Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind het niet erg bij tosti passen.
Kaas, tomaat en pestotosti.quote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Vertel eens iets nieuws.quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben helmaal de weg kwijt
lekker manquote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Ja het kan hard gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat allemaal snel bij jou
Je hebt nog wat dingen te doen voor je school, begin daarmee. Zoek een baantje en hou dat langer dan 2 dagen vol.quote:Op maandag 19 september 2016 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is niet om te lachen
Heb nu een aankomend gat 5 maanden
dacht dat het over de herenliefde ging ;squote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt nog wat dingen te doen voor je school, begin daarmee. Zoek een baantje en hou dat langer dan 2 dagen vol.
Ik had een emotioneler terugzien verwacht maar het lijkt je allemaal koud te laten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
krijg ik ook nog een verklaring van jouw wispelturigheid?
het was de enige manier, ik moest mij losmaken van jou om een leven zonder fok mogelijk te kunnen makenquote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik had een emotioneler terugzien verwacht maar het lijkt je allemaal koud te laten.
heb je alle pokemon al gevangen?quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een begin gemaakt aan de serie New Girl. Hopelijk is dat leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |