The Witcher heeft ook grote expansions.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kan bij The Witcher, Eldar Scrolls en AC dan ook net zo goed ja.
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphicsquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegtquote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphics
bij FIFA krijg je een iets betere manier van pasen en 3 nieuwe teams uit Afrika
Sportgames in zijn algemeen wel in mijn ogen omdat er niks anders gedaan kan worden omdat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld moet worden, maar die boeien mij dan ook geen fuck. Een Battlefield die 2 jaar mee gaat, of langer (zoals BF4) is zijn geld meer dan waard.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus games zijn overpriced, dat is je punt?
Nou, bel de krant maar man
speel ieder jaar de career mode van FIFAquote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegt
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus eigenlijk geef je ze gewoon gelijk
Hoe je BF4 dan als voorbeeld kunt nemen is mij echt een raadsel... Alsof ik BF3 dubbel gekocht heb.. Naast dat BF het voor elkaar krijgt om als sinds 2005 elke nieuwe release net iets slechter te laten zijn dan de oude.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sportgames in zijn algemeen wel in mijn ogen, maar die boeien mij dan ook geen fuck. Een Battlefield die 2 jaar mee gaat, of langer (zoals BF4) is zijn geld meer dan waard.
Eldarquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zie je toch dat bv oa de graphics veranderen?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speel ieder jaar de career mode van FIFA
maar wel bij elkaar meer dan 50 uur harde gameplayquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eldar![]()
Bij The Witcher zijn 2 expansions gekomen waarvan de een 20 euro kostte en de ander 30. Samen nog geen eens 60 euro.
Hohoho en de 5de divisie uit Engelandquote:Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want daar krijg je een compleet nieuwe wereld, nieuw verhaal, nieuwe personages, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe gameplay mechanics, nieuwe graphics
bij FIFA krijg je een iets betere manier van pasen en 3 nieuwe teams uit Afrika
Ik geloof hier niks vanquote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BF3 vond ik leuker dan BF4 hoor, maar mijn punt is dat die game gewoon jaren mee kan gaan voor een bepaalde prijs. Een FIFA kan je elk jaar in de prullenbak gooien als je mee wil met het nieuwste en wat je vrienden spelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe je BF4 dan als voorbeeld kunt nemen is mij echt een raadsel... Alsof ik BF3 dubbel gekocht heb.. Naast dat BF het voor elkaar krijgt om als sinds 2005 elke nieuwe release net iets slechter te laten zijn dan de oude.
ik zie dat de menuutjes in career mode er steeds iets anders uitzien maar voor de rest eigenlijk niet zo veelquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zie je toch dat bv oa de graphics veranderen?
O een A ipv een E, lekker relevant weer.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eldar![]()
Bij The Witcher zijn 2 expansions gekomen waarvan de een 20 euro kostte en de ander 30. Samen nog geen eens 60 euro.
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..quote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BF3 vond ik leuker dan BF4 hoor, maar mijn punt is dat die game gewoon jaren mee kan gaan voor een bepaalde prijs. Een FIFA kan je elk jaar in de prullenbak gooien als je mee wil met het nieuwste en wat je vrienden spelen.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wel bij elkaar meer dan 50 uur harde gameplay
er spelen nu in totaal 9996 spelers Hardline en 71265 spelers 4quote:Op donderdag 22 september 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..
Zonde dat je geen oog voor detail hebt.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat de menuutjes in career mode er steeds iets anders uitzien maar voor de rest eigenlijk niet zo veel
Bijna 50 uur gameplay toevoegen waaronder hele nieuwe werelden, karakters en AI's is niet slechts een updatequote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O een A ipv een E, lekker relevant weer.
Ja, dus dat is geen argument. Fifa kreeg vroeger elk half jaar ook gratis een update/upgrade. Geen idee of dat nu nog zo is maar lijkt me wel.
Hoeveel spelen BF1?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er spelen nu in totaal 9996 spelers Hardline en 71265 spelers 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |