SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Alsof hij dat niet al doet met black metal enzulks!
Yin en yang!quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.
Daar denk ik wat anders over.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Black metal en goa-trance brengen het lichaam in balans.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar denk ik wat anders over.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Boze negers doen het zelfde, alleen dan op een subtiele manier.
Ik denk daar ook anders over.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar denk ik wat anders over.
Van metal wordt ik erg nerveus.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk daar ook anders over.
Ik kan alles op zn tijd wel hebben, behalve de dingen die Vout draait, die kan ik alleen maar hebben als ik onder invloed ben.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van metal wordt ik erg nerveus.
Al die plaatjes die Vout draait heb ik in mijn jeugdjaren zo vaak gehoord dat ik er nog trauma van heb.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan alles op zn tijd wel hebben, behalve de dingen die Vout draait, die kan ik alleen maar hebben als ik onder invloed ben.
en onder invloed van een psycholoog?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die plaatjes die Vout draait heb ik in mijn jeugdjaren zo vaak gehoord dat ik er nog trauma van heb.
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en onder invloed van een psycholoog?
Dan moeten we Vout er maar eens streng op aanspreken.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die werd gek van me na 1e gesprek.
Nee joh, het staat ruim tevoren ingepland.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moeten we Vout er maar eens streng op aanspreken.
Ik heb niet gemute hoor!quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom draai ik 3 uur lang met een mutende luisteraar, terwijl er nu gwoon 13 aan het luisteren zijn?
Eggs smokkelt.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom draai ik 3 uur lang met een mutende luisteraar, terwijl er nu gwoon 13 aan het luisteren zijn?
Heb je er iets van opgestoken?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet gemute hoor!Geen seconde!
Op de draaitafel gaat alles beter, tenzij het vierkant is.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef EggsTC het volgende:
Slecht mijk slecht... op de draaitafel had die een stuk beter gegaan.
Een paar nummers kwamen me wat bekend voor qua sound...geïnspireerd door bekende nummers, of die bekende nummers waren daar juist door geïnspireerd. Maar ook veel spul wat me totaal niet bekend voor kwam.:)quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je er iets van opgestoken?
Mja, maar hier zit dezelfde 8x4 in. Nu alles met 1 muis op de laptopquote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op de draaitafel gaat alles beter, tenzij het vierkant is.
Drie sessies en je weet hoe en wat.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, maar hier zit dezelfde 8x4 in. Nu alles met 1 muis op de laptop
Haha... ik loop al wat langer mee op deze radio, vanaf het begin zullen we maar zeggen... dat was een slechte inmixquote:Op donderdag 22 september 2016 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Drie sessies en je weet hoe en wat.
Dan moet je niet gaan zeuren over je draaitafel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha... ik loop al wat langer mee op deze radio, vanaf het begin zullen we maar zeggen... dat was een slechte inmix
Weet je hoeveel werk het is om met draaitafels en vinyl show te maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeuren over je draaitafel.
Ja, daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk het is om met draaitafels en vinyl show te maken?
1 a 2x per jaar nog.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier door jullie he... kom chickie dit ff brengen... omdat jullie wilden dat ik op tijd was. man man man
chickie was ook ergens anders mee bezig zo te zien, biefstuk op toiletpapier met bak saus ernaast...quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier door jullie he... kom chickie dit ff brengen... omdat jullie wilden dat ik op tijd was. man man man
Heb alle spullen voor kleine zaal of tuinfeest zelf, draai met mooi weer altijd voor mijn flat op grasveld op koningsdag, verlengsnoer uit de berging en gaan met de dancehall.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Financiele situatie laat het niet toe om uberhaupt met vinyl te draaien.
Ik gok dat die mensen en kinderen niet zoveel zin hebben in hiphop. en zelf als ik oude soul danwel funk platen uit de kast zou halen zou het nog weinig opleveren.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alle spullen voor kleine zaal of tuinfeest zelf, draai met mooi weer altijd voor mijn flat op grasveld op koningsdag, verlengsnoer uit de berging en gaan met de dancehall.
Komen meer mensen dan op de radio , wel veel kinderen.
Woon in erg internationale flat, knal het er gewoon tussendoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok dat die mensen en kinderen niet zoveel zin hebben in hiphop.
Mijn flat is niet zo internationaal, als je de verschillende schoonmaaksters niet mee telt.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon in erg internationale flat, knal het er gewoon tussendoor.
Hoeft niet, ben toch van plan om na hem te draaien, mits hij niet verlengt, en Eminem is een van de weinig artiesten die ik alleen vanwege zn stem niet kan waarderen.quote:
Dat kostte me mn helft aan luisteraars, nog meer goeie ideeen?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoeft niet, ben toch van plan om na hem te draaien, mits hij niet verlengt, en Eminem is een van de weinig artiesten die ik alleen vanwege zn stem niet kan waarderen.
Laat hiphop gerelateerde dingen aan mij danwel knokkels over.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kostte me mn helft aan luisteraars, nog meer goeie ideeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |