SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier moet ik gepost hebben
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Onder je bed dus?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar lag hij? Misschien ligt mijn vermiste shirt daar ookTrouble in pantoffel paradisequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hij lag onder mijn bed
[..]
Hij hield niet meer van de rechter pantoffel en wilde een scheiding
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ze hebben het inmiddels weer goed gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder je bed dus?
[..]
Trouble in pantoffel paradise![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
*kijken gaat*quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder je bed dus?
[..]
Trouble in pantoffel paradiseOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Volgens mij is die alweer verdwenenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het inmiddels weer goed gemaakt![]()
Dat dacht ik gisteren ook maar toen ik tegen 11 weg ging was er nog snel een topic vol gespamdquote:![]()
![]()
Gister ging het nog wel redelijk snel in de avond.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook maar toen ik tegen 11 weg ging was er nog snel een topic vol gespamdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan viel ik waarschijnlijk op het verkeerde moment binnenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister ging het nog wel redelijk snel in de avond.![]()
![]()
Dat heb ik ook best vaak de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan viel ik waarschijnlijk op het verkeerde moment binnen![]()
Dan kom ik binnenvallen, ga ik maar iets anders doen omdat het vrij rustig is en dan zijn de volgende morgen weer 3 topics vol geknald
Zoals nu zeg maar?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak de laatste tijd![]()
Dan kom ik binnenvallen, ga ik maar iets anders doen omdat het vrij rustig is en dan zijn de volgende morgen weer 3 topics vol geknald
Bis vincit qui se vincit!![]()
![]()
Hoog als in 1 post per 2 minuten of zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:42 schreef clixplicity het volgende:
ja, is het tempo weer hoog? ik spiek ook nog even mee![]()
Met dit tempo ga ik nog effe wat thee zetten, kan het bijna niet meer aan
Theequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Met dit tempo ga ik nog effe wat thee zetten, kan het bijna niet meer aan
Manmanman. Probeer een gesprek te hebben met mijn vader over mijn toekomstplannen.
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.🐙![]()
dat valt mee. dan kan ik met een gerust hard gaan slapen zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoog als in 1 post per 2 minuten of zo![]()
Wat verwacht hij dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Manmanman. Probeer een gesprek te hebben met mijn vader over mijn toekomstplannen.
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.
Je kunt toch niet de rest van je leven voor hem zorgen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
"Oh shit, ehh, mag het ook een beetje minder zijn?"quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Op npo3 mislukte penis vergroting🐙![]()
Awquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.
Snapt hij het niet, interesseert het hem niet of wil hij het niet snappen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook. Mijn mysterie duurt al anderhalve maandquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:57 schreef clixplicity het volgende:
al hoop ik nog wel de ontknoping van het mysterie van de verdwenen kledingstukken mee te maken.
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh shit, ehh, mag het ook een beetje minder zijn?"Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.MI's kicken in
Niet alleen moloquote:
Ik blijf gewoon lekker filmpje kijken op netflixquote:
Mannen die zich druk maken over penis grote, ik zit er niet zo mee.Trotste mama van Ambar
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat verwacht hij dan?
Je kunt toch niet de rest van je leven voor hem zorgen?
Zijn zorgen zijn beperkt tot hoe het aquarium er uit ziet en of zijn bed lekker ligt.🐙![]()
bestaat dat????quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die zich druk maken over penis grote, ik zit er niet zo mee.
With the stars as her umbrella![]()
Sportief hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even een half uur flink doorgestamptOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even een half uur flink doorgestampt
De laatste twee vrees ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw
Snapt hij het niet, interesseert het hem niet of wil hij het niet snappen?
Rekening houdend met zijn verminderde cognitie. Maar we hebben complexere dingen besproken dan wat ik aankaartte.🐙![]()
Oh maar dat kan ik ook zonder ontstekingen of wonden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.🐙![]()
Gehospitaliseerd, much?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.
Zijn zorgen zijn beperkt tot hoe het aquarium er uit ziet en of zijn bed lekker ligt.
Heeft hij nog een sociaal leven of alleen maar jou?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ouders die de toekomst van hun kind niet interesseert. Tja Zwab moeilijk. Je zult toch ook wel voor jezelf en je toekomst moeten kiezen. Mantelzorg betaalt zo slechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.
Zijn zorgen zijn beperkt tot hoe het aquarium er uit ziet en of zijn bed lekker ligt.Trotste mama van Ambar
Stop nou, hij is al dood.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even een half uur flink doorgestampt🐙![]()
Ik wilde eigenlijk nog wel iets langer, maar dan kan ik straks weer niet slapen etc.quote:
Hij leeft praktisch op facebook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gehospitaliseerd, much?
Heeft hij nog een sociaal leven of alleen maar jou?🐙![]()
Zal vast ook ziekte gerelateerd zijn. Maar tegenover jou is het niet fair dat jij (mede) daarom niet verder kunt. En als jullie het niet met z'n tweetjes kunnen bespreken of oplossen dan zou je wellicht moeten kijken naar andere netwerken. Hoeven niet per se professionals te zijn, kan ook met vrijwilligers die de zorg tijdelijk overnemen. Heeft hij meer contacten en dat maakt het wellicht makkelijker om meer hulp te accepteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste twee vrees ik.
Rekening houdend met zijn verminderde cognitie. Maar we hebben complexere dingen besproken dan wat ik aankaartte.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ah zojuist geleerd dat iemand net een kleinere penis hem langer over eind kan houden dan iemand met een langere.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En er moest ook 'gestapt' staan. Freudiaanse versprekingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ik heb er nog eentje over:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel te maken hebben met de hoeveelheid bloedquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah zojuist geleerd dat iemand net een kleinere penis hem langer over eind kan houden dan iemand met een langere.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]Over het dag quotom moet de commissie besluiten, tot die tijd geld er geen quotomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
![]()
![]()
!
Jups. Dus van een kleinere heb je meer plezier als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel te maken hebben met de hoeveelheid bloedTrotste mama van Ambar
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ouders die de toekomst van hun kind niet interesseert. Tja Zwab moeilijk. Je zult toch ook wel voor jezelf en je toekomst moeten kiezen. Mantelzorg betaalt zo slecht
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.🐙![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even afblussen onder de douche en dan heb ik een date in bed
Tarzan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even afblussen onder de douche en dan heb ik een date in bed
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even afblussen onder de douche en dan heb ik een date in bed![]()
![]()
Truste alvast!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Is bekend verschijnsel bij gezinnen in deze situatie. Waarbij het voor jou extra lastig is omdat eenoudergezin en enig kind.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.
Wat zou je willen met je toekomst? Hij zal je niet (kunnen) steunen of erin meedenken, maar kun je zelf stappen zetten? En welke rol kan je moeder erin spelen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
In of met?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even afblussen onder de douche en dan heb ik een date in bed![]()
truste slapers
ik heb lekker gedoucht en drink nu nog een prt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klinkt... luchtigquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers
ik heb lekker gedoucht en drink nu nog een prt
Zou wel prestatie zijn als hij jouw kind wasquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.
Just saying
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 22:16:12 ]![]()
Trust!quote:
Ik heb een extra item op mijn London inpaklijstje gezet
Ik snap het.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anders het met een instantie er over hebben? Maatschappelijk werk? Geen idee bij wie je moet zijn.
Er zijn vast genoeg manieren waarop jij een leven kan hebben en je toch betrokken bent bij het leven van je vader.Trotste mama van Ambar
Geeft niet hoerquote:
Hoe kun je zoiets nou kwijt raken?quote:Trotste mama van Ambar
Dankje.quote:
Iedereen trouwens.
Het is overigens niet zo dat ik nu jankend in een hoekje zit of zo. Maar het voelt zo leeg als je tegen iemand praat en er gewoon zo weinig terug komt.🐙![]()
Misschien tijdens een ONS in een vreemd bed kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou kwijt raken?
Is alsnog heftig als je op die manier het gevoel krijgt genegeerd te worden!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dankje.
Iedereen trouwens.
Het is overigens niet zo dat ik nu jankend in een hoekje zit of zo. Maar het voelt zo leeg als je tegen iemand praat en er gewoon zo weinig terug komt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is ook gewoon rottig. Hoef je niet te bagetelliseren. Want ik heb het idee dat je dat wellicht iets te vaak doet al.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dankje.
Iedereen trouwens.
Het is overigens niet zo dat ik nu jankend in een hoekje zit of zo. Maar het voelt zo leeg als je tegen iemand praat en er gewoon zo weinig terug komt.
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de hoer is redelijk verdwenen met deze foon
Bedwaarts
Ik heb een zusje in Friesland.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Is bekend verschijnsel bij gezinnen in deze situatie. Waarbij het voor jou extra lastig is omdat eenoudergezin en enig kind.
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.quote:Wat zou je willen met je toekomst? Hij zal je niet (kunnen) steunen of erin meedenken, maar kun je zelf stappen zetten? En welke rol kan je moeder erin spelen?
En niet in de laatste plaats om eens van m'n reet af te komen. Het lethargische word ik zo moe van. Denk dat dat ook erg veel helpt als ik uiteindelijk besluit om voor mezelf te beginnen, dat ik niet meer in de sleur van een sedimentair bestaan zit.
Ik denk dat ik mijn moeder hier buiten laat. Die heeft d'r eigen werk waar de aan het eind van de dag al moe van is. Ik hoopte bij mijn vader een klankbord te hebben omdat hij ook nooit een opleiding afgemaakt heeft, maar uiteindelijk goed terechtgekomen is. En een tijdje een eigen bedrijf gehad heeft. Tja, helaas.🐙![]()
Wibbly wobbly timey wimey.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
Zou wel prestatie zijn als hij jouw kind was
Just saying🐙![]()
lees net in de lokale krant dat gister vlak achter mij (binnen 5-10 minuten) iemand zich tegen een boom te barsten heeft gereden
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Vaak verschuiven de rollen in zo'n zorgsituatiequote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een zusje in Friesland.
[..]
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.
En niet in de laatste plaats om eens van m'n reet af te komen. Het lethargische word ik zo moe van. Denk dat dat ook erg veel helpt als ik uiteindelijk besluit om voor mezelf te beginnen, dat ik niet meer in de sleur van een sedimentair bestaan zit.
Ik denk dat ik mijn moeder hier buiten laat. Die heeft d'r eigen werk waar de aan het eind van de dag al moe van is. Ik hoopte bij mijn vader een klankbord te hebben omdat hij ook nooit een opleiding afgemaakt heeft, maar uiteindelijk goed terechtgekomen is. En een tijdje een eigen bedrijf gehad heeft. Tja, helaas.Hopelijk veranderd dat eens
Goede plannen Zwab. Hier ter afleiding:http://www.openculture.co(...)ami-free-online.html...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik kan inmiddels wel instantiebingo spelen. Alhoewel ik verlies van isax gok ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het.
Anders het met een instantie er over hebben? Maatschappelijk werk? Geen idee bij wie je moet zijn.
Er zijn vast genoeg manieren waarop jij een leven kan hebben en je toch betrokken bent bij het leven van je vader.
Maar als ze al een traject aanbieden waarmee ik een beetje op gang zou kunnen komen lijkt het toch altijd wat meer op "speciale" kinders gericht te zijn. Er stelde er eentje serieus een sociale werkplaats voor, voor fuck's sake. Ik heb bij lange na niet de problematiek die daar op aansluit.🐙![]()
Ik wist dat je een zusje hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een zusje in Friesland.
[..]
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.
Ik denk dat ik mijn moeder hier buiten laat. Die heeft d'r eigen werk waar de aan het eind van de dag al moe van is. Ik hoopte bij mijn vader een klankbord te hebben omdat hij ook nooit een opleiding afgemaakt heeft, maar uiteindelijk goed terechtgekomen is. En een tijdje een eigen bedrijf gehad heeft. Tja, helaas.Maar wel frappant dat ik dat was vergeten. Qua zorg (wat ik tenminst meekrijg) had je net zo goed enig kind kunnen zijn.
Wat zou je helpen om in beweging te komen? Meer informatie, werk zoeken, onderzoeken hoe je een bedrijf kunt starten? En waarom dit niet met je moeder bespreken? Lief dat je haar wil sparen, maar ze blijft je moeder en wil vast meedenken in manieren waarop jij aan je toekomst kunt werken.
Of blijf je stiekem toch hopen dat je bij je vader terecht gaat kunnen? Hoe reeël is die kans?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Daar zou jij hersendood vandaan komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel instantiebingo spelen. Alhoewel ik verlies van isax gok ik.
Maar als ze al een traject aanbieden waarmee ik een beetje op gang zou kunnen komen lijkt het toch altijd wat meer op "speciale" kinders gericht te zijn. Er stelde er eentje serieus een sociale werkplaats voor, voor fuck's sake. Ik heb bij lange na niet de problematiek die daar op aansluit.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:26 schreef crv het volgende:
lees net in de lokale krant dat gister vlak achter mij (binnen 5-10 minuten) iemand zich tegen een boom te barsten heeft gereden
Een baan,wat geld, wellicht die meubelmaak/designopleiding/rietveld ( goede portfolio maken) ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel instantiebingo spelen. Alhoewel ik verlies van isax gok ik.
Maar als ze al een traject aanbieden waarmee ik een beetje op gang zou kunnen komen lijkt het toch altijd wat meer op "speciale" kinders gericht te zijn. Er stelde er eentje serieus een sociale werkplaats voor, voor fuck's sake. Ik heb bij lange na niet de problematiek die daar op aansluit.
Geen beren denken, gewoon mogelijkheden als je wat meer te besteden hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik weet helaas uit eigen ervaring dat je daar echt nooit wilt werkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou jij hersendood vandaan komen![]()
![]()
Ik denk dat mijn moeder meer steun kan verwachten als ik al ergens aan begonnen ben. Krijg af en toe het gevoel dat die de hoop ook een beetje opgegeven heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat je een zusje hadMaar wel frappant dat ik dat was vergeten. Qua zorg (wat ik tenminst meekrijg) had je net zo goed enig kind kunnen zijn.
Wat zou je helpen om in beweging te komen? Meer informatie, werk zoeken, onderzoeken hoe je een bedrijf kunt starten? En waarom dit niet met je moeder bespreken? Lief dat je haar wil sparen, maar ze blijft je moeder en wil vast meedenken in manieren waarop jij aan je toekomst kunt werken.Ik verwacht niet veel van hem. Zou ook niet een bestaan bouwen op het woord van mijn vader. Ik heb bij beiden een beetje het gevoel dat mijn toekomstplannen net zoveel basis in de realiteit hebben als Lord of the Rings. Ja ja, mooi schat, plak maar op de koelkastdeur.quote:Of blijf je stiekem toch hopen dat je bij je vader terecht gaat kunnen? Hoe reeël is die kans?🐙![]()
Zelf geen ervaring, maar het is wel echt een bij elkaar gegooide groep mensen met zeer diverse problematieken die niet altijd even sociaal vaardig zijn. Lijkt me een akelig licht ontvlambare smeltkroes.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet helaas uit eigen ervaring dat je daar echt nooit wilt werken
En voor onze zwab is het werkniveau een lachertje.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze wat meer zorg uit handen nemen zodat jij je minder zorgen hoeft te maken om je vader.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor de rest zulk je het toch zelf moeten doen.
En als je budget hebt, praten met een professional. Loopbaancoach of arbeidspsycholoog oid.
En anders gewoon lekker een baantje nemen, kom je vanzelf wel achter wat je wel en niet wilt en kunt.Trotste mama van Ambar
Dat viel waar ik voor mijn uitkering zat wel mee. Maar het werk zelf is zo geestdodend dat je er simpel van gaat worden en nadenken echt aan andere over gaat laten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring, maar het is wel echt een bij elkaar gegooide groep mensen met zeer diverse problematieken die niet altijd even sociaal vaardig zijn. Lijkt me een akelig licht ontvlambare smeltkroes.
En voor onze zwab is het werkniveau een lachertje.![]()
Gevoel of wetenschap? Heb je het met haar weleens over die dingen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder meer steun kan verwachten als ik al ergens aan begonnen ben. Krijg af en toe het gevoel dat die de hoop ook een beetje opgegeven heeft.
[..]
Ik verwacht niet veel van hem. Zou ook niet een bestaan bouwen op het woord van mijn vader. Ik heb bij beiden een beetje het gevoel dat mijn toekomstplannen net zoveel basis in de realiteit hebben als Lord of the Rings. Ja ja, mooi schat, plak maar op de koelkastdeur.
Maar uiteindelijk moet het toch vanuit jezelf komen. Hoef je het nog niet helemaal alleen te doen, maar zoek dan mensen die je daarbij kunnen helpen. Dat je dat vliegwiel weer draaiende krijgt.
Ik herken er een stukje in. Heb zelf veel te lang over mijn scriptie gedaan en die berg werd alsmaar groter en groter. En dan vooral uit ongemakkelijkheid en schaamte niks tegen anderen zeggen en dagen zitten 'studeren' op mijn kamer.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Owh en als je nog recht hebt op studiefinanciering hop naar school!Trotste mama van Ambar
Hier kan ik het niet dan anders mee eens zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en als je nog recht hebt op studiefinanciering hop naar school!![]()
Sinds een jaar is de hoeveelheid uren die ik kwijt ben aan de zorg van mijn vader niet zoveel meer. Meeste is nu administratief, en van technische aard, de hulpen regelen onder elkaar de verdeling van de zorg als er eentje op vakantie gaat, soms val ik in als er niemand kan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze wat meer zorg uit handen nemen zodat jij je minder zorgen hoeft te maken om je vader.
Voor de rest zulk je het toch zelf moeten doen.
En als je budget hebt, praten met een professional. Loopbaancoach of arbeidspsycholoog oid.
En anders gewoon lekker een baantje nemen, kom je vanzelf wel achter wat je wel en niet wilt en kunt.
Maar zoals het is zou ik het zonder problemen naast een volle werkweek kunnen doen. Dat is wel eens anders geweest.
Ik heb nu gewoon heel veel twijfels. En als ik een beetje bevestiging of opbouwende kritiek zoek dan mist die gewoon.🐙![]()
Dat doe ik al een jaar of uhhhhhhhhhhhhhh, veel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gevoel of wetenschap? Heb je het met haar weleens over die dingen?
Maar uiteindelijk moet het toch vanuit jezelf komen. Hoef je het nog niet helemaal alleen te doen, maar zoek dan mensen die je daarbij kunnen helpen. Dat je dat vliegwiel weer draaiende krijgt.
Ik herken er een stukje in. Heb zelf veel te lang over mijn scriptie gedaan en die berg werd alsmaar groter en groter. En dan vooral uit ongemakkelijkheid en schaamte niks tegen anderen zeggen en dagen zitten 'studeren' op mijn kamer.
Maar nu heb ik druk op de ketel, want ik heb een krantenartikel erover geschreven en nu moet ik wel leveren
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is anders als je het als extra doet naast je baan he. Ik was voltijd student en zag mijn stufi verdampen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat doe ik al een jaar of uhhhhhhhhhhhhhh, veel.
Maar nu heb ik druk op de ketel, want ik heb een krantenartikel erover geschreven en nu moet ik wel leverenOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is voor mij de reden om er nu gewoon druk op te houden en het eind dit jaar allemaal af te ronden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is anders als je het als extra doet naast je baan he. Ik was voltijd student en zag mijn stufi verdampen.![]()
Het was mijn fulltime "baan". Toen was het geld op en moest ik het opeens naast mijn normale werk afmaken. Maar komt goed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is anders als je het als extra doet naast je baan he. Ik was voltijd student en zag mijn stufi verdampen.
Dingen zijn stukken makkelijker zonder kinderen in huis. Full time master kon ik ook gewoon naast een fulltime baan, dus een phd af krijgen moet ook wel lukken in de weken dat ik de kinderen niet heb
/optimistI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je niks probeert weet je ook niet wat gaat werken. En die bevestiging en opbouwende kritiek moet je misschien ergens anders zoeken. Al vraag ik me af of je moeder echt niet meer voor je zou doen als je het zou vragen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds een jaar is de hoeveelheid uren die ik kwijt ben aan de zorg van mijn vader niet zoveel meer. Meeste is nu administratief, en van technische aard, de hulpen regelen onder elkaar de verdeling van de zorg als er eentje op vakantie gaat, soms val ik in als er niemand kan.
Maar zoals het is zou ik het zonder problemen naast een volle werkweek kunnen doen. Dat is wel eens anders geweest.
Ik heb nu gewoon heel veel twijfels. En als ik een beetje bevestiging of opbouwende kritiek zoek dan mist die gewoon.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ja. Ik heb nooit bevestiging of kritiek oid gehad van mijn ouders. Was altijd maar van ja je doet maar je komt vast wel goed terecht met jouw hersenen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds een jaar is de hoeveelheid uren die ik kwijt ben aan de zorg van mijn vader niet zoveel meer. Meeste is nu administratief, en van technische aard, de hulpen regelen onder elkaar de verdeling van de zorg als er eentje op vakantie gaat, soms val ik in als er niemand kan.
Ik heb nu gewoon heel veel twijfels. En als ik een beetje bevestiging of opbouwende kritiek zoek dan mist die gewoon.
Dus daarom dat ik zeg dat je het toch zelf moet doen hoe moeilijk het ook is.
En vaak weet je wel wat je wilt, maar zoek je gewoon goedkeuring van mensen.Trotste mama van Ambar
Ik ben nu enigszins blij dat ik nog twee jaar heb voordat ik aan mijn scriptie moet beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is anders als je het als extra doet naast je baan he. Ik was voltijd student en zag mijn stufi verdampen.
rot Zwab. Het is moeilijk niet die bevestiging krijgen, dus zelf doen en al die blijken voor bewondering voor wat je maakt en wie je bent van hier en omgeving in je koppie houden en in je hart houden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon heel veel twijfels. En als ik een beetje bevestiging of opbouwende kritiek zoek dan mist die gewoon.
En doe het zo: denk niet in of-of. Ga op zoek naar een baan of onderzoek mogelijkheden tot studie ( ja ook op jouw leeftijd kan dat zat. Tweede studie begon ik om mijn 30e en werkte ernaast) én én geef die droom van je eigen bedrijfje niet op. Schrijf je plan, maak je portfolio etc. zelfs al kan je het nu nog niet realiseren....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ha dat ken ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mijn familie het niet door had dat ik 2 jaar niets deed en dat ze er niets mee denken.
Bedankt mam.Trotste mama van Ambar
Punt is, je hebt werk en een master en dus iets om op terug te vallen. Of hangt je baan af van het al dan niet behalen van je phd?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was mijn fulltime "baan". Toen was het geld op en moest ik het opeens naast mijn normale werk afmaken. Maar komt goed.
Dingen zijn stukken makkelijker zonder kinderen in huis. Full time master kon ik ook gewoon naast een fulltime baan, dus een phd af krijgen moet ook wel lukken in de weken dat ik de kinderen niet heb
/optimist
Maar zou natuurlijk wel tof zijn als je alles snel kon afronden.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik nog minder dan een half jaar, hoewel ik weet niet of bij mijn opleiding scriptie wel het goede woord is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu enigszins blij dat ik nog twee jaar heb voordat ik aan mijn scriptie moet beginnen![]()
En als je deadlines nodig hebt, dan kunnen we je die geven
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
O ja, bedwaarts deel 2
Mijn baan niet, maar voortgang qua loon en activiteiten wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Punt is, je hebt werk en een master en dus iets om op terug te vallen. Of hangt je baan af van het al dan niet behalen van je phd?
Maar zou natuurlijk wel tof zijn als je alles snel kon afronden.I'm surrounded by morons!
![]()
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Zwab, begin met me een mail te sturen (ref DMs). Dan pak ik die bal wel op
I'm surrounded by morons!
Ik heb twee keer een poging gedaan om een studie te doen. Beide keren stortte het na anderhalf jaar ongeveer in elkaar. De eerste keer vanwege depressie, de tweede keer omdat mijn vader een enorme terugval kreeg. Op een gegeven moment was ik zo bang de boel weer te verknallen dat ik gewoon niets meer kon.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en als je nog recht hebt op studiefinanciering hop naar school!
Wat ik wil zeggen denk ik, is dat ik het helemaal gehad heb met school. Weer jaren teren op een mager bedrag per maand, geen tijd, ruimte of geld om op mijn zelf te gaan en dan pas op mijn 32e klaar zijn en van de zolderkamer kunnen komen zie ik niet zitten.🐙![]()
Geen vrije dagen over of zo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn baan niet, maar voortgang qua loon en activiteiten wel.![]()
Dan gewoon gaan werken. Simpelweg voor geld en afleiding. Dan kom je er mss vanzelf wel achter wat je wilt en kunt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een poging gedaan om een studie te doen. Beide keren stortte het na anderhalf jaar ongeveer in elkaar. De eerste keer vanwege depressie, de tweede keer omdat mijn vader een enorme terugval kreeg. Op een gegeven moment was ik zo bang de boel weer te verknallen dat ik gewoon niets meer kon.
Wat ik wil zeggen denk ik, is dat ik het helemaal gehad heb met school. Weer jaren teren op een mager bedrag per maand, geen tijd, ruimte of geld om op mijn zelf te gaan en dan pas op mijn 32e klaar zijn en van de zolderkamer kunnen komen zie ik niet zitten.Trotste mama van Ambar
Ik ben volgend jaar 31 en hoop dan zo ver te zijn dus dan kan in mijn ogen 32 ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een poging gedaan om een studie te doen. Beide keren stortte het na anderhalf jaar ongeveer in elkaar. De eerste keer vanwege depressie, de tweede keer omdat mijn vader een enorme terugval kreeg. Op een gegeven moment was ik zo bang de boel weer te verknallen dat ik gewoon niets meer kon.
Wat ik wil zeggen denk ik, is dat ik het helemaal gehad heb met school. Weer jaren teren op een mager bedrag per maand, geen tijd, ruimte of geld om op mijn zelf te gaan en dan pas op mijn 32e klaar zijn en van de zolderkamer kunnen komen zie ik niet zitten.![]()
Dit valt in principe als je wat discipline hebt wel te overkomen, al heb ik het wel makkelijk praten gehad omdat ik wat spaar geld had staan. Het is even aanpoten, maar als het allemaal goed vooruit plant en er eventueel wat geld naast kan verdienen moet op kamers gaan ook wel gaan lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen denk ik, is dat ik het helemaal gehad heb met school. Weer jaren teren op een mager bedrag per maand, geen tijd, ruimte of geld om op mijn zelf te gaan en dan pas op mijn 32e klaar zijn en van de zolderkamer kunnen komen zie ik niet zitten.
Ben zelf van 4/5 jaar lang een fulltime salaris van ¤2.000,- tot ¤2.500,- (plus nog wat bijverdienste) ook terug gegaan naar een kale studiebeurs van ¤400.- en ik zit met een bijbaan nu ook op kamers.
De leeftijd heb je dan wel weer een punt, al denk ik niet dat dit op de lange termijn nog veel zou uitmaken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Zwab, begin met me een mail te sturen (ref DMs). Dan pak ik die bal wel op
Grappig genoeg is dat waar ik het dus over had met hem maar ik had beter tegen de vissen kunnen praten erover.🐙![]()
Het is voor de angst voor falen. Perfectionist. Realiseren dat nieuwe dingen in kleine stappen kunnen. Dat een tegenslag niet een falen van jou als jou is. Lastig en snap dat wel. Verandering kan enkel door knop om en jezelf steeds voorhouden dat je goed genoeg bent, zoals je bent....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
oja ik ging slapen en wilde enkel Murakami hier droppen. http://www.openculture.co(...)ami-free-online.html Sterkte Zwab en goede nacht allen ( ook zwabbertje natuurlijk)
Ik heb niet teruggelezen, maarja, ik weet niet helemaal wat ik van je vader moet denken. Ik denk er gewoon niks over. Emoties, bah.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat waar ik het dus over had met hem maar ik had beter tegen de vissen kunnen praten erover.
En heel wat anders, ik hoorde vandaag van iemand die met een kleine frees poppenhuizen maakt -incl meubels en keukenkasten enzo op miniformaat- en hij schijnt daar best goed mee te verdienen. Kan dat wat zijn?I'm surrounded by morons!
Het kan, maar ik ben gewoon moe weer die molen in te gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar 31 en hoop dan zo ver te zijn dus dan kan in mijn ogen 32 ook
Misschien uiteindelijk weer, maar niet nu. Echt niet. Niets tegen leren, ik houd van leren. Maar school moet ik gewoon even wegblijven.Oh, ik kan wel jaren teren op een mager budget. Ik bedoel, dat is wat ik nu al jaren doe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit valt in principe als je wat discipline hebt wel te overkomen, al heb ik het wel makkelijk praten gehad omdat ik wat spaar geld had staan. Het is even aanpoten, maar als het allemaal goed vooruit plant en er eventueel wat geld naast kan verdienen moet op kamers gaan ook wel gaan lukken.
Ben zelf van 4/5 jaar lang een fulltime salaris van ¤2.000,- tot ¤2.500,- (plus nog wat bijverdienste) ook terug gegaan naar een kale studiebeurs van ¤400.- en ik zit met een bijbaan nu ook op kamers.
De leeftijd heb je dan wel weer een punt, al denk ik niet dat dit op de lange termijn nog veel zou uitmaken.
Maar ik wil verder. Ik wil niet meer thuiszitten. Ik wil aan de slag. Zelfstandiger worden. Huisje boompje motor. And now for something completely different.🐙![]()
Ik weet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maarja, ik weet niet helemaal wat ik van je vader moet denken. Ik denk er gewoon niks over. Emoties, bah.Zoiets lijkt me ontzettend grappig maar ik weet niet voor hoe lang.quote:En heel wat anders, ik hoorde vandaag van iemand die met een kleine frees poppenhuizen maakt -incl meubels en keukenkasten enzo op miniformaat- en hij schijnt daar best goed mee te verdienen. Kan dat wat zijn?🐙![]()
*burpHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Herkenbaar en begrijpelijk. Ik was moe om telkens maar opnieuw mijn laatste bachelorvakken te moeten herkansen en te herkansen. Tot ik besloot extra keuzevakken te volgen die mijn interesse wel konden wegdragen. Keuzevakken haalde ik zonder problemen in 1 keer, verplichte laatste twee pas na drie jaar blijven proberenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan, maar ik ben gewoon moe weer die molen in te gaan.
Maar ik wil verder. Ik wil niet meer thuiszitten. Ik wil aan de slag. Zelfstandiger worden. Huisje boompje motor. And now for something completely different.![]()
Dat was het moment dat ik besloot maar voor een andere master te gaan.
Ben het wel zat om 12 jaar lang in diezelfde molen te zitten. Wil er ook wel een keer klaar mee zijn. Maar ik ben niet zo lang bezig om de boel nu nog voortijdig te beeindigen omdat een vak mij niet ligt. En ik wil nu weleens student af zijn, wil rond mijn 30e toch wel door naar de volgende fase. Ik heb het gevoel dat ik blijf hangen in het eeuwige student zijn en blijven
Vwb thuis zitten had ik geen keuze. Maar werk en inkomen is toch dan de eerste stap. Zo kun je een eigen plek zien te huren, sparen voor motorrijbewijs en motor etc.Het maakt in die zin niet uit welk werk je oppakt, als je maar iets oppakt. Wat Voxs zegt.. verandering breng je dan zelf tot stand, het balletje gaat rollen en je bent op den duur aanbeland waar je wilt zijn
Dat gaat niet allemaal van vandaag op morgen. Maar beetje bij beetje kom je dan wel waar je heen wilt.
Zo, en nu pitten. Just another day at the office en eerste redactiebijeenkomst voor de studie
mag het weten![]()
Het was ineens stil ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen al voor middernacht naar bed... Nette kindertjes zijn het toch ook hier🐙![]()
kloptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik kijk nu een vage film NL dat wel en van van Warmerdam is vaag wel logisch eik..
Schneider vs. Bax (2015) - IMDb![]()
vind dat echt schijtirritante films altijdquote:Op woensdag 21 september 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een vage film NL dat wel en van van Warmerdam is vaag wel logisch eik..
Schneider vs. Bax (2015) - IMDb
maar goed, bedtijd hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 02:02 schreef Molo het volgende:
[..]
kloptJa de bel deed het niet he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Deze is wel grappig om eerlijk te zijn.. Maar goed ieder zn meug.. slaap lekkrquote:Op woensdag 21 september 2016 02:05 schreef Molo het volgende:
[..]
vind dat echt schijtirritante films altijd
maar goed, bedtijd hier![]()
Trusten dan maar.. Ik ga alleen als ik slapen ga geen gedoe met nog een boekje erbij..quote:Op woensdag 21 september 2016 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga er zo ook maar in denk ik. Boekje er bij.![]()
![]()
2* loonsverhoging per maand, de koekjes zijn vandaag van mij hier in KSC.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Jow Joosquote:
geen idee hoe het bij jouw is, maar hier erg slaperigquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 06:57 schreef Toekito het volgende:
2* loonsverhoging per maand, de koekjes zijn vandaag van mij hier in KSC.
Hoi, sachrijnig als de pest hier, for no reason![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ook! Ik viel als een blok in slaap en werd pas de volgende ochtend wakker. Een nieuwe ervaringquote:Op woensdag 21 september 2016 07:38 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee hoe het bij jouw is, maar hier erg slaperig
Het is 'chagrijnig' of 'sacherijnig'.quote:Op woensdag 21 september 2016 07:50 schreef Molo het volgende:
*Schepje bovenop doet.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 07:50 schreef Molo het volgende:
* crv meedoet
hier ook en in de trein net idem, schrok wakker toen de trein in Bern aankwamquote:Op woensdag 21 september 2016 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik viel als een blok in slaap en werd pas de volgende ochtend wakker. Een nieuwe ervaring
Dat wordt voor straf vanavond de feeldoe met spikes voor jou mevrouw!quote:Op woensdag 21 september 2016 07:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is 'chagrijnig' of 'sacherijnig'.
*Schepje bovenop doet.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik durf nooit te slapen in de trein. Ik ben bang dat ik rare geluiden maak of praat o.i.dquote:Op woensdag 21 september 2016 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
hier ook en in de trein net idem, schrok wakker toen de trein in Bern aankwam
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt voor straf vanavond de feeldoe met spikes voor jou mevrouw!
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik durf nooit te slapen in de trein. Ik ben bang dat ik rare geluiden maak of praat o.i.dmijn enige "angst" is dat ik te lang slaap
quote:fileman
Oh en dat ookquote:Op woensdag 21 september 2016 08:06 schreef crv het volgende:
[..]mijn enige "angst" is dat ik te lang slaap
![]()
Goedemorgen binnenkomers
reed je weer eens vooraan ?quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
heb 3 jaar lang dagelijks Dordrecht-Amsterdam gependeld en nooit gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:06 schreef crv het volgende:
[..]mijn enige "angst" is dat ik te lang slaap
Werd bij meeste stations wel wakker eigenlijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
jaquote:ik vroeg me al af waarom ze met hun vuisten zwaaiden achter me
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lieve Mona,
Iedere keer als ik onder de douche sta, komt de kat binnen die het douchegordijn opzij schuift om naar me te kijken.
Is dit normaal?
Groet,
AnoniempjeWith the stars as her umbrella![]()
Ja, dat is normaal, katten kijken graag naar poezen. Wees liever blij dat hij alleen kijkt.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
Lieve Mona,
Iedere keer als ik onder de douche sta, komt de kat binnen die het douchegordijn opzij schuift om naar me te kijken.
Is dit normaal?
Groet,
AnoniempjeI'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat is normaal, katten kijken graag naar poezen. Wees liever blij dat hij alleen kijkt.![]()
Even wat thee van m'n kin vegen
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Even wat thee van m'n kin vegen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
schep op de vroege ochtendquote:Op woensdag 21 september 2016 08:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat is normaal, katten kijken graag naar poezen. Wees liever blij dat hij alleen kijkt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
"Thee".quote:Op woensdag 21 september 2016 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Even wat thee van m'n kin vegenI'm surrounded by morons!
Vannacht met zijn drieën in een bed.
Vuile overloopster van een hond want die kroop tegen moeders aan.
Ik moest het doen met der kont.![]()
Dat zou ik ook doen als ik jouw kat wasquote:Op woensdag 21 september 2016 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
Lieve Mona,
Is dit normaal?
Groet,
Anoniempje![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
Lieve Mona,
Is dit normaal?
Groet,
Anoniempjelijkt ginny wel.
![]()
jij en je moeder lagen in hetzelfde bed?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:13 schreef isax het volgende:
Ik moest het doen met der kont.dit hoeft op zich niet altijd negatief te zijnquote:Ik moest het doen met der kont.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:13 schreef isax het volgende:
Ik moest het doen met der kont.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij en je moeder lagen in hetzelfde bed?
[..]
dit hoeft op zich niet altijd negatief te zijn
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik begin net aan mijn eerste bakkiequote:Op woensdag 21 september 2016 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier na 2 koffie maar eens een cappu
chaos in den morgen![]()
![]()
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij en je moeder lagen in hetzelfde bed?
[..]
dit hoeft op zich niet altijd negatief te zijn![]()
![]()
Gister avond lag mama nog familie diner te kijken en ik lag al knetter stoned met mijn ogen dicht.
Zat ze allemaal tegen me aan te lullen over dat programma![]()
![]()
je verwacht het gewoon nietquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat is normaal, katten kijken graag naar poezen. Wees liever blij dat hij alleen kijkt.![]()
Daar ging mijn koffie
mag het weten![]()
Tot Laterquote:Op woensdag 21 september 2016 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bakkie bij mijn papa halen heb ik besloten
Fijne dag allemaal
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begin net aan mijn eerste bakkie
chaos in den morgen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Enjoyquote:Op woensdag 21 september 2016 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bakkie bij mijn papa halen heb ik besloten
Fijne dag allemaal
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 20-09-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 216 -Miauw-
02 138 Mo_Muffin
03 078 ieniminimuis
04 076 Cat22
05 072 Trevland
06 071 Koen66
07 054 drakin
07 054 D.
09 053 DerRabbit
10 051 gianni61
11 049 Marijkezwolle
12 047 DeZwabber
13 046 Molo
14 044 FANN
15 039 Joosie200
15 039 Voxs
17 036 LovelyLady
18 035 clixplicity
19 034 Arch-Indar
20 033 isax
21 027 crv
22 026 chufi
23 024 Fogel
24 015 Muck
25 014 goldfinger1963
26 008 DJ-Vinyl
27 007 Toekito
27 007 OscarMopperkont
29 003 _F.U.B.A.R_
30 001 MPG
30 001 Leonos
30 001 Bos81
30 001 Mister-Bradge
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Voortaan wil ik alleen nog maar staand vergaderen. Alles gaat een stuk sneller
Molo een off day?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 20-09-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 216 -Miauw-
02 138 Mo_Muffin
03 078 ieniminimuis
04 076 Cat22
05 072 Trevland
06 071 Koen66
07 054 drakin
07 054 D.
09 053 DerRabbit
10 051 gianni61
11 049 Marijkezwolle
12 047 DeZwabber
13 046 Molo
14 044 FANN
15 039 Joosie200
15 039 Voxs
17 036 LovelyLady
18 035 clixplicity
19 034 Arch-Indar
20 033 isax
21 027 crv
22 026 chufi
23 024 Fogel
24 015 Muck
25 014 goldfinger1963
26 008 DJ-Vinyl
27 007 Toekito
27 007 OscarMopperkont
29 003 _F.U.B.A.R_
30 001 MPG
30 001 Leonos
30 001 Bos81
30 001 Mister-Bradge
klik hier voor meer stats![]()
![]()
Of op zijn Fins, in de sauna en je mag er niet eerder uit dan dat alles besloten isquote:Op woensdag 21 september 2016 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
Voortaan wil ik alleen nog maar staand vergaderen. Alles gaat een stuk sneller![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of op zijn Fins, in de sauna en je mag er niet eerder uit dan dat alles besloten is![]()
Dan ben ik binnen vijf minuten klaar.
Er zijn maar twee collega's die ik zonder kleren zou willen zien trouwens.With the stars as her umbrella![]()
best veel. hier zijn het er 0quote:Op woensdag 21 september 2016 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik binnen vijf minuten klaar.
Er zijn maar twee collega's die ik zonder kleren zou willen zien trouwens.
Ik kom welgeteld aan 1.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook.
Maakte mannen /care.![]()
Ehm, dat zou ik zelf dan zijn. Ik bedoelde dus leuke collega die ik wel in een sauna wil tegenkomen.quote:![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog een keer goedemorgen.
Nu vanaf kantoor ipv vanaf klant.
Muisquote:![]()
![]()
hoera, blijkbaar moet ik me laten testen op een of ander erfelijk syndroom
Downquote:Op woensdag 21 september 2016 10:12 schreef gianni61 het volgende:
hoera, blijkbaar moet ik me laten testen op een of ander erfelijk syndroom
Nou zeg.. Hij voelt zich al down en dan ga jij er zo nog even overheen....quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
nee, zolang ik nog uit beide mondhoeken waterpas kwijl is niks aan de hand volgens de dokterquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Iets wat vaker in jou familie voor komt?quote:Op woensdag 21 september 2016 10:12 schreef gianni61 het volgende:
hoera, blijkbaar moet ik me laten testen op een of ander erfelijk syndroom![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zolang ik nog uit beide mondhoeken waterpas kwijl is niks aan de hand volgens de dokter![]()
Ik ga echt niet over beer heenquote:Op woensdag 21 september 2016 10:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou zeg.. Hij voelt zich al down en dan ga jij er zo nog even overheen....
nja, die diagnose is nooit gesteld, maar het is mogelijk dat mijn moeder (en haar vader) daar aan zijn overleden.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets wat vaker in jou familie voor komt?
en mn zus is schijnbaar nu in het ziekenhuis voor weetikveel wat voor testjes en zegt dat ik dat ook moet..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dus onder de noemer better safe than sorry.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, die diagnose is nooit gesteld, maar het is mogelijk dat mijn moeder (en haar vader) daar aan zijn overleden.
en mn zus is schijnbaar nu in het ziekenhuis voor weetikveel wat voor testjes en zegt dat ik dat ook moet..![]()
nja, het is niet alsof ze er iets aan kunnen doen..quote:Op woensdag 21 september 2016 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus onder de noemer better safe than sorry.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oh, ja dan is het wel de vraag of je het wel wil weten.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, het is niet alsof ze er iets aan kunnen doen..![]()
![]()
Klinkt als kut Gianni.
Ondertussen voor nog een 2 kamer benedenwoning in de loterij gegaan. Wel in een buurt die ik minder vind, want verder weg van centrum en echt middenin een woonwijk. Maarja.Trotste mama van Ambar
Dan is het straks: hoi u heeft een genetische aanleg voor een bepaalde ziekte. Succes met de rest van uw leven! We horen het wel als u dood gaat.Trotste mama van Ambar
ach ja, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, ja dan is het wel de vraag of je het wel wil weten.en die bovenwoning van (eer)gisteren?quote:Op woensdag 21 september 2016 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Klinkt als kut Gianni.
Ondertussen voor nog een 2 kamer benedenwoning in de loterij gegaan. Wel in een buurt die ik minder vind, want verder weg van centrum en echt middenin een woonwijk. Maarja.ja, naar mijn mening heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is het straks: hoi u heeft een genetische aanleg voor een bepaalde ziekte. Succes met de rest van uw leven! We horen het wel als u dood gaat.
als ze het constateren: de kans bestaat dat u hier aan vroegtijdig doodgaat
als ze het niet constateren: de kans bestaat nog staat dat u ergens vroegtijdig dood aan gaat, maar waarschijnlijk niet ditReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Voor beiden woningen hoor ik het pas volgende week.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik hoor het wel.
[..]
en die bovenwoning van (eer)gisteren?
[..]
ja, naar mijn mening heb je er weinig aan.
als ze het constateren: de kans bestaat dat u hier aan vroegtijdig doodgaat
als ze het niet constateren: de kans bestaat nog staat dat u ergens vroegtijdig dood aan gaat, maar waarschijnlijk niet dit
Trotste mama van Ambar
Hoe vaker jij je inschrijft hoe groter de kans wordt dat je hem krijgt. Ik weet ook niet of jij naar specifieke woning op zoek bent of alles wat in je budget valt.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor beiden woningen hoor ik het pas volgende week.![]()
Alles wat in budget ligt en niet te groot is. Maar voor sommige woningen is er gewoon een wachttijd van 4 jaarquote:Op woensdag 21 september 2016 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe vaker jij je inschrijft hoe groter de kans wordt dat je hem krijgt. Ik weet ook niet of jij naar specifieke woning op zoek bent of alles wat in je budget valt.Dus ik doe voornamelijk mee met de lotingwoningen.
En is een gebouw waarvan ik weet dat ik er gewoon niet wil wonen ondanks dat ik het kan betalen en de studiootjes wel ok zijn.Trotste mama van Ambar
zelfs in het kleine dorp waar ik woon zijn er wachtrijen voor starterswoningen of kleinere/goedkopere huurwoning.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles wat in budget ligt en niet te groot is. Maar voor sommige woningen is er gewoon een wachttijd van 4 jaarDus ik doe voornamelijk mee met de lotingwoningen.
En is een gebouw waarvan ik weet dat ik er gewoon niet wil wonen ondanks dat ik het kan betalen en de studiootjes wel ok zijn.
maar alles wat nieuw gebouwd wordt is voor bejaarden en startende 2 verdieners
Wij hebben betrekkelijk veel woningen voor alleenstaanden en in het goedkopere segment, maar de doorloop is traag. De geboren Wageninger blijft in Wageningen, een deel van de studenten blijft ook in Wageningen plakken. En veel eenpersoonhuishouden hier.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs in het kleine dorp waar ik woon zijn er wachtrijen voor starterswoningen of kleinere/goedkopere huurwoning.
maar alles wat nieuw gebouwd wordt is voor bejaarden en startende 2 verdieners
En waarom door verhuizen als je lekker zit in je kleine huisje? Ik zou het niet doen.
Maar ach komt vanzelf wel dat huisje.Trotste mama van Ambar
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Owh en vroeger mochten er ook studenten in de woningen van de woningstichting, maar dat hebben ze sinds een aantal jaar afgeschaft ivm woningnood.
En we hebben hier en daar wel een particulier die een studio aanbiedt ter verhuur, maar die zijn ontzettend duur en hebben precies weer zo'n constructie dat je geen huurtoeslag kan aanvragen. Dus dat schiet voor mij niet op.Trotste mama van Ambar
ja, al het gedoe over scheefwonen vind ik ook een beetje krom. mensen moeten maar meer betalen of groter wonen omdat ze meer verdienen..quote:Op woensdag 21 september 2016 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben betrekkelijk veel woningen voor alleenstaanden en in het goedkopere segment, maar de doorloop is traag. De geboren Wageninger blijft in Wageningen, een deel van de studenten blijft ook in Wageningen plakken. En veel eenpersoonhuishouden hier.
En waarom door verhuizen als je lekker zit in je kleine huisje? Ik zou het niet doen.
Maar ach komt vanzelf wel dat huisje.
ik zou liever klein blijven wonen en mn geld aan leuke dingen uitgevenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ben net door een of andere cijfernerd weggestuurd van mijn zijn een openbare werkplek
Jij laat je wegsturen?quote:Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben net door een of andere cijfernerd weggestuurd van mijn zijn een openbare werkplekBis vincit qui se vincit!![]()
Wat is een cijfernerd / hoe herken je die?quote:Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben net door een of andere cijfernerd weggestuurd van mijn zijn een openbare werkplek![]()
ik had het geluk dat ik een particulier verhuurder kende waardoor ik vrij snel in 1 van zijn huisjes terecht kwam. die huisjes zijn altijd binnen no-time verhuurd.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en vroeger mochten er ook studenten in de woningen van de woningstichting, maar dat hebben ze sinds een aantal jaar afgeschaft ivm woningnood.
En we hebben hier en daar wel een particulier die een studio aanbiedt ter verhuur, maar die zijn ontzettend duur en hebben precies weer zo'n constructie dat je geen huurtoeslag kan aanvragen. Dus dat schiet voor mij niet op.
toen ik er uit ging is een vriend van me er meteen als volgende huurder in gegaanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
knapquote:Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben net door een of andere cijfernerd weggestuurd van mijn zijn een openbare werkplekReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
da's wel logisch, al kan scheefwonen andersom nauwelijksquote:Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, al het gedoe over scheefwonen vind ik ook een beetje krom. mensen moeten maar meer betalen of groter wonen omdat ze meer verdienen..
ik zou liever klein blijven wonen en mn geld aan leuke dingen uitgeven
Same shit, different day
SC hopper present![]()
no shitquote:Op woensdag 21 september 2016 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel logisch, al kan scheefwonen andersom nauwelijksReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja. Nieuwe werkplek, geen zin om al meteen te vechten op kantoor.quote:
Daar wacht ik nog even mee.With the stars as her umbrella![]()
Mijn stiefbroer woont bijvoorbeeld in een eengezinswoning omdat hij dat toevallig kan betalen. En hij is alleen en amper thuis.
Beetje raar vind ik dat. Er zijn genoeg gezinnen weg te kwijnen op een flatje die behoefte hebben aan een eengezinswoning.
Ik ben altijd al voorstander geweest van woningen passend bij het aantal personen in een huishouden zeker betreft sociale huurwoningen.Trotste mama van Ambar
1. Blauwe of zwarte broek. Bij voorkeur vormeloze jeans.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:54 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wat is een cijfernerd / hoe herken je die?
2. Ruitjeshemd. Witte ondergrond met een blauw, fijn ruitje. Kan ook grijs zijn maar dat is meestal op donderdag.
3. Bruine leren schoenen of vormeloze sneakers.
4. Enigszins bleke teint.
5. Vormeloos kapsel of geen kapsel, wat eigenlijk neer komt op hetzelfde.
6. Heet in de meeste gevallen Marrten-Jan of Anne-Klaas.
7. Maakt geen oogcontact terwijl hij met je praat maar zet een luide, dwingende keel op.With the stars as her umbrella![]()
gelukkig geen last van. koopwoningquote:Op woensdag 21 september 2016 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefbroer woont bijvoorbeeld in een eengezinswoning omdat hij dat toevallig kan betalen. En hij is alleen en amper thuis.
Beetje raar vind ik dat. Er zijn genoeg gezinnen weg te kwijnen op een flatje die behoefte hebben aan een eengezinswoning.
Ik ben altijd al voorstander geweest van woningen passend bij het aantal personen in een huishouden zeker betreft sociale huurwoningen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1. Blauwe of zwarte broek. Bij voorkeur vormeloze jeans.
2. Ruitjeshemd. Witte ondergrond met een blauw, fijn ruitje. Kan ook grijs zijn maar dat is meestal op donderdag.
7. Maakt geen oogcontact terwijl hij met je praat maar zet een luide, dwingende keel op.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ze zouden ook gewoon kleinere betaalbare koopwoningen moeten maken en daar gewoon een hypotheek bij moeten aanbieden, want die is vaak net zo hoog als de huur of zelfs minder. En dan gewoon wat slimme innovaties er in gooien zodat het nog wat milieuvriendelijker wordt en minder water/gas/elektra wordt gebruikt.
Er zijn genoeg mensen die alleenstaand zijn en dat blijven. Die hoeven geen 4 kamer appartement.
Gewoon gezellige huisjes van 100.000 euro klaar, goed hypotheekregeling of verhuurregeling erbij en klaar.
Je stamt er gewoon een stuk of 100-200 tegelijkertijd uit de grond, leuke gemeenschappelijke tuin in het midden, klaar.Trotste mama van Ambar
Pffff... tot en met punt 5 begon ik me zorgen te maken, maar ik heet anders,kijk je met een heel indringende blik aan en praat zacht.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
7. Maakt geen oogcontact terwijl hij met je praat maar zet een luide, dwingende keel op.![]()
Ja, dat moet toch kunnen? Er zijn namelijk genoeg van dat soort woningen in recreatieparken, maar die liggen niet centraal en je mag er niet het hele jaar wonen, maat het kan dus best.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zouden ook gewoon kleinere betaalbare koopwoningen moeten maken en daar gewoon een hypotheek bij moeten aanbieden, want die is vaak net zo hoog als de huur of zelfs minder. En dan gewoon wat slimme innovaties er in gooien zodat het nog wat milieuvriendelijker wordt en minder water/gas/elektra wordt gebruikt.
Er zijn genoeg mensen die alleenstaand zijn en dat blijven. Die hoeven geen 4 kamer appartement.
Gewoon gezellige huisjes van 100.000 euro klaar, goed hypotheekregeling of verhuurregeling erbij en klaar.
Je stamt er gewoon een stuk of 100-200 tegelijkertijd uit de grond, leuke gemeenschappelijke tuin in het midden, klaar.![]()
ik vermoed dat het winstmodel niet helemaal klopt, anders hadden ze er al geheid op ingesprongen. Samenleving gaat immers om geld verdienen, niet om mensen huizen te bezorgenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Je stamt er gewoon een stuk of 100-200 tegelijkertijd uit de grond, leuke gemeenschappelijke tuin in het midden, klaar.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die indringende blik doet 't 'm. Natuurlijk mag je hier zittenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:07 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Pffff... tot en met punt 5 begon ik me zorgen te maken, maar ik heet anders,kijk je met een heel indringende blik aan en praat zacht.
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die indringende blik doet 't 'm. Natuurlijk mag je hier zitten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
shitquote:Op woensdag 21 september 2016 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
7. Maakt geen oogcontact terwijl hij met je praat maar zet een luide, dwingende keel op.![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat het winstmodel niet helemaal klopt, anders hadden ze er al geheid op ingesprongen. Samenleving gaat immers om geld verdienen, niet om mensen huizen te bezorgenWith the stars as her umbrella![]()
heel aardig van je, maar blijf lekker zitten. ik werk vanmiddag thuis (als het meezit kan ik tussendoor nog wat foto's maken)quote:Op woensdag 21 september 2016 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die indringende blik doet 't 'm. Natuurlijk mag je hier zitten![]()
Waarom kan het zoals hier boven al beschreven staat wel met vakantiewoningen?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat het winstmodel niet helemaal klopt, anders hadden ze er al geheid op ingesprongen. Samenleving gaat immers om geld verdienen, niet om mensen huizen te bezorgenTrotste mama van Ambar
Hoezo zou iemand dat bouwen als op dezelfde grond ook duurdere woningen gebouwd kunnen worden die meer opleveren?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Je stamt er gewoon een stuk of 100-200 tegelijkertijd uit de grond, leuke gemeenschappelijke tuin in het midden, klaar.![]()
6quote:Op woensdag 21 september 2016 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op welk punt moest jij afhaken?![]()
![]()
ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Je stamt er gewoon een stuk of 100-200 tegelijkertijd uit de grond, leuke gemeenschappelijke tuin in het midden, klaar.
de "starters" woningen die hier laatst gebouwd zijn, waren 180.000 euro en dan moest je er nog zelf een keuken en badkamer in planten.
de meeste starters die ik ken, kunnen dat niet ophoestenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Iets met bestemmingsplan en bouwtechnische toestanden. Wonen en recreeren vereisen verschillende eh, zaken.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom kan het zoals hier boven al beschreven staat wel met vakantiewoningen?With the stars as her umbrella![]()
reden weet ik eigenlijk niet eens. Vakantiewoningen kunnen ze ook voor Eur 400 per weekend verhuren, dus waarom goedkoop verkopen, I don't know. Zal ook wel een financiele grondslag aan liggenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom kan het zoals hier boven al beschreven staat wel met vakantiewoningen?Dat dusquote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand dat bouwen als op dezelfde grond ook duurdere woningen gebouwd kunnen worden die meer opleveren?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Omdat er een hele generatie aan komt die het slechter heeft dan hun ouders? Dus er zijn straks een boel woningen die dus niet meer verkocht gaat worden.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand dat bouwen als op dezelfde grond ook duurdere woningen gebouwd kunnen worden die meer opleveren?
En zo kleiner wonen is ook gewoon milieubewuster en je kunt meer mensen kwijt op een kleinere oppervlakte.Trotste mama van Ambar
tsja, het moet eerst echt fout gaan, nu kunnen er nog teveel mensen zich mee verrijkenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat er een hele generatie aan komt die het slechter heeft dan hun ouders? Dus er zijn straks een boel woningen die dus niet meer verkocht gaat worden.
En zo kleiner wonen is ook gewoon milieubewuster en je kunt meer mensen kwijt op een kleinere oppervlakte.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat er een hele generatie aan komt die het slechter heeft dan hun ouders? Dus er zijn straks een boel woningen die dus niet meer verkocht gaat worden.
En zo kleiner wonen is ook gewoon milieubewuster en je kunt meer mensen kwijt op een kleinere oppervlakte.![]()
Maar je kunt wel woningen van 2 of 3 ton ergens gaan neer kwakken, maar als het niet verkocht wordt?
Vraag en aanbod mensen.
En een deel van die kleine huisje kan ook verhuurd worden en daar zit best een winstmodel in.Trotste mama van Ambar
volgens mij verkoopt dat momenteel allemaal juist prima in tegestelling tot een paar jaar terugquote:Op woensdag 21 september 2016 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je kunt wel woningen van 2 of 3 ton ergens gaan neer kwakken, maar als het niet verkocht wordt?
Vraag en aanbod mensen.
En een deel van die kleine huisje kan ook verhuurd worden en daar zit best een winstmodel in.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan moet het eerst opgekocht worden door een verhuurder, die het dan moet gaan verhuren.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag en aanbod mensen.
En een deel van die kleine huisje kan ook verhuurd worden en daar zit best een winstmodel in.
Voordat dat winst gaat maken ben je een hoop jaren verder.
En die drie ton huizen worden verkocht als zoete koek.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 11:17:31 ]![]()
Sociale woningbouw?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: