Daar begint het gedonder al.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft bellenblaas pistool.
Opa neemt 'm op zijn tijd keer mee en dan komt het helemaal goed, bij oude merrie loopt ie zo stal in en gaat stro goedleggen.quote:
qua smaak maakt het weinig verschil idd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gup is kut, ik zet zo wat anders op.
Midden in de nacht is dit prima.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
qua smaak maakt het weinig verschil idd.
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht is dit prima.
Ik slaap altijd lekkerst met dub.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik ga iig ff een uiltje knappen.
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd lekkerst met dub.
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans het lekkerst zonder geluid om me heen, maar dank voor de tip.
Geen WK ijshockey kijken Pietquote:Op vrijdag 23 september 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geluid hier in de ochtend is geen ontkomen aan.
De finale kijk ik wel via stream.quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik volg het verder ook niet echt maar zappte net langs USA - CZE
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppenquote:Op vrijdag 23 september 2016 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen!
Heb je nog trommelvliezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begreep gisterenavond je opmerking over de oordoppen![]()
concertganger newbie die ik ben
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Standaarduitrusting bij concerten.
Maar wel leuk gehad?
lekker voor de lunchquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Stukje gevulde speculaas bij de koffie.
Omdat het vrijdag is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef just me het volgende:
[..]toch wel bijzonder als je je "kleine" neefje ziet rocken met zijn basgitaar. Kleine kinderen van toen zijn nu grote mensen geworden.
Ik wil best draaien hoor. Ik kan best wat muziek bij elkaar schrapen en zo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:24 schreef Karzai het volgende:
neh we heeft er nou zin om te draaien? er is geen hond
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:26 schreef Karzai het volgende:
ik houd je niet tegen misschien komt er nog wat aanwas
tot is altijd online stuur hem een dmquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zal dan eerst iemand moeten opduiken die mij kan inroosteren.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie niet echt iemand online. Er duikt er straks wel eentje hier op, straks. Ik sprokkel ondertussen alvast muziek bijeen.
Dat kan!quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiIk wil weer eens spontaan draaien.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Whoa.... - Nog even een paar WAV's naar mp3 zetten en de computer opnieuw opstarten. Daarna begin ik en zie ik wel hoe lang ik doorga.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
En er is muziek. Geen idee hoeveel mensen nog aanhaken, maar de show is los.
Ik heb laatst een nieuwe track gehoord... - even kijken of ik die kan terugvinden; kan het niet beloven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef Karzai het volgende:
als je een apart reggae nummertje kan vinden dat ik nog niet ken
no sweat ik vind dit ook wel lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan die reggaetrack zo gauw niet vinden, trouwens. Ik moet daarvoor op Spotify aan het zoeken en dat gaat wat lastig nu. Ik zal 'm nog eens terugzoeken en kom er een andere keer op terug.
Ja ik ga maffen!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk heb ik ToT er toch mee verjaagd
Thanks en welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
laters totquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
Eén van de weinige dingen die ik voor je kon vinden zo gauw.quote:
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo rond 01:30 uur stoppen, trouwens.
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horen
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.
Nog bepaalde voorkeuren dan? (Buiten reggae, hiphop, ragga en dergelijke om?)quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderen
Ik zal zien wat ik op het gebied van R&B en soul kan doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:08 schreef Karzai het volgende:
ja ehh je geeft me nu de keus tussen rock pop en house
doe maar wat r&b en blues en soul
het was mij een genoegenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Na de volgende plaat zet ik er een punt achter. Bedankt voor het luisteren.
Het was grotendeels een privéshowquote:
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was grotendeels een privéshowIk hoop dat je het blokje soul/r&b-achtige nummers een beetje leuk vond.
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangen
ik heb wel alles waren lekkere muziekjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
ja het is een feit fok sterft een langzame doodquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zat iets geniaals te bedenken om op lil jon en the eastside boys aan te sluiten, maar na 20 seconden te luisteren ben ik het idee kwijt.
Vooral als het om iets gaat dat je kunt associeren met lil jon & the Eastside boysquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww dat is zo verneukeratief he!
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Had het hier iets mee te maken?
[ afbeelding ]
Vout Ventje?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef ToT het volgende:
Het zijn wel weer Radio49 classics die aangevraagd worden!
Oh Brandend zandquote:
Rotterdam Termination Source?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oh Brandend zand, welke is Poing?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gedoe enzoDinsdag naar de kaakchirurg
Ik hoop dat ik knock out mag, ben echt bang dat ik hun anders KO mep. Ik ben zo angstigquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Beterschap dan.
Hoop dat het meevalt.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gedoe enzoDinsdag naar de kaakchirurg
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik knock out mag, ben echt bang dat ik hun anders KO mep. Ik ben zo angstig
Een hoop. Ze hebben het zelfs een paar weken vervroegdquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een hoop. Ze hebben het zelfs een paar weken vervroegd
De tandarts vond het niet verstandig dat ik door bleef lopen met een ontsteking die meer pijn deed aan mijn hoofd en schouders dan aan mijn kaak zelfquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Sterkte dan.
Natuurlijk mag je dan knock out.
Nee!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De tandarts vond het niet verstandig dat ik door bleef lopen met een ontsteking die meer pijn deed aan mijn hoofd en schouders dan aan mijn kaak zelf![]()
Moet ik toch zelf weten![]()
Dat doe ik nu ook, maar leuk vind ik het nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee!![]()
Luisteren naar de tandarts jij!
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar leuk vind ik het niet
Begin eens met dra......ah!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Maar het is wel beter voor je.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn daar ook vliegenmeppers voor trouwens?
quote:
Goede reden wel.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is nog niet eens heel Vout, maar ik heb het stiekem wel gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |