Terwijl hij niet caretquote:Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het wel, hoe zou jij reageren als mensen grapjes maakten over je scheve ikea kast
gelijk vol de aanval in
O nee maar dan vind ik het eigenlijk wel normaalquote:Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het wel, hoe zou jij reageren als mensen grapjes maakten over je scheve ikea kast
gelijk vol de aanval in
precies, dan maar iets aanvallen wat die andere persoon ook in een dag of minuut heeft in elkaar gezetquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
ben je de hele dag bezig geweest met zo'n kast in- uit- en weer in elkaar te zetten omdat het steeds niet lukt en dan weer iets kwijt is enzovoort enzovoort. En dan gaat zo'n blije bakkes bijdehand lopen doen dat je kast scheef staat
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan maar iets aanvallen wat die andere persoon ook in een dag of minuut heeft in elkaar gezet
vgm nietquote:Op donderdag 22 september 2016 16:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
EY ben jij een kloon van mij?
wat is daar typisch aan?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha typisch dit ook:
GC / 3 tips voor je leven door Retry
Username: Opgezegd nummer zoveel
De eerste reactie is van hzaw
ik bedoelde meer de manier waarop je reageertquote:Op donderdag 22 september 2016 16:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar typisch aan?
hou je bek dan gewoon?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de manier waarop je reageert
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou je bek dan gewoon?
Sow! zet je me daar even op mijn plekquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sow! zet je me daar even op mijn plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |