Estelle een goede vervanger?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zat op Neneh Cherry te wachten .
Dat ritme van vorige nummer was precies hetzelfde oldschool.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Estelle een goede vervanger?
Scherpe constatering.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ritme van vorige nummer was precies hetzelfde oldschool.
Er zijn veel muziekstijlen voor me weggelegd.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ragga Dancehall is ook wel wat voor je.
Op Jamaica gaat de beatbox op turbo stand.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn veel muziekstijlen voor me weggelegd.
beeetje wiet erbij en alles lijkt op turbostand te staanquote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Jamaica gaat de beatbox op turbo stand.
Voor mij is het medicijn om mijn ADHD in het gareel te houden.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beeetje wiet erbij en alles lijkt op turbostand te staan
Ik heb ritalin, maar alleen methodischquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn om mijn ADHD in het gareel te houden.
Moet niets van dokters hebben en red mezelf wel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ritalin, maar alleen methodisch
De invloeden en samples zeker wel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Roots manuva is niet zo jamaicaans toch?
Oh dat, ik kijk gewoon wat fijn op elkaar aansluit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De invloeden en samples zeker wel.
Op deze tijdstippen kan dat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh dat, ik kijk gewoon wat fijn op elkaar aansluit.
Vanmiddag was er maar een luisteraar. Het gaat vooruit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op deze tijdstippen kan dat.
Ik draai gewoon wanneer ik het thuis toch opzet, aantal luisteraars in de nacht boeit me niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanmiddag was er maar een luisteraar. Het gaat vooruit.
Dat doe ik ook hoor, maar ik heb dan niet zo'n grote pool, en ik vind feedback mits ik er naar luister niet erg.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai gewoon wanneer ik het thuis toch opzet, aantal luisteraars in de nacht boeit me niet zoveel.
In melige bui zou ik icecreamman van Modern Lovers achter vorige draaien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, maar ik heb dan niet zo'n grote pool, en ik vind feedback mits ik er naar luister niet erg.
Tenzij dat jij graag wilt draaien wil ik er nog wel een uurtje aan toevoegen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In melige bui zou ik icecreamman van Modern Lovers achter vorige draaien.
Ik verleng wel , no problem maar dan wel uit die Jamaican map draaien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij dat jij graag wilt draaien wil ik er nog wel een uurtje aan toevoegen.
sure, ik heb mssn nog een nummertje of 3 daarin staan oid.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verleng wel , no problem maar dan wel uit die Jamaican map draaien.
2:00u it is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sure, ik heb mssn nog een nummertje of 3 daarin staan oid.
Yo, truste weer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben blijven luisteren, maar ga nu zo onderhand wel afhaken. Bedankt voor de relaxte muziek, PaRo.
Als hij maar naar de juiste raps luistert.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon begint al kleine gangster te worden.
Hij luistert nu al niet meer naar moeder en moet nog 3 worden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hij maar naar de juiste raps luistert.
Dan zou ik nog maar niet met waterpistooltjes beginnen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij luistert nu al niet meer naar moeder en moet nog 3 worden.
Hij heeft bellenblaas pistool.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar niet met waterpistooltjes beginnen.
Daar begint het gedonder al.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft bellenblaas pistool.
Opa neemt 'm op zijn tijd keer mee en dan komt het helemaal goed, bij oude merrie loopt ie zo stal in en gaat stro goedleggen.quote:
qua smaak maakt het weinig verschil idd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gup is kut, ik zet zo wat anders op.
Midden in de nacht is dit prima.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
qua smaak maakt het weinig verschil idd.
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht is dit prima.
Ik slaap altijd lekkerst met dub.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd lekkerst met dub.
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.
Geen WK ijshockey kijken Pietquote:Op vrijdag 23 september 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.
De finale kijk ik wel via stream.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik volg het verder ook niet echt maar zappte net langs USA - CZE
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppenquote:Op vrijdag 23 september 2016 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen!
Heb je nog trommelvliezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppen![]()
concertganger newbie die ik ben
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Standaarduitrusting bij concerten.
Maar wel leuk gehad?
lekker voor de lunchquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Stukje gevulde speculaas bij de koffie.
Omdat het vrijdag is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef just me het volgende:
[..]toch wel bijzonder als je je "kleine" neefje ziet rocken met zijn basgitaar. Kleine kinderen van toen zijn nu grote mensen geworden.
Ik wil best draaien hoor. Ik kan best wat muziek bij elkaar schrapen en zo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:24 schreef Karzai het volgende:
neh we heeft er nou zin om te draaien? er is geen hond
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:26 schreef Karzai het volgende:
ik houd je niet tegen misschien komt er nog wat aanwas
tot is altijd online stuur hem een dmquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie niet echt iemand online. Er duikt er straks wel eentje hier op, straks. Ik sprokkel ondertussen alvast muziek bijeen.
Dat kan!quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiIk wil weer eens spontaan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |