abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165425744
vrede

vrijheid
rede
eenvoud
duurzaamheid
eenheid

amé amé
pi_165425917
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:59 schreef hoelangkunnenwijnogtovere het volgende:
vrede

vrijheid
gevoel
veelvoud
duurzaamheid

Bier bier
Even aangepast.
pi_165426810
mensen moeten gewoon wat aan hun verslaving doen, niet de ander de schuld geven

amé amé
pi_165426821
wat is 'amé' ?

edit: laat maar, ik wil het niet eens weten. TS wordt toch binnen 24 uur gebanned van Fok!
(zie andere topic)

[ Bericht 42% gewijzigd door vaarsuvius op 19-09-2016 12:49:48 ]
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_165435284
amé amé

betekent leef om lief te hebben en vertel het door

het is een soort onderschrift geworden wat ik onder mijn teksten en gedichten zet wanneer het af is

maar inhoudelijk gaat het nu om vrede

vrijheid
rede
eenvoud
duurzaamheid
eenheid

amé amé
pi_165436495
Heel leuk, maar ik heb een tip.

Begin een blog, dan kun je net zoveel van je schrijfsels in kwijt als je wilt. Een forum is niet bedoeld voor monologen en zeker niet in die stijl die je in dat andere topic hanteerde.

Je kunt in 1 middagje een WordPress site up and running hebben (1 uurtje als je handig bent met dat soort dingen)

En dan zet je de link in je onderschrift, en als je je dan hier gewoon als een forum deelnemer gedraagt , dan krijg je vanzelf wel bezoekers.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_165437601
ik heb voor jou een tip

vrijheid
rede
eenvoud
duurzaamheid
eenheid

en je verder met je eigen zaken bemoeien
pi_165438710
:D
  maandag 19 september 2016 @ 21:44:56 #9
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_165438734
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef hoelangkunnenwijnogtovere het volgende:
ik heb voor jou een tip

vrijheid
rede
eenvoud
duurzaamheid
eenheid

en je verder met je eigen zaken bemoeien
Ik heb een tip voor jou

bananen
schoenzool
graszoden
autoband
planetengruis

en verder is dit een forum dus kun je reacties verwachten; voor kritiekloos onzin op het internet zetten, kun je zoals gezegd een WP-blogje beginnen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_165444874
in reactie op iets waar ik elders eerder niet op kon reageren:

wat de huidige medische wetenschap vandaag de dag doet is pas kwakzalverij, meisjes de pil geven en maar aanneuken en op hun 60e sterven aan borstkanker, de mensheid is al eeuwen duizenden jaren zover gekomen zonder die chemische oorlogsindustrie, gered en geneest door planten en slaap, niets anders, niets meer

Meisjes (en jongens trouwens ook) hebben juist een superhoge levensverwachting als ze nu geboren worden in een welvarend land omdat de medische wetenschap ongelooflijk veel kinderziekten heeft overwonnen waar vroeger een groot deel van de kindertjes aan dood gingen.

Kijk maar eens op een oud kerkhof, daar ligt het ene babytje naast het andere ..Maria Jacoba 1881-1881 Roelof Adrianus 1883-1884 etc etc... Kregen ze 6 kinderen, bleven er 3 of 4 in leven.... Je kan ook een oud bevolkingsregister erop naslaan.

De pil is ook een van de beste uitvindingen van de 20ste eeuw met een geweldige invloed op de emancipatie van de vrouw en er zijn ook andere alternatieven voor vrouwen die iets anders willen of wiens lichaam er slecht op reageert .

de levensverwachting is hoger omdat de staat beter voor het volk zorgt dan toen
om de pil tijdelijk te gebruiken tijdens de vakantie van je studie bijvoorbeeld
dat kan misschien geen kwaad
maar door overmatig gebruik raakt het lichaam uit balans
en gaan vele vrouwen veel te vroeg dood aan de gevolgen van kanker

amé amé
pi_165448092
Je bent ongetwijfeld heel leuk op feestjes.
Conscience do cost.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:57:03 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165448892
Lieve TS, graag alleen topics openen als je een onderwerp hebt waarover gediscussieerd kan worden..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')