkomen.
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.quote:Op maandag 26 september 2016 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon heel lastig aan te nemen dat iemand die zo hard is voor en over haar (biologische) kinderen het wel enkel en alleen uit de goedheid van haar hart onvoorwaardelijk goed voor heeft met een ander.... maar goed, er lekt de komende tijd vast nog wel e.e.a. uit, dus we zullen wel zien.
Girl interruptedquote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
Niet allemaal. By the sea heeft 3,3 miljoen wereldwijd opgebracht, productie kostte 10 miljoen. In the land of blood and honey heeft 13 miljoen gekost en 1,1 miljoen opgebracht. Unbroken deed het dan wel weer aardig goed met 163 miljoen opbrengst tegenover een budget van 65 miljoen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
Ja, dan kan ik ook wel vragen hoe je dan 'weet' dat ze zo oprecht is over haar ontwikkelingswerk, dat kan ook voor tachtig procent worden verzonnen of overdrevenquote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe weten wij nou hoe hard ze daadwerkelijk voor en over haar biologische kinderen is? Oprechte vraag. De enige info die wij krijgen is wellicht voor tachtig procent verzonnen of overdreven.
Verder ben ik ook heus best benieuwd naar wat er allemaal nog naar buiten komt hoor.
Changeling vond ik een prachtige film, maar die is van Clint Eastwood toch? Die maakt wel vaker zulke mooie films.quote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vond Angelina wel prima acteren in The changeling en Interupted girl ( in de eerste speelt zij moeder en tweede speelt zijeen borderliner, dus zo'n rol kan zij makkelijk aan:-)).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |