Hahah nee ik loop maar te pesten.quote:
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gekquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
bedankt voor het medelevenquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat een geno.. euh bedoel, ja kut voor je hahahh
Succes met verhuizenquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
Meer een jaar met zoeken naar een huisquote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gek
quote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
juist niet, ik proefde jouw oprechtheid
Helaas.quote:Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tenenkrommend slecht, kan jij hem niet vervangen?
https://cdn-e2.streamable.com/video/mp4/onjw.mp4quote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt voor het medeleven
kijk liever naar ircutequote:
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engelsquote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Ja maar het is Braddie...Met hem weet je het maar nooit hequote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
Ja het is een garp en hij gaat het vaker doen, zie de reacties eronder.quote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Vond breadplank wel joligquote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
love youquote:Op maandag 19 september 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was een geintje toch jij staat op 1
Ham is vanzelfsprekend ja, rare jongenquote:Op maandag 19 september 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht ham. Boterhamworst lijkt me ook niet chill.
en gekomen over je krulsnorquote:
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen doen ook salami erop. Lijkt me ook maar niks.
Kipfilet lijkt me ook wel chill.quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wat is er mis met dit landquote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wie is hetquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
frazzkan je al weer hollen
Wiens username?quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Mayo en ketchup.quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Sowieso hoort er ketchup bij de tosti
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik foutquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...
huehuehuequote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
Ja dat kan geen kwaad, maar voegt denk ik niet zo heel veel toe. Gaat nu heel erg om laatste paar graden strekking en buigen en daarna vooral (core-)stability. Knie schudt soms te veel heen en weerquote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik fout
doe zelfquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
was net warm, en dan breng je het zo banaal..quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we er gezamenlijk een zwengel aan geven?
heerlijk fappen
Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind het niet erg bij tosti passen.
Kaas, tomaat en pestotosti.quote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Vertel eens iets nieuws.quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben helmaal de weg kwijt
lekker manquote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
waarom uberhaupt saus bij je tosti gebruiken?
:s
Ja het kan hard gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat allemaal snel bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |