Wat verwacht hij dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Manmanman. Probeer een gesprek te hebben met mijn vader over mijn toekomstplannen.
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.
"Oh shit, ehh, mag het ook een beetje minder zijn?"quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Op npo3 mislukte penis vergroting
Awquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Manmanman. Probeer een gesprek te hebben met mijn vader over mijn toekomstplannen.
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.
Ik ook. Mijn mysterie duurt al anderhalve maandquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:57 schreef clixplicity het volgende:
al hoop ik nog wel de ontknoping van het mysterie van de verdwenen kledingstukken mee te maken.
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh shit, ehh, mag het ook een beetje minder zijn?"
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.
Niet alleen moloquote:
Ik blijf gewoon lekker filmpje kijken op netflixquote:
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat verwacht hij dan?
Je kunt toch niet de rest van je leven voor hem zorgen?
bestaat dat????quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontstekingen, wonden die niet helen. Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die zich druk maken over penis grote, ik zit er niet zo mee.
Sportief hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, even een half uur flink doorgestampt
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
De laatste twee vrees ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw
Snapt hij het niet, interesseert het hem niet of wil hij het niet snappen?
Oh maar dat kan ik ook zonder ontstekingen of wonden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die jarenlang geen seks hebben en zulks.
Gehospitaliseerd, much?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.
Zijn zorgen zijn beperkt tot hoe het aquarium er uit ziet en of zijn bed lekker ligt.
Ah ouders die de toekomst van hun kind niet interesseert. Tja Zwab moeilijk. Je zult toch ook wel voor jezelf en je toekomst moeten kiezen. Mantelzorg betaalt zo slechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij verwacht. Het lijkt er op dat het hem gewoon geen reet interesseert.
Zijn zorgen zijn beperkt tot hoe het aquarium er uit ziet en of zijn bed lekker ligt.
Stop nou, hij is al dood.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |