Hoho, ik heb aardige collectie hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laat hiphop gerelateerde dingen aan mij danwel knokkels over.
Props.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoho, ik heb aardige collectie hoor.
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en pakt nog een stukje van DJ EggsTC mee.
quote:
Ik smokkelde beetje.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waren er 16, voordat PaRoDiUzZ ze wegjoeg
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig even genoeg muziek gehoordquote:
Garpje menquote:Op donderdag 22 september 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?
Ik jaag m'n luisteraars altijd zelf weg.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat krijg je met DJ's die niets van rap weten.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij iets draait dat, alhoewel in mn straatje, ik zelfs niet om aan te horen vind is mijn schuld toch niet?
Maar ga je je nog door of mag ik aan een roosteraar vragen om het luisteraaraantal te halveren?quote:
Ga jij maar.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ga je je nog door of mag ik aan een roosteraar vragen om het luisteraaraantal te halveren?
mn ending is al begonnen,quote:Op donderdag 22 september 2016 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je nog wel een uurtje door wilt
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh ok doe mij dan maar van 23 tot 1, wie me wilt roosteren.
quote:23:00 - 01:00 DJ PaRoDiUzZ gaat rap!
Whehe, ook zonder helemaal primaquote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal snoeihard aan de speed gogogo
Dan draai ik door.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal snoeihard aan de speed gogogo
Atari Teenage Riotquote:
In de coffeeshop hadden we 2 Atari game consoles, 1 met space invaders en andere wisselde om de maand.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijna goed, MSX en tevens gerelateerd aan mn nick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |