Gewoon excel, ben bij rij nummer 7645quote:Op donderdag 22 september 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
CRM systeem opzetten om in bij te houden welke al benaderd zijn?
nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, net als iedere game die een vervolg is van een ander spel alleen is het vervolg altijd net iets kutter dan de vorige
Echt he. Supergay.quote:
Ongeacht welk radiostation je op zet komt dat pleuris nummer voorbijquote:
Wel. AC is vrijwel altijd zelfde. COD is vrijwel altijd zelfde. Dark Souls is vrijwel altijd zelfde. Metal Gear is altijd zelfde en BF ook en FIFA dus ook. Als je zegt van niet ben je al kansloos verloren en gehersenspoeld.quote:
kquote:Op donderdag 22 september 2016 14:49 schreef Matip het volgende:
radio luisteren
niet de hele dag boiler room luisteren
Mooi kut idd.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ongeacht welk radiostation je op zet komt dat pleuris nummer voorbij
Metal Gear 1 en 5 zijn totaal verschillend, jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel. AC is vrijwel altijd zelfde. COD is vrijwel altijd zelfde. Dark Souls is vrijwel altijd zelfde. Metal Gear is altijd zelfde en BF ook en FIFA dus ook. Als je zegt van niet ben je al kansloos verloren en gehersenspoeld.
Andere tijdperiodes, andere wapens, andere karakters, ander verhaal.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel. AC is vrijwel altijd zelfde. COD is vrijwel altijd zelfde. Dark Souls is vrijwel altijd zelfde. Metal Gear is altijd zelfde en BF ook en FIFA dus ook. Als je zegt van niet ben je al kansloos verloren en gehersenspoeld.
Nee hoor. Eén pot nat. Als FIFA elk jaar hetzelfde is die games ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Andere tijdperiodes, andere wapens, andere karakters, ander verhaal.
dus eigenlijk geef je ze gewoon gelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik snap bij mensen die zeggen dat Fifa elk jaar hetzelfde is ook nooit zo goed wat ze bedoelen?
Voetbal kun je niet zo goed veranderen ook, of moeten we de spelers de bal maar met de handen laten pakken, een nieuwe kaart introduceren en buitenspel afschaffen? Hoe zien jullie dit precies?
in plaats van ieder jaar 60 euro vragen kunnen ze beter gewoon ieder jaar een expansion toevoegen voor 20 euro ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik snap bij mensen die zeggen dat Fifa elk jaar hetzelfde is ook nooit zo goed wat ze bedoelen?
Voetbal kun je niet zo goed veranderen ook, of moeten we de spelers de bal maar met de handen laten pakken, een nieuwe kaart introduceren en buitenspel afschaffen? Hoe zien jullie dit precies?
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het best veel geld is voor iets wat elk jaar minimale veranderingen maakt naast de teams.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat kan bij The Witcher, Eldar Scrolls en AC dan ook net zo goed ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in plaats van ieder jaar 60 euro vragen kunnen ze beter gewoon ieder jaar een expansion toevoegen voor 20 euro ofzo
Dus games zijn overpriced, dat is je punt?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het best veel geld is voor iets wat elk jaar minimale veranderingen maakt naast de teams.
Geen innovatie. Stadions zijn al lang hetzelfde, tot afgelopen jaar werd er niets met de trainers gedaa, supporters of de manier van juichen. Met 16 moet ik wel eerlijk zeggen dat het er iets op vooruit is gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
The Witcher heeft ook grote expansions.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kan bij The Witcher, Eldar Scrolls en AC dan ook net zo goed ja.
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphicsquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegtquote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphics
bij FIFA krijg je een iets betere manier van pasen en 3 nieuwe teams uit Afrika
Sportgames in zijn algemeen wel in mijn ogen omdat er niks anders gedaan kan worden omdat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld moet worden, maar die boeien mij dan ook geen fuck. Een Battlefield die 2 jaar mee gaat, of langer (zoals BF4) is zijn geld meer dan waard.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus games zijn overpriced, dat is je punt?
Nou, bel de krant maar man
speel ieder jaar de career mode van FIFAquote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegt
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus eigenlijk geef je ze gewoon gelijk
Hoe je BF4 dan als voorbeeld kunt nemen is mij echt een raadsel... Alsof ik BF3 dubbel gekocht heb.. Naast dat BF het voor elkaar krijgt om als sinds 2005 elke nieuwe release net iets slechter te laten zijn dan de oude.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sportgames in zijn algemeen wel in mijn ogen, maar die boeien mij dan ook geen fuck. Een Battlefield die 2 jaar mee gaat, of langer (zoals BF4) is zijn geld meer dan waard.
Eldarquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zie je toch dat bv oa de graphics veranderen?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speel ieder jaar de career mode van FIFA
maar wel bij elkaar meer dan 50 uur harde gameplayquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eldar![]()
Bij The Witcher zijn 2 expansions gekomen waarvan de een 20 euro kostte en de ander 30. Samen nog geen eens 60 euro.
Hohoho en de 5de divisie uit Engelandquote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphics
bij FIFA krijg je een iets betere manier van pasen en 3 nieuwe teams uit Afrika
Ik geloof hier niks vanquote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BF3 vond ik leuker dan BF4 hoor, maar mijn punt is dat die game gewoon jaren mee kan gaan voor een bepaalde prijs. Een FIFA kan je elk jaar in de prullenbak gooien als je mee wil met het nieuwste en wat je vrienden spelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe je BF4 dan als voorbeeld kunt nemen is mij echt een raadsel... Alsof ik BF3 dubbel gekocht heb.. Naast dat BF het voor elkaar krijgt om als sinds 2005 elke nieuwe release net iets slechter te laten zijn dan de oude.
ik zie dat de menuutjes in career mode er steeds iets anders uitzien maar voor de rest eigenlijk niet zo veelquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zie je toch dat bv oa de graphics veranderen?
O een A ipv een E, lekker relevant weer.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eldar![]()
Bij The Witcher zijn 2 expansions gekomen waarvan de een 20 euro kostte en de ander 30. Samen nog geen eens 60 euro.
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..quote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BF3 vond ik leuker dan BF4 hoor, maar mijn punt is dat die game gewoon jaren mee kan gaan voor een bepaalde prijs. Een FIFA kan je elk jaar in de prullenbak gooien als je mee wil met het nieuwste en wat je vrienden spelen.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wel bij elkaar meer dan 50 uur harde gameplay
er spelen nu in totaal 9996 spelers Hardline en 71265 spelers 4quote:Op donderdag 22 september 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..
Zonde dat je geen oog voor detail hebt.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat de menuutjes in career mode er steeds iets anders uitzien maar voor de rest eigenlijk niet zo veel
Bijna 50 uur gameplay toevoegen waaronder hele nieuwe werelden, karakters en AI's is niet slechts een updatequote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O een A ipv een E, lekker relevant weer.
Ja, dus dat is geen argument. Fifa kreeg vroeger elk half jaar ook gratis een update/upgrade. Geen idee of dat nu nog zo is maar lijkt me wel.
Hoeveel spelen BF1?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er spelen nu in totaal 9996 spelers Hardline en 71265 spelers 4
Ja, je maakt geen punt verder.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bijna 50 uur gameplay toevoegen waaronder hele nieuwe werelden, karakters en AI's is niet slechts een update
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog luktquote:Op donderdag 22 september 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..
quote:Een zeventienjarige Duitser is in het ziekenhuis beland na een onfortuinlijke schoonmaakbeurt van zijn nieuwe auto. Door het gebruik van verschillende luchtverfrissers ontstond een ontvlambaar gas, dat explodeerde en een raam uit het portier blies toen de jongen de deur opende.
De jongen had de auto overgenomen van een fanatieke roker, waardoor er een forse stank in de auto hing. De jongen ging echter iets te enthousiast aan de slag met de luchtverfrissers. Toen hij het portier opende ging het licht in de auto aan, waardoor de ontstane mix van drijfgassen ontplofte, aldus een politiewoordvoerder. Doordat het raam uit het portier werd geblazen liep de jongen zware verwondingen op.
servers van online modes in fifa 13 zijn al stopgezetquote:Op donderdag 22 september 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog lukt
Fifa 13, kom dan jonge!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog lukt
Een spel van 11 jaar en 5 jaar oud, gek zeg. Denk dat er wel 50.000 mensen nu FIFA 2005 aan het spelen zijn, en 500.000 FIFA 11.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Momenteel spelen 391 mensen Battlefield 2. en 6000 mensen bf3 verspreidt over 3 consoles...
Je bent stopgezet lees ik net.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fifa 13, kom dan jonge!
[ afbeelding ]
Ja met season pass en al. Iets te gek ja. Mag je wel drie dagen eerder spelen dan de rest en krijg je sicke skins!!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag BF1 op Origin staan voor 130¤![]()
: )
Fifa is ook bij veel mensen eerste keuze game dus logisch dat ze daar sneller een nieuwe versie van halen en dus zeggen deze statistieken van jou niets en van mij wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een spel van 11 jaar en 5 jaar oud, gek zeg. Denk dat er wel 50.000 mensen nu FIFA 2005 aan het spelen zijn, en 500.000 FIFA 11.
je hebt ook een collector's edition van 130 dollar zonder het spel erbij, die wil ikquote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag BF1 op Origin staan voor 130¤![]()
: )
Speel toch nooit Fifa.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent stopgezet lees ik net.
Ik voel iets.... Volgens mij is dit hoe het voelt om te winnen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fifa is ook bij veel mensen eerste keuze game dus logisch dat ze daar sneller een nieuwe versie van halen en dus zeggen deze statistieken van jou niets en van mij wel.
Onzin. Jouw statistieken zijn niet valide.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel iets.... Volgens mij is dit hoe het voelt om te winnen.
Ik ook niet, heb volgens mij ooit een world cup versie gekocht toen ik mijn 360 kocht omdat ik kneuzen ken die het wel spelen, 2 keer gedaan denk ik en toen maakten ze mij belachelijk omdat ik zo slecht was dat ik er nooit meer aan ben begonnen. Een beetje zoals mijn haxball carrière.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speel toch nooit Fifa.
Wel waar, heb zelfs een bron http://bf4stats.com/quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onzin. Jouw statistieken zijn niet valide.
gewoon steeds keihard tacklen tot de tegenstander opgeeft of tot je nog 6 spelers op het veld hebt staanquote:Op donderdag 22 september 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb volgens mij ooit een world cup versie gekocht toen ik mijn 360 kocht omdat ik kneuzen ken die het wel spelen, 2 keer gedaan denk ik en toen maakten ze mij belachelijk omdat ik zo slecht was dat ik er nooit meer aan ben begonnen. Een beetje zoals mijn haxball carrière.
En daarna je controller door je tv heen gooien.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon steeds keihard tacklen tot de tegenstander opgeeft of tot je nog 6 spelers op het veld hebt staan
deed vroeger alleen met controllers gooien als ik een mooi zacht hoekje in de kamer had gemaakt met veel kussensquote:Op donderdag 22 september 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En daarna je controller door je tv heen gooien.
Ja, maar dat zegt niksquote:Op donderdag 22 september 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel waar, heb zelfs een bron http://bf4stats.com/
gelukkig hoef je maar 1 spel in de serie te spelen omdat ze toch allemaal hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind The Witcher trouwens echt overrated. Vond Skyrim stuk leuker.
had 3, die voor wild hunt vlgns mijquote:Op donderdag 22 september 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig hoef je maar 1 spel in de serie te spelen omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn
oh dan ben ik depressief nuquote:Op donderdag 22 september 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had 3, die voor wild hunt vlgns mij
Zitten dicht bij elkaar inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar de remasterd versie voor de PS4 die er aan zit te komenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind The Witcher trouwens echt overrated. Vond Skyrim stuk leuker.
Dat interesseert me niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zitten dicht bij elkaar inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar de remasterd versie voor de PS4 die er aan zit te komen
Sony heeft mods verboden voor de PS4 versiequote:Op donderdag 22 september 2016 15:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zitten dicht bij elkaar inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar de remasterd versie voor de PS4 die er aan zit te komen
Serieus? oh dat is wel fucked upquote:Op donderdag 22 september 2016 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sony heeft mods verboden voor de PS4 versie
hartstikke fijn
ja, ook voor Fallout 4 hebben ze dat pas net bekend gemaakt terwijl die belofte al een jaar stond en de Xbox het allang heeftquote:Op donderdag 22 september 2016 15:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Serieus? oh dat is wel fucked up
Jup, net als FIFAquote:Op donderdag 22 september 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een remastered versie is toch gewoon dezelfde game maar met betere graphics voor 59,99¤?
eigenlijk gewoon de originele PC versie die dan naar consoles komtquote:Op donderdag 22 september 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een remastered versie is toch gewoon dezelfde game maar met betere graphics voor 59,99¤?
Klopt, want PC masterracequote:Op donderdag 22 september 2016 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon de originele PC versie die dan naar consoles komt
racistquote:Op donderdag 22 september 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, want PC masterrace
Jaquote:Op donderdag 22 september 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Skyrim was toch 2013 ofzo? En nu gaan jullie superblij doen omdat die nu pas met beetje fatsoenlijke graphics naar console komt toch?
ok Geertquote:Op donderdag 22 september 2016 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is geen racisme als het waar is.
niet echt, koop het wel als het 15 euro isquote:Op donderdag 22 september 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Skyrim was toch 2013 ofzo? En nu gaan jullie superblij doen omdat die nu pas met beetje fatsoenlijke graphics naar console komt toch?
al weer behoorlijk wat jaren geleden maar ik had ooit in een grijs verleden Project I.G.I. op mijn PC. Die vond ik wel echt tofquote:Op donderdag 22 september 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
medal of honor warfighter heb ik ook nog, wat een kutgame was dat zeg
Team PCquote:Op donderdag 22 september 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben je team console of team PC
heb nog een Wii liggen die 4 jaar niet aan is geweestquote:Op donderdag 22 september 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, je mag me wel een console doneren zodat ik wellicht Team Console word
Wiiquote:Op donderdag 22 september 2016 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog een Wii liggen die 4 jaar niet aan is geweest
ik heb jou nooit iets aangedaanquote:Op donderdag 22 september 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende hermann is er ook nog
hij is een beetje bipolair volgens mij, niet op lettenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb jou nooit iets aangedaan
hou je bek joh, gvd tantoe mad nouquote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij is een beetje bipolair volgens mij, niet op letten
doe normaal tegen mijn goeie vriend retryquote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je bek joh, gvd tantoe mad nou
hahah one lovequote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je bek joh, gvd tantoe mad nou
Ik ga die retry nu toch eens opzoeken en bestuderen. Benieuwd waarom jij denkt dat ik dat benquote:Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal tegen mijn goeie vriend retry
oude SCer die zijn account had verwijderd maar iedere paar maanden terugkomt met een kloon tot ie weer geband isquote:Op donderdag 22 september 2016 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga die retry nu toch eens opzoeken en bestuderen. Benieuwd waarom jij denkt dat ik dat ben
Ow wou al zeggen. In fotoboek kon ie Retry niet vindenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude SCer die zijn account had verwijderd maar iedere paar maanden terugkomt met een kloon tot ie weer geband is
kom vechten danquote:Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal tegen mijn goeie vriend retry
Oké mooi.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegt
niet gelezenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vecht niet met mensen die mentale retardatie hebben
toen zat ik nog niet in het kliekjequote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha typisch dit ook:
GC / 3 tips voor je leven door Retry
Username: Opgezegd nummer zoveel
De eerste reactie is van hzaw
neequote:Op donderdag 22 september 2016 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hou je nog een beetje van me?
Door Niels heb ik weten te ontcijferen waar die cijfers na opgezegd voor staan.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha typisch dit ook:
ik had jou toch hoger ingeschatquote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Door Niels heb ik weten te ontcijferen waar die cijfers na opgezegd voor staan.
verrek zegquote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
magnumquote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
zal ik een cornetto of magnum pakken
Ik snap het anders niet. Je zou zeggen opgezegd per 6 januari 2015, maar hij had in maart nog gepost. Kan natuurlijk ook 1 juni zijn, maar waarom zou je dat dan 3 maanden later ineens doen. Vragen, vragenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Tellen beginnen met 0. In softwarecode is dat namelijk het eerste getal. Kende je die al?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
I know.. maar wel een geile
Denk ingediend op 6 januari 2016, maar dat ze gewoon heel traag waren met afhandelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap het anders niet. Je zou zeggen opgezegd per 6 januari 2015, maar hij had in maart nog gepost. Kan natuurlijk ook 1 juni zijn, maar waarom zou je dat dan 3 maanden later ineens doen. Vragen, vragen
TR, commentaar op de leiding!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk ingediend op 6 januari 2016, maar dat ze gewoon heel traag waren met afhandelen.
De FA's hadden het te druk met dat verkiezingskliekje dat de KLB SC kwam verstorenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TR, commentaar op de leiding!
toch wel mooi dat iedereen die zat te klagen hier nu niet meer postquote:Op donderdag 22 september 2016 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
De FA's hadden het te druk met dat verkiezingskliekje dat de KLB SC kwam verstoren
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toch wel mooi dat iedereen die zat te klagen hier nu niet meer post
2Nutz is alleen nog dat Gallische dorpje wat dapper weerstand biedt.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
Is hoofdzakelijk vrijwilligerswerk hè. Als men andere prioriteiten heeft zou ik het ook even laten liggen. Ik zou gelijk voor donkerblauw die sneaky zwart blijft gaan trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TR, commentaar op de leiding!
er was een KLB verkiezingsreeks in 2014 wat een tweede slowchat werd waar alle goeie users zoals ik in gingen posten en toen werd het gesloten en gingen we allemaal naar de KLB SC en dat vonden de mensen die er toen zaten niet zo leuk enzoquote:
Weet eigenlijk al niet eens meer wie dat warenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig komt onze grote vriend MGMGYMYMGMYMYMGMYMGMYGM binnenkort weer vrij om hem te versterkenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz is alleen nog dat Gallische dorpje wat dapper weerstand biedt.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2016 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig komt onze grote vriend MGMGYMYMGMYMYMGMYMGMYGM binnenkort weer vrij om hem te versterken
voornamelijk MMG, Modus, Mortaxx tochquote:Op donderdag 22 september 2016 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet eigenlijk al niet eens meer wie dat waren
We kunnen ondertussen beter een nieuwe SC zoeken, want ik garandeer je dat deze toko voorgoed gesloten gaat worden als dat moederskindje komt posten.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig komt onze grote vriend MGMGYMYMGMYMYMGMYMGMYGM binnenkort weer vrij om hem te versterken
jij bent een oude SCer, jij moet toch van die lieve man houdenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mortaxx zie ik hier regelmatig voorbij komen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voornamelijk MMG, Modus, Mortaxx toch
moeten we wel eerst even WCH terughalenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kunnen ondertussen beter een nieuwe SC zoeken, want ik garandeer je dat deze toko voorgoed gesloten gaat worden als dat moederskindje komt posten.
Ach, dankzij ons hebben ze nu een leven gevondenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voornamelijk MMG, Modus, Mortaxx toch
dwc lief noemenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent een oude SCer, jij moet toch van die lieve man houden
We kunnen wel verder in Fernandes, dat is nu de Rozevla SCquote:Op donderdag 22 september 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kunnen ondertussen beter een nieuwe SC zoeken, want ik garandeer je dat deze toko voorgoed gesloten gaat worden als dat moederskindje komt posten.
Alle peuters van een kale oude man bedreigdquote:Op donderdag 22 september 2016 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mortaxx zie ik hier regelmatig voorbij komen.
MMG? Wat heeft die gedaan dat ie zo'n lange ban heeft? Alle Mods thuis opgezocht?
MMG wilde een vriendelijk bezoekje brengen aan een user hier om zijn kleine zoontje op enthousiaste wijze de keel door te slicenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mortaxx zie ik hier regelmatig voorbij komen.
MMG? Wat heeft die gedaan dat ie zo'n lange ban heeft? Alle Mods thuis opgezocht?
ohh netjes..quote:Op donderdag 22 september 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MMG wilde een vriendelijk bezoekje brengen aan een user hier om zijn kleine zoontje op enthousiaste wijze de keel door te slicen
Klinkt als een lieve jongenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alle peuters van een kale oude man bedreigd
slechte opvoeding gehad, in de war, heeft een knuffel nodigquote:Op donderdag 22 september 2016 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wordt gewoon niet goed begrepen
een knuffel van een hydraulische grijper?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
slechte opvoeding gehad, in de war, heeft een knuffel nodig
hydraulische pers mag ookquote:Op donderdag 22 september 2016 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een knuffel van een hydraulische grijper?
netjesquote:Op donderdag 22 september 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MMG wilde een vriendelijk bezoekje brengen aan een user hier om zijn kleine zoontje op enthousiaste wijze de keel door te slicen
ik snap het wel, hoe zou jij reageren als mensen grapjes maakten over je scheve ikea kastquote:
Terwijl hij niet caretquote:Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het wel, hoe zou jij reageren als mensen grapjes maakten over je scheve ikea kast
gelijk vol de aanval in
O nee maar dan vind ik het eigenlijk wel normaalquote:Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het wel, hoe zou jij reageren als mensen grapjes maakten over je scheve ikea kast
gelijk vol de aanval in
precies, dan maar iets aanvallen wat die andere persoon ook in een dag of minuut heeft in elkaar gezetquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
ben je de hele dag bezig geweest met zo'n kast in- uit- en weer in elkaar te zetten omdat het steeds niet lukt en dan weer iets kwijt is enzovoort enzovoort. En dan gaat zo'n blije bakkes bijdehand lopen doen dat je kast scheef staat
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan maar iets aanvallen wat die andere persoon ook in een dag of minuut heeft in elkaar gezet
vgm nietquote:Op donderdag 22 september 2016 16:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
EY ben jij een kloon van mij?
wat is daar typisch aan?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha typisch dit ook:
ik bedoelde meer de manier waarop je reageertquote:Op donderdag 22 september 2016 16:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar typisch aan?
hou je bek dan gewoon?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de manier waarop je reageert
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou je bek dan gewoon?
Sow! zet je me daar even op mijn plekquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sow! zet je me daar even op mijn plek
TADADADADADAAAADAMquote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Hey, hey mama, said the way you move,
Gonna make you sweat, gonna make you groove.
Zwarte hondquote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Hey, hey mama, said the way you move,
Gonna make you sweat, gonna make you groove.
Hee Gerard! Is Ice Ice Baby al geweest?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
All right stop, Collaborate and listen
Ice is back with my brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Flow like a harpoon daily and nightly
Will it ever stop? Yo, I don't know
Turn off the lights and I'll glow
To the extreme I rock a mic like a vandal
Light up a stage and wax a chump like a candle.
Ice Ice Baby Vanilla, Ice Ice Baby Vanilla
Ice Ice Baby Vanilla, Ice Ice Baby Vanilla
ben gerard nietquote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hee Gerard! Is Ice Ice Baby al geweest?
montelly is in alle opzichten een beetje sloomquote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is gisteren al geweest hoor
traag zaad ook of dat niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
montelly is in alle opzichten een beetje sloom
rare vraagquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
traag zaad ook of dat niet?
Inderdaad, godverdomme vroeger lieten ze ze gewoon nog lopen!quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb net twee Marokkanen een winkeldiefstal zien plegen en na 5 minuten al te worden ingerekend.
Ik ga volgend jaar PVV stemmen dan is het klaar met die ongein.
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee wegquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb net twee Marokkanen een winkeldiefstal zien plegen en na 5 minuten al te worden ingerekend.
Waren gewone jongens hoor, gvd Kutmarokkanenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee weg
Maar ff he.. wie vind je nou het gaafst... Cersei, Arya of The Houndquote:Op donderdag 22 september 2016 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee weg
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
ik deed vroeger wel eens yugioh kaarten stelen, gewoon verpakking in de plee gooien en gaan met die banaanquote:Op donderdag 22 september 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren gewone jongens hoor, gvd Kutmarokkanen
Matige dieven hoor danquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
1. Aryaquote:Op donderdag 22 september 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maar ff he.. wie vind je nou het gaafst... Cersei, Arya of The Hound
Waarschijnlijk van dit niveau.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matige dieven hoor dan
Hou je bek joh wegkijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?
En The Imp dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Arya
2. Ramsay
3. The Hound
Cersei zit niet in mijn favorieten maar vind wel geile quote
Nee zijn bewakers natuurlijk. Hij heeft er toch genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?
Bij mij:quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Arya
2. Ramsay
3. The Hound
Cersei zit niet in mijn favorieten maar vind wel geile quote
That's what I do. I drink and I know thingsquote:
oh dan is mijn top 3 margaery, daenerys en sansaquote:Op donderdag 22 september 2016 16:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bij mij:
1. Daenerys (omdat ik haar wil doen)
2. The Hound
3. Tyrion
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!quote:
haha oke volledig op die tour dan dus:pquote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is mijn top 3 margaery, daenerys en sansa
Echte realist die hoink.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!
weet haar naam niet eens maar deze uit seizoen 1 mag ook wel in het lijstjequote:Op donderdag 22 september 2016 16:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha oke volledig op die tour dan dus:p
1. Daenerys
2. Missandei
3. Sansa
aahh damn.. nu wil ik ook weten hoe ze heetquote:Op donderdag 22 september 2016 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet haar naam niet eens maar deze uit seizoen 1 mag ook wel in het lijstje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen
haha kkquote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen. Alleen al om haar van haar arrogantie af te helpen
Het treurigste aan je opmerking is nog wel dat je geen idee hebt waar je precies op reageert.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef McNulty het volgende:
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!
beetje jammer van je taalgebruik maar goed.. geef eerlijk toe. ze heeft wel gewoon erg goede tettenquote:
zoete zooiquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
bespaar geld en koop gewoon normale speculaas, dan vul ik het wel voor jequote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
Troost je, je bent niet de enige nu die van je walgt.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarmee?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bespaar geld en koop gewoon normale speculaas, dan vul ik het wel voor je
Alsof je normaal niet van jezelf walgt.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beetje jammer van je taalgebruik maar goed.. geef eerlijk toe. ze heeft wel gewoon erg goede tetten
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De man mag tegen de muur als ik aan de macht kom.
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mondquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige nu die van je walgt.
Jaloers?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
je geilt wel op hem he, je hebt het altijd over hem
Kinky.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mond
drugsgebruikers vormen altijd kliekjes met elkaarquote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
je geilt wel op hem he, je hebt het altijd over hem
Ik weet wat jij eet, jouw sperma zal echt geen zoete spijs zijnquote:
Kolder, block.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen. Alleen al om haar van haar arrogantie af te helpen
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drugsgebruikers vormen altijd kliekjes met elkaar
Die zit!quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijk
wil speciaal voor jou wel pizza hawaii gaan eten andersquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet wat jij eet, jouw sperma zal echt geen zoete spijs zijn
Kun je dan ten minste wachten tot mijn broek op de enkels ligt. Wil op deze buitenkans fatsoenlijk masturberen.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef Chloroform het volgende:
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mond
Haar 'tetten'.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waarom moet je nou lachen?
ja maar ondertussen probeerde hij ook andere mensen een ban aan te naaien in feedbackquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?
Jimmy heeft moeite met ironische grappen. Ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?
Nou ben echt geraakt nu hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijk
aah dat zal schelen inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar ondertussen probeerde hij ook andere mensen een ban aan te naaien in feedback
waar precies?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ben echt geraakt nu hoor
Hoe ga jij reageren wanneer je kleinkinderen je vragen waarom je de derde wereldoorlog niet hebt voorkomen door simpelweg naar de Mac in Zwolle te gaan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eet gewoon paar hele ananassenquote:Op donderdag 22 september 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil speciaal voor jou wel pizza hawaii gaan eten anders
Je hoort het zo vaak dat je je eraan gaat wennen hequote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij hier post. Zo werkt een forum namelijk.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het treurigste aan je opmerking is nog wel dat je geen idee hebt waar je precies op reageert.
Door Hermann?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja hallo zo rijk ben ik nietquote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet gewoon paar hele ananassen
Dan vraag ik ze of ze wel zeker weten dat het de Mac was en niet het station.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Hoe ga jij reageren wanneer je kleinkinderen je vragen waarom je de derde wereldoorlog niet hebt voorkomen door simpelweg naar de Mac in Zwolle te gaan?
Hoor het eigenlijk nooit, maar leuk geprobeerdquote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je hoort het zo vaak dat je je eraan gaat wennen he
Ze zei haar naam dat was Annabel, ze moet nog naar het stationquote:Op donderdag 22 september 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan vraag ik ze of ze wel zeker weten dat het de Mac was en niet het station.
Door jouquote:
Je besef is net zo oppervlakkig als je camouflage voor je latente mannenliefde.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef McNulty het volgende:
Ik reageer op wat jij hier post. Zo werkt een forum namelijk.
Een groot 'politiek neutrale' verkooppodium van multinationals.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
op youtube krijg je nu punten als je allemaal video's gaat flaggen, zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |