quote:Op maandag 26 september 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkeerde topic dearKak, dank je, je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op maandag 26 september 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Friends say the kids start to smell like Johnny Depp
![]()
Man o man, al is maar de helft waar....quote:Op maandag 26 september 2016 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ah, er is nog wel iets te vinden:
http://hollywoodlife.com/(...)ild-behavior-report/
http://www.dailystar.co.u(...)lie-live-like-tramps
2008 al
http://www.celebitchy.com(...)g_back_to_hollywood/
http://www.parentherald.c(...)place-in-england.htm
Iets zegt me dat er nog wel wat juicy details bovenkomen.
Oh ja :-)quote:Op maandag 26 september 2016 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Girl interrupted
Wel eens trouwens!
Ja klopt, het is ook een mooie film. Toevallig vind ik haar hierin ook prima acteren.quote:Op maandag 26 september 2016 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Changeling vond ik een prachtige film, maar die is van Clint Eastwood toch? Die maakt wel vaker zulke mooie films.
In the land of blood and honey is prachtig!quote:Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De films die ze geregisseerd heeft zijn toch ook allemaal geflopt? Ze heeft wel een bepaalde drang om te wereld te tonen hoe goed/slim/begaan ze is.
Dat kan, al denkt IMDB er anders over.quote:Op maandag 26 september 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In the land of blood and honey is prachtig!
Ik heb weleens verhalen gehoord over kinderen van de jaren zestig die vinden beschadigd uit hun jeugd te zijn gekomen omdat hun ouders zeer politiek geëngageerd waren en tegelijkertijd de kinderen heel vrij lieten. Kinderen als volwassenen beschouwden. Ik herken daar iets in van hoe Ansj geschetst wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat ze oprecht is, maar ik geloof ook dat ze doorgeslagen is en misschien altijd al wat gebrek aan realiteitszin gehad heeft. Ik denk ook dat zo'n doorgeslagen passie je relatie zeer zeker kan verstoren, zeker als de andere partner vindt dat het ten koste gaat van het gezin/de kinderen.
Het gaat mis op het punt dat 'vrij laten' niet meer van 'verwaarlozen' te onderscheiden is.quote:Op maandag 26 september 2016 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb weleens verhalen gehoord over kinderen van de jaren zestig die vinden beschadigd uit hun jeugd te zijn gekomen omdat hun ouders zeer politiek geëngageerd waren en tegelijkertijd de kinderen heel vrij lieten. Kinderen als volwassenen beschouwden. Ik herken daar iets in van hoe Ansj geschetst wordt.
Dat kan, al denkt Stimorol- er anders over.quote:Op maandag 26 september 2016 18:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat kan, al denkt IMDB er anders over.
quote:Op maandag 26 september 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In the land of blood and honey is prachtig!
Oeh, ze maken het wél spànnend, zeg!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef Greys het volgende:
Brad en Jen zagen elkaar een paar maanden geleden in een hotel. Kennelijk. Misschien. Ofzo.
http://m.telegraaf.nl/art(...)moette-brad-in-hotel
Brennifer, het zou een geweldige twist binnen de gate zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou wat zijn zeg als Jennifer en Brad (ooit) weer samen komen.
Nogal ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Brennifer, het zou een geweldige twist binnen de gate zijn
Als iemand na twaalf jaar nog zo met haar ex zit, is dat best treurig. Niet dat ik het geloof.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef Greys het volgende:
Brad en Jen zagen elkaar een paar maanden geleden in een hotel. Kennelijk. Misschien. Ofzo.
http://m.telegraaf.nl/art(...)moette-brad-in-hotel
Ze is gewoon doorgegaan met haar leven maar ik denk wel dat ze stiekem altijd een zwak heeft gehouden voor haar grote liefde.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als iemand na twaalf jaar nog zo met haar ex zit, is dat best treurig. Niet dat ik het geloof.
Weet wel dat ze jaren na de breuk nog leek te zitten met het gebeuren. Zo kwam het over in interviews in ieder geval
Echt?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:35 schreef Jane het volgende:
Hebben Brad en Jen niet samen een bedrijf?
Niet dat je je zakelijke gesprekken doorgaans voert op een hotelkamer, maar dat even terzijde.
Om over de moeder maar te zwijgen.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vraag mij af of Jennifer wel zit te wachten op zoveel kids.
Dit is gewoon zo'n sprookje waar de media en de lezers graag in willen geloven. Ze smullen ervan.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je het naar je eigen situatie vertaalt slaat het verhaal helemaal nergens op:
Ex van 15 jaar geleden komt opeens weer in beeld als je zelf in scheiding ligt. Bleek toch altijd je grote liefde te zijn. Ook al is hij zelf met iemand anders getrouwd. Eigenlijk is dat huwelijk maar een farce want jij was natuurlijk altijd zijn grote liefde en hij heeft zitten wachten totdat jij zou scheiden om dan zelf meteen naar je toe te komen rennen.
Zo wordt nu over Brad en Jennifer in de pers gesproken. Als ik aan mijn ex van 15 jaar geleden denk dan denk ik alleen maar "no way".
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Greys het volgende:
Brad Pitt werkt vrijwillig mee aan drugstest
3 uur geleden
Brad Pitt werkt mee aan het onderzoek van de kinderbescherming, weet People. De acteur onderging zelfs vrijwillig een drugstest, nadat hij ervan werd beschuldigd zijn vijftienjarige zoon Maddox verbaal en fysiek te mishandelen tijdens een privévlucht met zijn gezin eerder deze maand.
De aantijgingen kwamen anoniem binnen bij de kinderbescherming, waarna het onderzoek werd gelanceerd. Wanneer het gaat om mishandeling is een drugstest vrij standaard, zo laat een woordvoerder weten. Brad ontkent zijn kinderen te hebben mishandeld.
Brad heeft zijn zes kinderen niet meer gezien sinds Angelina vorige week dinsdag de scheidingspapieren indiende. Angelina heeft bij de aanvraag van de scheiding aangegeven dat ze wil dat de zes bij haar blijven wonen. Wat haar betreft krijgt Brad een bezoekregeling. Daarmee gaat de acteur naar verluidt niet akkoord, hij zet in op co-ouderschap.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aan_drugstest__.html
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je het naar je eigen situatie vertaalt slaat het verhaal helemaal nergens op:
Ex van 15 jaar geleden komt opeens weer in beeld als je zelf in scheiding ligt. Bleek toch altijd je grote liefde te zijn. Ook al is hij zelf met iemand anders getrouwd. Eigenlijk is dat huwelijk maar een farce want jij was natuurlijk altijd zijn grote liefde en hij heeft zitten wachten totdat jij zou scheiden om dan zelf meteen naar je toe te komen rennen.
Zo wordt nu over Brad en Jennifer in de pers gesproken. Als ik aan mijn ex van 15 jaar geleden denk dan denk ik alleen maar "no way".
Van ons allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.
Die is er volgens mij nooit echt overheen gekomen. Hij was haar droomman.
quote:
Zoals Ross en Rachel in friendsquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo'n sprookje waar de media en de lezers graag in willen geloven. Ze smullen ervan.
Brad Pillquote:Op donderdag 29 september 2016 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, Brad Pitt is de enige "ster" van wie ik letterlijk ooit gedroomd heb, toen ik van die pillen had om te stoppen met roken, heel levendig gedroomd.... dat was zo ongeveer de enige fijne bijwerking van die pillen
quote:
Ik weet echt niet hoe het met Jennifer zit, maar het is duidelijk dat 'de wereld' er iig nooit echt overheen gekomen is. Ze waren hèt droomstel en dat zijn ze na 10 jaar nog steeds. 'We' vinden nog steeds dat Brad eigenlijk bij Jen hoort. Dat zij - als redelijk 'normaal' iemand - véél beter bij hem past dan die rare Angelina.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk toch ergens wel echt dat dat voor Jennifer anders ligt.
Die is er volgens mij nooit echt overheen gekomen. Hij was haar droomman.
Nee, volgens mij is dit niet eerder gebeurd, maar in dit geval zagen we het aankomen, want het was al te verwachten dat de bladen dit als scenario zouden gaan spinnen....quote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet echt niet hoe het met Jennifer zit, maar het is duidelijk dat 'de wereld' er iig nooit echt overheen gekomen is. Ze waren hèt droomstel en dat zijn ze na 10 jaar nog steeds. 'We' vinden nog steeds dat Brad eigenlijk bij Jen hoort. Dat zij - als redelijk 'normaal' iemand - véél beter bij hem past dan die rare Angelina.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zoiets eerder geweest is. Dat een ster ging scheiden en dat er gelijk gespeculeerd werd of hij/zij weer terug zou keren bij een ex van 10 jaar geleden. Die bovendien zelf ook opnieuw getrouwd is.
Misschien is het idd wel een Ross & Rachel-syndroom, die immers ook duidelijk voor elkaar bestemd waren, ook al trouwde Ross in de tussentijd een paar keer met een ander. En misschien komt het ook omdat ze elkaar nooit echt publiekelijk afgemaakt hebben. Maar ja, dat hebben Gwyneth en Brad ook nooit gedaan, en er is naar mijn weten nooit gespeculeerd of die weer bij elkaar zouden komen.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de bladen ze binnen de kortste keren weer aan elkaar koppelen, zeker als hij niet snel met een verse verkering op de proppen komt.
Dit wordt een heel, heel nare vechtscheiding.quote:
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt en is ook volgens mij weer bevriend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jennifer zou wel dom zijn om naar hem terug te gaan, ze weet al dat hij een cheater is.
Voor Brad sneu, voor ons wel smullenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit wordt een heel, heel nare vechtscheiding.
WE WERE ON A BREAK!!!quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jennifer zou wel dom zijn om naar hem terug te gaan, ze weet al dat hij een cheater is.
quote:
Ik hou ook wel van feel good verhalen hoor, moet het wel dan klaar zijn :-)quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de wereld dit nodig heeft. Dat ze bij elkaar komen. Dat sprookjes bestaan. De ultieme vergeving. Het lot. Op het moment dat ze elkaar in de armen vallen en kussen klinkt er wereldwijd trompetgeschal en vioolmuziek en is er world peace. Wat ik je brom.
Heeft Angelina gelijk ook niks meer te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
Op het moment dat ze elkaar in de armen vallen en kussen klinkt er wereldwijd trompetgeschal en vioolmuziek en is er world peace.
Precies. Heeft die ook eens tijd om een hamburger te eten. Eind goed al goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft Angelina gelijk ook niks meer te doen.
En dit inderdaad, wie gaat er überhaupt na 10 jaar nog weer terug naar een ex.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:04 schreef ato het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt en is ook volgens mij weer bevriend.
Maar is weer 10 jaar verder. Het is geen Friends sprookje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |