al weer behoorlijk wat jaren geleden maar ik had ooit in een grijs verleden Project I.G.I. op mijn PC. Die vond ik wel echt tofquote:Op donderdag 22 september 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
medal of honor warfighter heb ik ook nog, wat een kutgame was dat zeg
Team PCquote:Op donderdag 22 september 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben je team console of team PC
heb nog een Wii liggen die 4 jaar niet aan is geweestquote:Op donderdag 22 september 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, je mag me wel een console doneren zodat ik wellicht Team Console word
Wiiquote:Op donderdag 22 september 2016 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog een Wii liggen die 4 jaar niet aan is geweest
ik heb jou nooit iets aangedaanquote:Op donderdag 22 september 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende hermann is er ook nog
hij is een beetje bipolair volgens mij, niet op lettenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb jou nooit iets aangedaan
hou je bek joh, gvd tantoe mad nouquote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij is een beetje bipolair volgens mij, niet op letten
doe normaal tegen mijn goeie vriend retryquote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je bek joh, gvd tantoe mad nou
hahah one lovequote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je bek joh, gvd tantoe mad nou
Ik ga die retry nu toch eens opzoeken en bestuderen. Benieuwd waarom jij denkt dat ik dat benquote:Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal tegen mijn goeie vriend retry
oude SCer die zijn account had verwijderd maar iedere paar maanden terugkomt met een kloon tot ie weer geband isquote:Op donderdag 22 september 2016 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga die retry nu toch eens opzoeken en bestuderen. Benieuwd waarom jij denkt dat ik dat ben
Ow wou al zeggen. In fotoboek kon ie Retry niet vindenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude SCer die zijn account had verwijderd maar iedere paar maanden terugkomt met een kloon tot ie weer geband is
kom vechten danquote:Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal tegen mijn goeie vriend retry
Oké mooi.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar als je nooit FIFA speelt snap ik dat je zoiets zegt
niet gelezenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vecht niet met mensen die mentale retardatie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |