Klinkt... luchtigquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers
ik heb lekker gedoucht en drink nu nog een prt
Zou wel prestatie zijn als hij jouw kind wasquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.
Trust!quote:
Ik snap het.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij jammer, gezien de moeite die ik stop in zijn leven.
Ik snap het niet. Ik bedoel, ik ben ook niet de perfecte zoon hoor. Jullie horen ook maar van alles door mijn filter. Maar toch lijkt het hier voornamelijk van één kant te komen. Alsof ik nu het kind heb.
Geeft niet hoerquote:
Hoe kun je zoiets nou kwijt raken?quote:
Dankje.quote:
Misschien tijdens een ONS in een vreemd bed kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou kwijt raken?
Is alsnog heftig als je op die manier het gevoel krijgt genegeerd te worden!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dankje.
Iedereen trouwens.
Het is overigens niet zo dat ik nu jankend in een hoekje zit of zo. Maar het voelt zo leeg als je tegen iemand praat en er gewoon zo weinig terug komt.
Het is ook gewoon rottig. Hoef je niet te bagetelliseren. Want ik heb het idee dat je dat wellicht iets te vaak doet al.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dankje.
Iedereen trouwens.
Het is overigens niet zo dat ik nu jankend in een hoekje zit of zo. Maar het voelt zo leeg als je tegen iemand praat en er gewoon zo weinig terug komt.
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de hoer is redelijk verdwenen met deze foon
Ik heb een zusje in Friesland.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Is bekend verschijnsel bij gezinnen in deze situatie. Waarbij het voor jou extra lastig is omdat eenoudergezin en enig kind.
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.quote:Wat zou je willen met je toekomst? Hij zal je niet (kunnen) steunen of erin meedenken, maar kun je zelf stappen zetten? En welke rol kan je moeder erin spelen?
Wibbly wobbly timey wimey.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
Zou wel prestatie zijn als hij jouw kind was
Just saying
Vaak verschuiven de rollen in zo'n zorgsituatiequote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een zusje in Friesland.
[..]
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.
En niet in de laatste plaats om eens van m'n reet af te komen. Het lethargische word ik zo moe van. Denk dat dat ook erg veel helpt als ik uiteindelijk besluit om voor mezelf te beginnen, dat ik niet meer in de sleur van een sedimentair bestaan zit.
Ik denk dat ik mijn moeder hier buiten laat. Die heeft d'r eigen werk waar de aan het eind van de dag al moe van is. Ik hoopte bij mijn vader een klankbord te hebben omdat hij ook nooit een opleiding afgemaakt heeft, maar uiteindelijk goed terechtgekomen is. En een tijdje een eigen bedrijf gehad heeft. Tja, helaas.
Ik kan inmiddels wel instantiebingo spelen. Alhoewel ik verlies van isax gok ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het.
Anders het met een instantie er over hebben? Maatschappelijk werk? Geen idee bij wie je moet zijn.
Er zijn vast genoeg manieren waarop jij een leven kan hebben en je toch betrokken bent bij het leven van je vader.
Ik wist dat je een zusje hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een zusje in Friesland.
[..]
Ik loop natuurlijk al een tijdje te spelen met het idee zelf iets te beginnen. Maar na lang overwegen denk ik dat ik toch eerst even wil werken. Al is het maar om wat startkapitaal op te bouwen. Ik begin nu met een budget waar je amper een menu van bij de McD kan kopen. Whehe.
En niet in de laatste plaats om eens van m'n reet af te komen. Het lethargische word ik zo moe van. Denk dat dat ook erg veel helpt als ik uiteindelijk besluit om voor mezelf te beginnen, dat ik niet meer in de sleur van een sedimentair bestaan zit.
Ik denk dat ik mijn moeder hier buiten laat. Die heeft d'r eigen werk waar de aan het eind van de dag al moe van is. Ik hoopte bij mijn vader een klankbord te hebben omdat hij ook nooit een opleiding afgemaakt heeft, maar uiteindelijk goed terechtgekomen is. En een tijdje een eigen bedrijf gehad heeft. Tja, helaas.
Daar zou jij hersendood vandaan komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel instantiebingo spelen. Alhoewel ik verlies van isax gok ik.
Maar als ze al een traject aanbieden waarmee ik een beetje op gang zou kunnen komen lijkt het toch altijd wat meer op "speciale" kinders gericht te zijn. Er stelde er eentje serieus een sociale werkplaats voor, voor fuck's sake. Ik heb bij lange na niet de problematiek die daar op aansluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |