Troost je, je bent niet de enige nu die van je walgt.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
Waarmee?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bespaar geld en koop gewoon normale speculaas, dan vul ik het wel voor je
Alsof je normaal niet van jezelf walgt.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Was altijd heel erg tegen pepernoten en sinterklaasspul in september, maar heb gevulde speculaas gekocht en nu walg ik een beetje van mezelf
Hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beetje jammer van je taalgebruik maar goed.. geef eerlijk toe. ze heeft wel gewoon erg goede tetten
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De man mag tegen de muur als ik aan de macht kom.
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mondquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige nu die van je walgt.
Jaloers?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
je geilt wel op hem he, je hebt het altijd over hem
Kinky.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mond
drugsgebruikers vormen altijd kliekjes met elkaarquote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
je geilt wel op hem he, je hebt het altijd over hem
Ik weet wat jij eet, jouw sperma zal echt geen zoete spijs zijnquote:
Kolder, block.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
en toch zou ik Carice van Houten ook doen. Alleen al om haar van haar arrogantie af te helpen
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drugsgebruikers vormen altijd kliekjes met elkaar
Die zit!quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijk
wil speciaal voor jou wel pizza hawaii gaan eten andersquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet wat jij eet, jouw sperma zal echt geen zoete spijs zijn
Kun je dan ten minste wachten tot mijn broek op de enkels ligt. Wil op deze buitenkans fatsoenlijk masturberen.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef Chloroform het volgende:
Hjb of ik kots m'n speculaas uit in je mond
Haar 'tetten'.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waarom moet je nou lachen?
ja maar ondertussen probeerde hij ook andere mensen een ban aan te naaien in feedbackquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?
Jimmy heeft moeite met ironische grappen. Ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kreeg JD voor eenzelfde opmerking laatst niet een ban?
Nou ben echt geraakt nu hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent sowieso walgelijk
aah dat zal schelen inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar ondertussen probeerde hij ook andere mensen een ban aan te naaien in feedback
waar precies?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ben echt geraakt nu hoor
Hoe ga jij reageren wanneer je kleinkinderen je vragen waarom je de derde wereldoorlog niet hebt voorkomen door simpelweg naar de Mac in Zwolle te gaan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eet gewoon paar hele ananassenquote:Op donderdag 22 september 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil speciaal voor jou wel pizza hawaii gaan eten anders
Je hoort het zo vaak dat je je eraan gaat wennen hequote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij hier post. Zo werkt een forum namelijk.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het treurigste aan je opmerking is nog wel dat je geen idee hebt waar je precies op reageert.
Door Hermann?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja hallo zo rijk ben ik nietquote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet gewoon paar hele ananassen
Dan vraag ik ze of ze wel zeker weten dat het de Mac was en niet het station.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Hoe ga jij reageren wanneer je kleinkinderen je vragen waarom je de derde wereldoorlog niet hebt voorkomen door simpelweg naar de Mac in Zwolle te gaan?
Hoor het eigenlijk nooit, maar leuk geprobeerdquote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je hoort het zo vaak dat je je eraan gaat wennen he
Ze zei haar naam dat was Annabel, ze moet nog naar het stationquote:Op donderdag 22 september 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan vraag ik ze of ze wel zeker weten dat het de Mac was en niet het station.
Door jouquote:
Je besef is net zo oppervlakkig als je camouflage voor je latente mannenliefde.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:04 schreef McNulty het volgende:
Ik reageer op wat jij hier post. Zo werkt een forum namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |