Hij leeft praktisch op facebook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gehospitaliseerd, much?
Heeft hij nog een sociaal leven of alleen maar jou?
Zal vast ook ziekte gerelateerd zijn. Maar tegenover jou is het niet fair dat jij (mede) daarom niet verder kunt. En als jullie het niet met z'n tweetjes kunnen bespreken of oplossen dan zou je wellicht moeten kijken naar andere netwerken. Hoeven niet per se professionals te zijn, kan ook met vrijwilligers die de zorg tijdelijk overnemen. Heeft hij meer contacten en dat maakt het wellicht makkelijker om meer hulp te accepteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste twee vrees ik.
Rekening houdend met zijn verminderde cognitie. Maar we hebben complexere dingen besproken dan wat ik aankaartte.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En er moest ook 'gestapt' staan. Freudiaanse verspreking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ik heb er nog eentje over:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Zou wel te maken hebben met de hoeveelheid bloedquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah zojuist geleerd dat iemand net een kleinere penis hem langer over eind kan houden dan iemand met een langere.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]Over het dag quotom moet de commissie besluiten, tot die tijd geld er geen quotomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:
Jups. Dus van een kleinere heb je meer plezier als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel te maken hebben met de hoeveelheid bloed
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ouders die de toekomst van hun kind niet interesseert. Tja Zwab moeilijk. Je zult toch ook wel voor jezelf en je toekomst moeten kiezen. Mantelzorg betaalt zo slecht
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even afblussen onder de douche en dan heb ik een date in bed
Tarzan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Is bekend verschijnsel bij gezinnen in deze situatie. Waarbij het voor jou extra lastig is omdat eenoudergezin en enig kind.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.
In of met?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |