quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Whoa.... - Nog even een paar WAV's naar mp3 zetten en de computer opnieuw opstarten. Daarna begin ik en zie ik wel hoe lang ik doorga.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
En er is muziek. Geen idee hoeveel mensen nog aanhaken, maar de show is los.
Ik heb laatst een nieuwe track gehoord... - even kijken of ik die kan terugvinden; kan het niet beloven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef Karzai het volgende:
als je een apart reggae nummertje kan vinden dat ik nog niet ken
no sweat ik vind dit ook wel lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan die reggaetrack zo gauw niet vinden, trouwens. Ik moet daarvoor op Spotify aan het zoeken en dat gaat wat lastig nu. Ik zal 'm nog eens terugzoeken en kom er een andere keer op terug.
Ja ik ga maffen!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk heb ik ToT er toch mee verjaagd
Thanks en welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
laters totquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga maffen!Thx voor de tunes man!
En veel plezier verder!
Trusten peeps!
Eén van de weinige dingen die ik voor je kon vinden zo gauw.quote:
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo rond 01:30 uur stoppen, trouwens.
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan stoppen wanneer je wilt hoor, maar je laat fijne tunes horen
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het leuk vindt. Helaas heb ik weinig reggae in mijn computer staan, anders zou ik daar wat meer op inspelen.
Nog bepaalde voorkeuren dan? (Buiten reggae, hiphop, ragga en dergelijke om?)quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
geeft niet ik kan ook andere muziek waarderen
Ik zal zien wat ik op het gebied van R&B en soul kan doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:08 schreef Karzai het volgende:
ja ehh je geeft me nu de keus tussen rock pop en house
doe maar wat r&b en blues en soul
het was mij een genoegenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Na de volgende plaat zet ik er een punt achter. Bedankt voor het luisteren.
Het was grotendeels een privéshowquote:
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was grotendeels een privéshowIk hoop dat je het blokje soul/r&b-achtige nummers een beetje leuk vond.
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja jammer tis niet anders ik ga geen verhalen over vroegah ophangen
ik heb wel alles waren lekkere muziekjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
ja het is een feit fok sterft een langzame doodquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd alles hebben hè? Ik hoopte dat een spontane show nog wat mensen naar het topic zou lokken, maar het is kennelijk nogal stil vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |