TADADADADADAAAADAMquote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Hey, hey mama, said the way you move,
Gonna make you sweat, gonna make you groove.
Zwarte hondquote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Hey, hey mama, said the way you move,
Gonna make you sweat, gonna make you groove.
Hee Gerard! Is Ice Ice Baby al geweest?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
All right stop, Collaborate and listen
Ice is back with my brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Flow like a harpoon daily and nightly
Will it ever stop? Yo, I don't know
Turn off the lights and I'll glow
To the extreme I rock a mic like a vandal
Light up a stage and wax a chump like a candle.
Ice Ice Baby Vanilla, Ice Ice Baby Vanilla
Ice Ice Baby Vanilla, Ice Ice Baby Vanilla
ben gerard nietquote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hee Gerard! Is Ice Ice Baby al geweest?
montelly is in alle opzichten een beetje sloomquote:Op donderdag 22 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is gisteren al geweest hoor
traag zaad ook of dat niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
montelly is in alle opzichten een beetje sloom
rare vraagquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
traag zaad ook of dat niet?
Inderdaad, godverdomme vroeger lieten ze ze gewoon nog lopen!quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb net twee Marokkanen een winkeldiefstal zien plegen en na 5 minuten al te worden ingerekend.
Ik ga volgend jaar PVV stemmen dan is het klaar met die ongein.
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee wegquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb net twee Marokkanen een winkeldiefstal zien plegen en na 5 minuten al te worden ingerekend.
Waren gewone jongens hoor, gvd Kutmarokkanenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee weg
Maar ff he.. wie vind je nou het gaafst... Cersei, Arya of The Houndquote:Op donderdag 22 september 2016 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oude vrouwtjes met kopdoekjes komen er altijd wel goed mee weg
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
ik deed vroeger wel eens yugioh kaarten stelen, gewoon verpakking in de plee gooien en gaan met die banaanquote:Op donderdag 22 september 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren gewone jongens hoor, gvd Kutmarokkanen
Matige dieven hoor danquote:Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
1. Aryaquote:Op donderdag 22 september 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maar ff he.. wie vind je nou het gaafst... Cersei, Arya of The Hound
Waarschijnlijk van dit niveau.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matige dieven hoor dan
Hou je bek joh wegkijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gaat Wilders persoonlijk alle winkels bewaken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |