Wat is daarquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie nog nooit gebruikt
Jawel hoor, heb de laatste keer mijn wangen stuk gekauwd en mijn glazuur weggeknarst.quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
klopt. Wij zijn allemaal saaie niet-junks bahquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jij bent echt 12 ofzo, gaquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hey Ketakever, lik nog een zegeltjequote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Whehe.quote:Op maandag 19 september 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
12 zijn en niet gebruikt hebbenman man man laat 6star het maar niet horen
6star heeft waarschijnlijk al gebruikt toen hij nog in de baarmoeder zat, daar kan ik toch niet aan tippen manquote:Op maandag 19 september 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
12 zijn en niet gebruikt hebbenman man man laat 6star het maar niet horen
Ik tweemaal. Je mag me morgen aanrakenquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
6star heeft waarschijnlijk al gebruikt toen hij nog in de baarmoeder zat, daar kan ik toch niet aan tippen man
maak het weer open danquote:
aanschafkosten treinquote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef jamesdeen het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom het ov in nl zo duur is? 40 euro vanaf mijn woonplaats naar den haag en terug
Als hij een tijdje lief is geweest is dat toch maximaal 24u.quote:Op maandag 19 september 2016 21:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haal weg gek straks heb je ban
Ben altijd lief.quote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij een tijdje lief is geweest is dat toch maximaal 24u.
Gotver, dat tosti filmpje van jequote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij een tijdje lief is geweest is dat toch maximaal 24u.
Heb alleen zusje ;squote:Op maandag 19 september 2016 21:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar was je we hadden bijna je zus gebeld
Haha, dit hing aan de grote klokquote:Op maandag 19 september 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon alles meegelezen hoor
Ahw, lieffquote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
Prohof je mag nooit meer zo lang weg oke
Oh dacht dat ik die al gedelete had.quote:Op maandag 19 september 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver, dat tosti filmpje van je
Ooh diequote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
druk met tosti's maken zeker https://vimeo.com/178921267
quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik die al gedelete had.morgen even kijken.
Goed dat je er weer bent hoorquote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dit hing aan de grote klok
Ja, wat een geno.. euh bedoel, ja kut voor je hahahhquote:Op maandag 19 september 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het gaat nog niet zo goed in het rode deel van Manchester
juist niet, ik proefde jouw oprechtheidquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
dat hoor maakt het wel wat minder geloofwaardig, maar ja
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eensquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ook fijn om jou te zien
al racefiets? oh kut zomer is weer voorbij
Hahah nee ik loop maar te pesten.quote:
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gekquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
bedankt voor het medelevenquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat een geno.. euh bedoel, ja kut voor je hahahh
Succes met verhuizenquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
Meer een jaar met zoeken naar een huisquote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gek
quote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
juist niet, ik proefde jouw oprechtheid
Helaas.quote:Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tenenkrommend slecht, kan jij hem niet vervangen?
https://cdn-e2.streamable.com/video/mp4/onjw.mp4quote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt voor het medeleven
kijk liever naar ircutequote:
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engelsquote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Ja maar het is Braddie...Met hem weet je het maar nooit hequote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
Ja het is een garp en hij gaat het vaker doen, zie de reacties eronder.quote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Vond breadplank wel joligquote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
love youquote:Op maandag 19 september 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was een geintje toch jij staat op 1
Ham is vanzelfsprekend ja, rare jongenquote:Op maandag 19 september 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht ham. Boterhamworst lijkt me ook niet chill.
en gekomen over je krulsnorquote:
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen doen ook salami erop. Lijkt me ook maar niks.
Kipfilet lijkt me ook wel chill.quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wat is er mis met dit landquote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wie is hetquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
frazzkan je al weer hollen
Wiens username?quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Mayo en ketchup.quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Sowieso hoort er ketchup bij de tosti
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik foutquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...
huehuehuequote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
Ja dat kan geen kwaad, maar voegt denk ik niet zo heel veel toe. Gaat nu heel erg om laatste paar graden strekking en buigen en daarna vooral (core-)stability. Knie schudt soms te veel heen en weerquote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik fout
doe zelfquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
was net warm, en dan breng je het zo banaal..quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we er gezamenlijk een zwengel aan geven?
heerlijk fappen
Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind het niet erg bij tosti passen.
Kaas, tomaat en pestotosti.quote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Vertel eens iets nieuws.quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben helmaal de weg kwijt
lekker manquote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Ja het kan hard gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat allemaal snel bij jou
Je hebt nog wat dingen te doen voor je school, begin daarmee. Zoek een baantje en hou dat langer dan 2 dagen vol.quote:Op maandag 19 september 2016 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is niet om te lachen
Heb nu een aankomend gat 5 maanden
dacht dat het over de herenliefde ging ;squote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt nog wat dingen te doen voor je school, begin daarmee. Zoek een baantje en hou dat langer dan 2 dagen vol.
Ik had een emotioneler terugzien verwacht maar het lijkt je allemaal koud te laten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
krijg ik ook nog een verklaring van jouw wispelturigheid?
het was de enige manier, ik moest mij losmaken van jou om een leven zonder fok mogelijk te kunnen makenquote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik had een emotioneler terugzien verwacht maar het lijkt je allemaal koud te laten.
heb je alle pokemon al gevangen?quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een begin gemaakt aan de serie New Girl. Hopelijk is dat leuk.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je alle pokemon al gevangen?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het was de enige manier, ik moest mij losmaken van jou om een leven zonder fok mogelijk te kunnen maken
Ik heb een weerbericht.quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef KREEFTx het volgende:
TARDIS! heb hier een fles whisky van 5 barkie kom snel
Mag ik dan ook komen?quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef KREEFTx het volgende:
welke?quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef KREEFTx het volgende:
Ik kijk niks ben een boek aan het lezen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey wat kijk jij, zie door de zooi de leuke programma's niet meer
FOK!, 450 en partyflockquote:Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
lol. Wat houdt jullie zoal bezig? Ik vraag dit voor een vriend.
fok en xvideosquote:Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Wow. Die dingen bestaan nog dus. Niet dat ik je geloof of zo hoor.quote:
had single malt verwacht maar deze zal ook wel te pruimen zijnquote:
lego en skatenquote:Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
niet super bijzonder voor dat geldquote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
had single malt verwacht maar deze zal ook wel te pruimen zijn
succesquote:Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga even wat tabs dichtgooien. Zijn er nogal veel geworden in de loop der dag.
Schuivertje gemaakt net op een rotonde.quote:
Nee dit keer is het iets waar ik niets aan kan doenquote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg.
tl;drquote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee dit keer is het iets waar ik niets aan kan doen![]()
Er is zo een programma op school waar je scriptie schrijft voor een organisatie op school. Maat van me had voor de vakantie aangemeld en had zn scriptieonderwerp alles dus al klaar. Ik kon geen stage vinden voor vanaf september en ik kreeg op laatst moment bericht dat er nog plek was op school. Ik dus 'gesolliciteerd' en tijdens het gesprek hebben we ter plekke een onderwerp voor mij verzonnen, dus niet een opdracht voor een bedrijf. Afgelopen donderdag was maatje van me samen met zijn scriptiemeidje (ze doen samen een opdracht) en docent bij hun opdrachtgever geweest en hadden ze de opdracht geconcretiseerd. Mijn maatje vertelde me dat er vet veel opdrachten waren en dat hij tegen docent had gezegd dat dima nog eventueel een opdracht zou kunnen doen bij die organisatie. Vrijdag tijdens kringgesprek vertelde docent tegen mij wat mn maatje zei en of ik interesse had. Ik zei ja en dat ik ook gewoon 3 dagen bij organisatie kon aan scriptie kon werken (dat hadden zij liever namelijk) dus docent had gebeld met hun dat er nog een student was die ook bij hun terecht kon. Ik was bij dat telefoon gesprek en gesprek liep echt verrot, opeens was er niet echt plek meer maar ze zouden overleggen en nog contact opnemen. Was niet gebeurd maar docent had vrijdag nog mn cv opgestuurd en miss dat ik vandaag gebeld zou worden zei die maar is ook niet gebeurd. Maatje liet nog in zn mail zien dat bedrijf zelfs specifiek nog om studenten vroeg voor een bepaalde opdracht.Weet niet hoe oud mail was alleen. Echt klote. Nu heb ik een half jaar niks te doen gewoon. Misschien morgen nog zo een kantoor bellen vragen of ze nog scriptanten zoeken en of start in november mogelijk is ofzo. En dan moet ik nog tijdelijk baantej zien te vinden voor een maandje, wat ook echt moeiljik is. Of tijdelijk baantje half jaar maar is ook lastig. En vind het ook zwaar kut gewoon iedereen klaar met scriptie en ik moet nog beginnen. Kan wel janken.
Jammer dit. Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wow. Die dingen bestaan nog dus. Niet dat ik je geloof of zo hoor.
liever pijn vanwege melkzuur ma okquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schuivertje gemaakt net op een rotonde.Pijn is fijn. Nah viel wel mee.
Is zoiets nou significant lekkerder dan een fles van een paar honderd?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Yiha3 het volgende:
¤3000 voor een fles![]()
https://www.masterofmalt.(...)-in-decanter-whisky/
niet als je af en toe een whisky drinkt, lijkt mequote:Op maandag 19 september 2016 22:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is zoiets nou significant lekkerder dan een fles van een paar honderd?
Hier moet je gewoon van leren, komt wel goed dimaquote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is zo een programma op school waar je scriptie schrijft voor een organisatie op school. Maat van me had voor de vakantie aangemeld en had zn scriptieonderwerp alles dus al klaar. Ik kon geen stage vinden voor vanaf september en ik kreeg op laatst moment bericht dat er nog plek was op school. Ik dus 'gesolliciteerd' en tijdens het gesprek hebben we ter plekke een onderwerp voor mij verzonnen, dus niet een opdracht voor een bedrijf. Afgelopen donderdag was maatje van me samen met zijn scriptiemeidje (ze doen samen een opdracht) en docent bij hun opdrachtgever geweest en hadden ze de opdracht geconcretiseerd. Mijn maatje vertelde me dat er vet veel opdrachten waren en dat hij tegen docent had gezegd dat dima nog eventueel een opdracht zou kunnen doen bij die organisatie. Vrijdag tijdens kringgesprek vertelde docent tegen mij wat mn maatje zei en of ik interesse had. Ik zei ja en dat ik ook gewoon 3 dagen bij organisatie kon aan scriptie kon werken (dat hadden zij liever namelijk) dus docent had gebeld met hun dat er nog een student was die ook bij hun terecht kon. Ik was bij dat telefoon gesprek en gesprek liep echt verrot, opeens was er niet echt plek meer maar ze zouden overleggen en nog contact opnemen. Was niet gebeurd maar docent had vrijdag nog mn cv opgestuurd en miss dat ik vandaag gebeld zou worden zei die maar is ook niet gebeurd. Maatje liet nog in zn mail zien dat bedrijf zelfs specifiek nog om studenten vroeg voor een bepaalde opdracht.Weet niet hoe oud mail was alleen. Echt klote. Nu heb ik een half jaar niks te doen gewoon. Misschien morgen nog zo een kantoor bellen vragen of ze nog scriptanten zoeken en of start in november mogelijk is ofzo. En dan moet ik nog tijdelijk baantej zien te vinden voor een maandje, wat ook echt moeiljik is. Of tijdelijk baantje half jaar maar is ook lastig. Weet echt niet wat ik moet doen. En vind het ook zwaar kut gewoon iedereen klaar met scriptie en ik moet nog beginnen. Kan wel janken.
Sorry Dima, maar eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is zo een programma op school waar je scriptie schrijft voor een organisatie op school. Maat van me had voor de vakantie aangemeld en had zn scriptieonderwerp alles dus al klaar. Ik kon geen stage vinden voor vanaf september en ik kreeg op laatst moment bericht dat er nog plek was op school. Ik dus 'gesolliciteerd' en tijdens het gesprek hebben we ter plekke een onderwerp voor mij verzonnen, dus niet een opdracht voor een bedrijf. Afgelopen donderdag was maatje van me samen met zijn scriptiemeidje (ze doen samen een opdracht) en docent bij hun opdrachtgever geweest en hadden ze de opdracht geconcretiseerd. Mijn maatje vertelde me dat er vet veel opdrachten waren en dat hij tegen docent had gezegd dat dima nog eventueel een opdracht zou kunnen doen bij die organisatie. Vrijdag tijdens kringgesprek vertelde docent tegen mij wat mn maatje zei en of ik interesse had. Ik zei ja en dat ik ook gewoon 3 dagen bij organisatie kon aan scriptie kon werken (dat hadden zij liever namelijk) dus docent had gebeld met hun dat er nog een student was die ook bij hun terecht kon. Ik was bij dat telefoon gesprek en gesprek liep echt verrot, opeens was er niet echt plek meer maar ze zouden overleggen en nog contact opnemen. Was niet gebeurd maar docent had vrijdag nog mn cv opgestuurd en miss dat ik vandaag gebeld zou worden zei die maar is ook niet gebeurd. Maatje liet nog in zn mail zien dat bedrijf zelfs specifiek nog om studenten vroeg voor een bepaalde opdracht.Weet niet hoe oud mail was alleen. Echt klote. Nu heb ik een half jaar niks te doen gewoon. Misschien morgen nog zo een kantoor bellen vragen of ze nog scriptanten zoeken en of start in november mogelijk is ofzo. En dan moet ik nog tijdelijk baantej zien te vinden voor een maandje, wat ook echt moeiljik is. Of tijdelijk baantje half jaar maar is ook lastig. Weet echt niet wat ik moet doen. En vind het ook zwaar kut gewoon iedereen klaar met scriptie en ik moet nog beginnen. Kan wel janken.
Ben onderweg!quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef KREEFTx het volgende:
Weet jij beter dan ik.quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
Openingszinnen op Tinder worden ook met de dag meer kansloos
de verkopers vinden van welquote:Op maandag 19 september 2016 22:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is zoiets nou significant lekkerder dan een fles van een paar honderd?
Nog altijd beter dan jouw open deuren.quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
Openingszinnen op Tinder worden ook met de dag meer kansloos
Is niet eens meer een deur te noemen, deuren gaan af en toe ook dichtquote:Op maandag 19 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan jouw open deuren.
is het gat zo groot? ;squote:Op maandag 19 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan jouw open deuren.
Nou kun je nagaan hoe sneu het is dat hij voor jou niet open gaat.quote:Op maandag 19 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is niet eens meer een deur te noemen, deuren gaan af en toe ook dicht
Alsof ik in die matige zure overrijpe sloot zou willenquote:Op maandag 19 september 2016 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan hoe sneu het is dat hij voor jou niet open gaat.
Hoezo kon je niet bij die schoolopdracht blijven?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
-tekstmuur-
hoe weet jij dit allemaal?quote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Alsof ik in die matige zure overrijpe sloot zou willen
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe weet jij dit allemaal?
Tussen de regels gelezen denk'.quote:Op maandag 19 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe weet jij dit allemaal?
Villa Thaliaquote:
Ik vind Ober best een knappe vrouwquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meer
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik foto's van een zure sloot heb gestuurd.quote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meer
beoordeel een boek nooit op haar kaftquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, dichter bij de 40 dan de 15.
Oh daarom wil je niet zekerquote:Op maandag 19 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, dichter bij de 40 dan de 10.
Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatiequote:
grote tieten hangen altijd, homoquote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatiemits een en ander niet zuur en gerimpeld is en het nog strak is zonder trucages en zulks. Hangtieten gruw ik al helemaal van.
Dat wou ik net niet zeggenquote:
Beetje hangen, ok, dat hoort erbij. Maar kom mij niet vertellen dat jij Upton-uiers aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grote tieten hangen altijd, homo
Ben je wellicht afgestompt door alle porno die je hebt gekeken MAHL?quote:Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beetje hangen, ok, dat hoort erbij. Maar kom mij niet vertellen dat jij Upton-uiers aantrekkelijk vindt.
Katequote:Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beetje hangen, ok, dat hoort erbij. Maar kom mij niet vertellen dat jij Upton-uiers aantrekkelijk vindt.
natuurlijk vind ik dat wel aantrekkelijkquote:Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
met jou zou ik een biertje doenquote:Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kate
Wat een prachtlichaam heeft zij
Met mij?quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met jou zou ik een biertje doen
Zeker weten?quote:Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kate
Wat een prachtlichaam heeft zij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie Ober weer aan het pesten
Lang niet gezienquote:
Correct, stimo heeft rode pakje aan.quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lang niet gezien
Is dat trouwens Stimo die danst in die clipt? Die wat vollere
quote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten?Wat is er mis dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandu Ciorba niet waarderenquote:
je kan niet alles hebben, er zijn ongetwijfeld betere lichamen te googlenquote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje taille en benen en billen die bij haar heupen passen zou ik mooier vinden.
Ja afspraakje. 1 weekje.quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey huh jij was toch voor ado??
geweldige pot gezien van 't weekendquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je gemist Prof, maar Arsenal kan er nog steeds geen kut van.
geen wetenschappelijke literatuur beschikbaar, te specifiek, had de opdracht wat algemener gemaakt maar dat was ook maar mwehquote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo kon je niet bij die schoolopdracht blijven?
meh.quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geweldige pot gezien van 't weekend
Sowieso Inna, gekke Rusinnen altijd in Turkije als ze Inna horenquote:
speciaal onderwijsquote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef Trollscience het volgende:
dima waarom gebruik je nooit alinea's
Straks doet hij dat ook per ongeluk in een sollicitatiebrief en moet hij op gesprek komenquote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef Trollscience het volgende:
dima waarom gebruik je nooit alinea's
Inna is Roemeens toch?quote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso Inna, gekke Rusinnen altijd in Turkije als ze Inna horen
Maar, waar was jij al die tijd?quote:Op maandag 19 september 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is gewoon een verklaring, geen haat broer van een andere hoer
Echt he, die man weet niet, denkt ie wij zijn van hoodvlogs ofzoquote:Op maandag 19 september 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bek dicht of wil je in het ziekenhuis belanden
ben vader en heb 4 kids...quote:Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar, waar was jij al die tijd?
4?quote:Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben vader en heb 4 kids...
Ow zal best, zolang die poppetjes maar lekker op los gaan.quote:
Kunnen die Russen sowieso welquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow zal best, zolang die poppetjes maar lekker op los gaan.
Geintje ik zit mobielquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fijn. Hoef ik het niet te doen.
krijg de vinketeringquote:Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Straks doet hij dat ook per ongeluk in een sollicitatiebrief en moet hij op gesprek komen
quote:Op maandag 19 september 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah
Andre Kuipers
Roos Schlikker en een advocaat.
Ciao.quote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef MAHL het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen een goedenavond allen
Echt zowat elke dag is er wel iemand met een advocaatquote:
Dit vraagt om een raping.quote:
Echt he.quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt zowat elke dag is er wel iemand met een advocaat
Beetje janken omdat ze niet naar je luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |