SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier moet ik gepost hebben
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Onder je bed dus?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar lag hij? Misschien ligt mijn vermiste shirt daar ookTrouble in pantoffel paradisequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hij lag onder mijn bed
[..]
Hij hield niet meer van de rechter pantoffel en wilde een scheiding
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ze hebben het inmiddels weer goed gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder je bed dus?
[..]
Trouble in pantoffel paradise![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
*kijken gaat*quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder je bed dus?
[..]
Trouble in pantoffel paradiseOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Volgens mij is die alweer verdwenenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het inmiddels weer goed gemaakt![]()
Dat dacht ik gisteren ook maar toen ik tegen 11 weg ging was er nog snel een topic vol gespamdquote:![]()
![]()
Gister ging het nog wel redelijk snel in de avond.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook maar toen ik tegen 11 weg ging was er nog snel een topic vol gespamdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan viel ik waarschijnlijk op het verkeerde moment binnenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister ging het nog wel redelijk snel in de avond.![]()
![]()
Dat heb ik ook best vaak de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan viel ik waarschijnlijk op het verkeerde moment binnen![]()
Dan kom ik binnenvallen, ga ik maar iets anders doen omdat het vrij rustig is en dan zijn de volgende morgen weer 3 topics vol geknald
Zoals nu zeg maar?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak de laatste tijd![]()
Dan kom ik binnenvallen, ga ik maar iets anders doen omdat het vrij rustig is en dan zijn de volgende morgen weer 3 topics vol geknald
Bis vincit qui se vincit!![]()
![]()
Hoog als in 1 post per 2 minuten of zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:42 schreef clixplicity het volgende:
ja, is het tempo weer hoog? ik spiek ook nog even mee![]()
Met dit tempo ga ik nog effe wat thee zetten, kan het bijna niet meer aan
Theequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Met dit tempo ga ik nog effe wat thee zetten, kan het bijna niet meer aan
Manmanman. Probeer een gesprek te hebben met mijn vader over mijn toekomstplannen.
Alsof je tegen een muur praat. Fuck dit.🐙![]()
dat valt mee. dan kan ik met een gerust hard gaan slapen zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoog als in 1 post per 2 minuten of zo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: