en gekomen over je krulsnorquote:
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen doen ook salami erop. Lijkt me ook maar niks.
Kipfilet lijkt me ook wel chill.quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wat is er mis met dit landquote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
salami gaat nog wel, er hoort echter gewoon schouderham op.
wie is hetquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
frazzkan je al weer hollen
Wiens username?quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef McNulty het volgende:
Sub haar kanaal en steun een fokker.
Mayo en ketchup.quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Sowieso hoort er ketchup bij de tosti
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik foutquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, gaat erg langzaam nu. Maar da's normaal volgens fysio. Eerste 3 maanden gaat het hard vooruit maar daarna zowat met babystapjes vooruit...
huehuehuequote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
Ja dat kan geen kwaad, maar voegt denk ik niet zo heel veel toe. Gaat nu heel erg om laatste paar graden strekking en buigen en daarna vooral (core-)stability. Knie schudt soms te veel heen en weerquote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zwemmen lijkt me een goeie, of zit ik fout
doe zelfquote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur je yt-filmpjes lekker per DM naar Montelly, die kan het vast wel waarderen mc0
was net warm, en dan breng je het zo banaal..quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we er gezamenlijk een zwengel aan geven?
heerlijk fappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |