SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Alsof hij dat niet al doet met black metal enzulks!
Yin en yang!quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.
Daar denk ik wat anders over.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar denk ik wat anders over.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Boze negers doen het zelfde, alleen dan op een subtiele manier.
Ik denk daar ook anders over.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar denk ik wat anders over.
Van metal wordt ik erg nerveus.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk daar ook anders over.
Ik kan alles op zn tijd wel hebben, behalve de dingen die Vout draait, die kan ik alleen maar hebben als ik onder invloed ben.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van metal wordt ik erg nerveus.
Al die plaatjes die Vout draait heb ik in mijn jeugdjaren zo vaak gehoord dat ik er nog trauma van heb.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan alles op zn tijd wel hebben, behalve de dingen die Vout draait, die kan ik alleen maar hebben als ik onder invloed ben.
en onder invloed van een psycholoog?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die plaatjes die Vout draait heb ik in mijn jeugdjaren zo vaak gehoord dat ik er nog trauma van heb.
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en onder invloed van een psycholoog?
Dan moeten we Vout er maar eens streng op aanspreken.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.
Nee joh, het staat ruim tevoren ingepland.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moeten we Vout er maar eens streng op aanspreken.
Ik heb niet gemute hoor!quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom draai ik 3 uur lang met een mutende luisteraar, terwijl er nu gwoon 13 aan het luisteren zijn?
Eggs smokkelt.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom draai ik 3 uur lang met een mutende luisteraar, terwijl er nu gwoon 13 aan het luisteren zijn?
Heb je er iets van opgestoken?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet gemute hoor!Geen seconde!
Op de draaitafel gaat alles beter, tenzij het vierkant is.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef EggsTC het volgende:
Slecht mijk slecht... op de draaitafel had die een stuk beter gegaan.
Een paar nummers kwamen me wat bekend voor qua sound...geïnspireerd door bekende nummers, of die bekende nummers waren daar juist door geïnspireerd. Maar ook veel spul wat me totaal niet bekend voor kwam.:)quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je er iets van opgestoken?
Mja, maar hier zit dezelfde 8x4 in. Nu alles met 1 muis op de laptopquote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op de draaitafel gaat alles beter, tenzij het vierkant is.
Drie sessies en je weet hoe en wat.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, maar hier zit dezelfde 8x4 in. Nu alles met 1 muis op de laptop
Haha... ik loop al wat langer mee op deze radio, vanaf het begin zullen we maar zeggen... dat was een slechte inmixquote:Op donderdag 22 september 2016 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Drie sessies en je weet hoe en wat.
Dan moet je niet gaan zeuren over je draaitafel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha... ik loop al wat langer mee op deze radio, vanaf het begin zullen we maar zeggen... dat was een slechte inmix
Weet je hoeveel werk het is om met draaitafels en vinyl show te maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeuren over je draaitafel.
Ja, daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk het is om met draaitafels en vinyl show te maken?
1 a 2x per jaar nog.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier door jullie he... kom chickie dit ff brengen... omdat jullie wilden dat ik op tijd was. man man man
chickie was ook ergens anders mee bezig zo te zien, biefstuk op toiletpapier met bak saus ernaast...quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier door jullie he... kom chickie dit ff brengen... omdat jullie wilden dat ik op tijd was. man man man
Heb alle spullen voor kleine zaal of tuinfeest zelf, draai met mooi weer altijd voor mijn flat op grasveld op koningsdag, verlengsnoer uit de berging en gaan met de dancehall.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Financiele situatie laat het niet toe om uberhaupt met vinyl te draaien.
Ik gok dat die mensen en kinderen niet zoveel zin hebben in hiphop. en zelf als ik oude soul danwel funk platen uit de kast zou halen zou het nog weinig opleveren.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alle spullen voor kleine zaal of tuinfeest zelf, draai met mooi weer altijd voor mijn flat op grasveld op koningsdag, verlengsnoer uit de berging en gaan met de dancehall.
Komen meer mensen dan op de radio , wel veel kinderen.
Woon in erg internationale flat, knal het er gewoon tussendoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok dat die mensen en kinderen niet zoveel zin hebben in hiphop.
Mijn flat is niet zo internationaal, als je de verschillende schoonmaaksters niet mee telt.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon in erg internationale flat, knal het er gewoon tussendoor.
Hoeft niet, ben toch van plan om na hem te draaien, mits hij niet verlengt, en Eminem is een van de weinig artiesten die ik alleen vanwege zn stem niet kan waarderen.quote:
Dat kostte me mn helft aan luisteraars, nog meer goeie ideeen?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoeft niet, ben toch van plan om na hem te draaien, mits hij niet verlengt, en Eminem is een van de weinig artiesten die ik alleen vanwege zn stem niet kan waarderen.
Laat hiphop gerelateerde dingen aan mij danwel knokkels over.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kostte me mn helft aan luisteraars, nog meer goeie ideeen?
Hoho, ik heb aardige collectie hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laat hiphop gerelateerde dingen aan mij danwel knokkels over.
Props.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoho, ik heb aardige collectie hoor.
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en pakt nog een stukje van DJ EggsTC mee.
quote:
Ik smokkelde beetje.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waren er 16, voordat PaRoDiUzZ ze wegjoeg
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig even genoeg muziek gehoordquote:
Garpje menquote:Op donderdag 22 september 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?
Ik jaag m'n luisteraars altijd zelf weg.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat krijg je met DJ's die niets van rap weten.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?
Maar ga je je nog door of mag ik aan een roosteraar vragen om het luisteraaraantal te halveren?quote:
Ga jij maar.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ga je je nog door of mag ik aan een roosteraar vragen om het luisteraaraantal te halveren?
mn ending is al begonnen,quote:Op donderdag 22 september 2016 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je nog wel een uurtje door wilt
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh ok doe mij dan maar van 23 tot 1, wie me wilt roosteren.
quote:23:00 - 01:00 DJ PaRoDiUzZ gaat rap!
Whehe, ook zonder helemaal primaquote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal snoeihard aan de speed gogogo
Dan draai ik door.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal snoeihard aan de speed gogogo
Atari Teenage Riotquote:
In de coffeeshop hadden we 2 Atari game consoles, 1 met space invaders en andere wisselde om de maand.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijna goed, MSX en tevens gerelateerd aan mn nick.
Estelle een goede vervanger?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zat op Neneh Cherry te wachten .
Dat ritme van vorige nummer was precies hetzelfde oldschool.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Estelle een goede vervanger?
Scherpe constatering.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ritme van vorige nummer was precies hetzelfde oldschool.
Er zijn veel muziekstijlen voor me weggelegd.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ragga Dancehall is ook wel wat voor je.
Op Jamaica gaat de beatbox op turbo stand.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn veel muziekstijlen voor me weggelegd.
beeetje wiet erbij en alles lijkt op turbostand te staanquote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Jamaica gaat de beatbox op turbo stand.
Voor mij is het medicijn om mijn ADHD in het gareel te houden.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beeetje wiet erbij en alles lijkt op turbostand te staan
Ik heb ritalin, maar alleen methodischquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn om mijn ADHD in het gareel te houden.
Moet niets van dokters hebben en red mezelf wel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ritalin, maar alleen methodisch
De invloeden en samples zeker wel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Roots manuva is niet zo jamaicaans toch?
Oh dat, ik kijk gewoon wat fijn op elkaar aansluit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De invloeden en samples zeker wel.
Op deze tijdstippen kan dat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh dat, ik kijk gewoon wat fijn op elkaar aansluit.
Vanmiddag was er maar een luisteraar. Het gaat vooruit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op deze tijdstippen kan dat.
Ik draai gewoon wanneer ik het thuis toch opzet, aantal luisteraars in de nacht boeit me niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanmiddag was er maar een luisteraar. Het gaat vooruit.
Dat doe ik ook hoor, maar ik heb dan niet zo'n grote pool, en ik vind feedback mits ik er naar luister niet erg.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai gewoon wanneer ik het thuis toch opzet, aantal luisteraars in de nacht boeit me niet zoveel.
In melige bui zou ik icecreamman van Modern Lovers achter vorige draaien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, maar ik heb dan niet zo'n grote pool, en ik vind feedback mits ik er naar luister niet erg.
Tenzij dat jij graag wilt draaien wil ik er nog wel een uurtje aan toevoegen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In melige bui zou ik icecreamman van Modern Lovers achter vorige draaien.
Ik verleng wel , no problem maar dan wel uit die Jamaican map draaien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij dat jij graag wilt draaien wil ik er nog wel een uurtje aan toevoegen.
sure, ik heb mssn nog een nummertje of 3 daarin staan oid.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verleng wel , no problem maar dan wel uit die Jamaican map draaien.
2:00u it is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sure, ik heb mssn nog een nummertje of 3 daarin staan oid.
Yo, truste weer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben blijven luisteren, maar ga nu zo onderhand wel afhaken. Bedankt voor de relaxte muziek, PaRo.
Als hij maar naar de juiste raps luistert.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon begint al kleine gangster te worden.
Hij luistert nu al niet meer naar moeder en moet nog 3 worden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hij maar naar de juiste raps luistert.
Dan zou ik nog maar niet met waterpistooltjes beginnen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij luistert nu al niet meer naar moeder en moet nog 3 worden.
Hij heeft bellenblaas pistool.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar niet met waterpistooltjes beginnen.
Daar begint het gedonder al.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft bellenblaas pistool.
Opa neemt 'm op zijn tijd keer mee en dan komt het helemaal goed, bij oude merrie loopt ie zo stal in en gaat stro goedleggen.quote:
qua smaak maakt het weinig verschil idd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gup is kut, ik zet zo wat anders op.
Midden in de nacht is dit prima.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
qua smaak maakt het weinig verschil idd.
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht is dit prima.
Ik slaap altijd lekkerst met dub.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd lekkerst met dub.
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.
Geen WK ijshockey kijken Pietquote:Op vrijdag 23 september 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.
De finale kijk ik wel via stream.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik volg het verder ook niet echt maar zappte net langs USA - CZE
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppenquote:Op vrijdag 23 september 2016 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen!
Heb je nog trommelvliezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppen![]()
concertganger newbie die ik ben
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Standaarduitrusting bij concerten.
Maar wel leuk gehad?
lekker voor de lunchquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Stukje gevulde speculaas bij de koffie.
Omdat het vrijdag is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef just me het volgende:
[..]toch wel bijzonder als je je "kleine" neefje ziet rocken met zijn basgitaar. Kleine kinderen van toen zijn nu grote mensen geworden.
Ik wil best draaien hoor. Ik kan best wat muziek bij elkaar schrapen en zo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:24 schreef Karzai het volgende:
neh we heeft er nou zin om te draaien? er is geen hond
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:26 schreef Karzai het volgende:
ik houd je niet tegen misschien komt er nog wat aanwas
tot is altijd online stuur hem een dmquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie niet echt iemand online. Er duikt er straks wel eentje hier op, straks. Ik sprokkel ondertussen alvast muziek bijeen.
Dat kan!quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiIk wil weer eens spontaan draaien.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Whoa.... - Nog even een paar WAV's naar mp3 zetten en de computer opnieuw opstarten. Daarna begin ik en zie ik wel hoe lang ik doorga.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
En er is muziek. Geen idee hoeveel mensen nog aanhaken, maar de show is los.
Ik heb laatst een nieuwe track gehoord... - even kijken of ik die kan terugvinden; kan het niet beloven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef Karzai het volgende:
als je een apart reggae nummertje kan vinden dat ik nog niet ken
no sweat ik vind dit ook wel lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan die reggaetrack zo gauw niet vinden, trouwens. Ik moet daarvoor op Spotify aan het zoeken en dat gaat wat lastig nu. Ik zal 'm nog eens terugzoeken en kom er een andere keer op terug.
Ja ik ga maffen!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk heb ik ToT er toch mee verjaagd
Thanks en welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
laters totquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
Eén van de weinige dingen die ik voor je kon vinden zo gauw.quote:
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo rond 01:30 uur stoppen, trouwens.
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horen
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.
Nog bepaalde voorkeuren dan? (Buiten reggae, hiphop, ragga en dergelijke om?)quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderen
Ik zal zien wat ik op het gebied van R&B en soul kan doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:08 schreef Karzai het volgende:
ja ehh je geeft me nu de keus tussen rock pop en house
doe maar wat r&b en blues en soul
het was mij een genoegenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Na de volgende plaat zet ik er een punt achter. Bedankt voor het luisteren.
Het was grotendeels een privéshowquote:
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was grotendeels een privéshowIk hoop dat je het blokje soul/r&b-achtige nummers een beetje leuk vond.
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangen
ik heb wel alles waren lekkere muziekjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
ja het is een feit fok sterft een langzame doodquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zat iets geniaals te bedenken om op lil jon en the eastside boys aan te sluiten, maar na 20 seconden te luisteren ben ik het idee kwijt.
Vooral als het om iets gaat dat je kunt associeren met lil jon & the Eastside boysquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww dat is zo verneukeratief he!
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Had het hier iets mee te maken?
[ afbeelding ]
Vout Ventje?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef ToT het volgende:
Het zijn wel weer Radio49 classics die aangevraagd worden!
Oh Brandend zandquote:
Rotterdam Termination Source?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oh Brandend zand, welke is Poing?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gedoe enzoDinsdag naar de kaakchirurg
Ik hoop dat ik knock out mag, ben echt bang dat ik hun anders KO mep. Ik ben zo angstigquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Beterschap dan.
Hoop dat het meevalt.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gedoe enzoDinsdag naar de kaakchirurg
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik knock out mag, ben echt bang dat ik hun anders KO mep. Ik ben zo angstig
Een hoop. Ze hebben het zelfs een paar weken vervroegdquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een hoop. Ze hebben het zelfs een paar weken vervroegd
De tandarts vond het niet verstandig dat ik door bleef lopen met een ontsteking die meer pijn deed aan mijn hoofd en schouders dan aan mijn kaak zelfquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Sterkte dan.
Natuurlijk mag je dan knock out.
Nee!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De tandarts vond het niet verstandig dat ik door bleef lopen met een ontsteking die meer pijn deed aan mijn hoofd en schouders dan aan mijn kaak zelf![]()
Moet ik toch zelf weten![]()
Dat doe ik nu ook, maar leuk vind ik het nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee!![]()
Luisteren naar de tandarts jij!
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar leuk vind ik het niet
Begin eens met dra......ah!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Maar het is wel beter voor je.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn daar ook vliegenmeppers voor trouwens?
quote:
Goede reden wel.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is nog niet eens heel Vout, maar ik heb het stiekem wel gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |