En The Imp dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Arya
2. Ramsay
3. The Hound
Cersei zit niet in mijn favorieten maar vind wel geile quote
Nee zijn bewakers natuurlijk. Hij heeft er toch genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?
Bij mij:quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Arya
2. Ramsay
3. The Hound
Cersei zit niet in mijn favorieten maar vind wel geile quote
That's what I do. I drink and I know thingsquote:
oh dan is mijn top 3 margaery, daenerys en sansaquote:Op donderdag 22 september 2016 16:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bij mij:
1. Daenerys (omdat ik haar wil doen)
2. The Hound
3. Tyrion
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!quote:
haha oke volledig op die tour dan dus:pquote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is mijn top 3 margaery, daenerys en sansa
Echte realist die hoink.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!
weet haar naam niet eens maar deze uit seizoen 1 mag ook wel in het lijstjequote:Op donderdag 22 september 2016 16:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha oke volledig op die tour dan dus:p
1. Daenerys
2. Missandei
3. Sansa
aahh damn.. nu wil ik ook weten hoe ze heetquote:Op donderdag 22 september 2016 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet haar naam niet eens maar deze uit seizoen 1 mag ook wel in het lijstje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen
haha kkquote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen. Alleen al om haar van haar arrogantie af te helpen
Het treurigste aan je opmerking is nog wel dat je geen idee hebt waar je precies op reageert.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:49 schreef McNulty het volgende:
Je pakt ze echt hard aan hoor met een stembiljet. Vrijheidsstrijder dat je bent!
beetje jammer van je taalgebruik maar goed.. geef eerlijk toe. ze heeft wel gewoon erg goede tettenquote:
zoete zooiquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
bespaar geld en koop gewoon normale speculaas, dan vul ik het wel voor jequote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |