Ja, je maakt geen punt verder.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bijna 50 uur gameplay toevoegen waaronder hele nieuwe werelden, karakters en AI's is niet slechts een update
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog luktquote:Op donderdag 22 september 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is met BF toch ook zo? Wat verstokte die-hard spelen het nog en vaak de competitive scene. Verder spelen alle casual gamers nu toch gewoon BF1 of Hardline..
quote:Een zeventienjarige Duitser is in het ziekenhuis beland na een onfortuinlijke schoonmaakbeurt van zijn nieuwe auto. Door het gebruik van verschillende luchtverfrissers ontstond een ontvlambaar gas, dat explodeerde en een raam uit het portier blies toen de jongen de deur opende.
De jongen had de auto overgenomen van een fanatieke roker, waardoor er een forse stank in de auto hing. De jongen ging echter iets te enthousiast aan de slag met de luchtverfrissers. Toen hij het portier opende ging het licht in de auto aan, waardoor de ontstane mix van drijfgassen ontplofte, aldus een politiewoordvoerder. Doordat het raam uit het portier werd geblazen liep de jongen zware verwondingen op.
servers van online modes in fifa 13 zijn al stopgezetquote:Op donderdag 22 september 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog lukt
Fifa 13, kom dan jonge!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al bijna 3 jaar na de release. Op zijn piek heeft BF4 nog 120k spelers per 24 uur, denk niet dat FIFA14 dat ook nog lukt
Een spel van 11 jaar en 5 jaar oud, gek zeg. Denk dat er wel 50.000 mensen nu FIFA 2005 aan het spelen zijn, en 500.000 FIFA 11.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Momenteel spelen 391 mensen Battlefield 2. en 6000 mensen bf3 verspreidt over 3 consoles...
Je bent stopgezet lees ik net.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fifa 13, kom dan jonge!
[ afbeelding ]
Ja met season pass en al. Iets te gek ja. Mag je wel drie dagen eerder spelen dan de rest en krijg je sicke skins!!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag BF1 op Origin staan voor 130¤![]()
: )
Fifa is ook bij veel mensen eerste keuze game dus logisch dat ze daar sneller een nieuwe versie van halen en dus zeggen deze statistieken van jou niets en van mij wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een spel van 11 jaar en 5 jaar oud, gek zeg. Denk dat er wel 50.000 mensen nu FIFA 2005 aan het spelen zijn, en 500.000 FIFA 11.
je hebt ook een collector's edition van 130 dollar zonder het spel erbij, die wil ikquote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag BF1 op Origin staan voor 130¤![]()
: )
Speel toch nooit Fifa.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent stopgezet lees ik net.
Ik voel iets.... Volgens mij is dit hoe het voelt om te winnen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fifa is ook bij veel mensen eerste keuze game dus logisch dat ze daar sneller een nieuwe versie van halen en dus zeggen deze statistieken van jou niets en van mij wel.
Onzin. Jouw statistieken zijn niet valide.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel iets.... Volgens mij is dit hoe het voelt om te winnen.
Ik ook niet, heb volgens mij ooit een world cup versie gekocht toen ik mijn 360 kocht omdat ik kneuzen ken die het wel spelen, 2 keer gedaan denk ik en toen maakten ze mij belachelijk omdat ik zo slecht was dat ik er nooit meer aan ben begonnen. Een beetje zoals mijn haxball carrière.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speel toch nooit Fifa.
Wel waar, heb zelfs een bron http://bf4stats.com/quote:Op donderdag 22 september 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onzin. Jouw statistieken zijn niet valide.
gewoon steeds keihard tacklen tot de tegenstander opgeeft of tot je nog 6 spelers op het veld hebt staanquote:Op donderdag 22 september 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb volgens mij ooit een world cup versie gekocht toen ik mijn 360 kocht omdat ik kneuzen ken die het wel spelen, 2 keer gedaan denk ik en toen maakten ze mij belachelijk omdat ik zo slecht was dat ik er nooit meer aan ben begonnen. Een beetje zoals mijn haxball carrière.
En daarna je controller door je tv heen gooien.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon steeds keihard tacklen tot de tegenstander opgeeft of tot je nog 6 spelers op het veld hebt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |