Oh dacht dat ik die al gedelete had.quote:Op maandag 19 september 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver, dat tosti filmpje van je
Ooh diequote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
druk met tosti's maken zeker https://vimeo.com/178921267
quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik die al gedelete had.morgen even kijken.
Goed dat je er weer bent hoorquote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dit hing aan de grote klok
Ja, wat een geno.. euh bedoel, ja kut voor je hahahhquote:Op maandag 19 september 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het gaat nog niet zo goed in het rode deel van Manchester
juist niet, ik proefde jouw oprechtheidquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
dat hoor maakt het wel wat minder geloofwaardig, maar ja
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eensquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ook fijn om jou te zien
al racefiets? oh kut zomer is weer voorbij
Hahah nee ik loop maar te pesten.quote:
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gekquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
bedankt voor het medelevenquote:Op maandag 19 september 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat een geno.. euh bedoel, ja kut voor je hahahh
Succes met verhuizenquote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ben met verhuizing bezig, dus niet echt prioriteit nummer 1, kan nu wel zeggen dat ik het volgend jaar ga doen, maar dat geloof ik zelf niet eens
Meer een jaar met zoeken naar een huisquote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent al een jaar bezig met verhuizen, gek
quote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
juist niet, ik proefde jouw oprechtheid
Helaas.quote:Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tenenkrommend slecht, kan jij hem niet vervangen?
https://cdn-e2.streamable.com/video/mp4/onjw.mp4quote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt voor het medeleven
kijk liever naar ircutequote:
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engelsquote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Ja maar het is Braddie...Met hem weet je het maar nooit hequote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
Ja het is een garp en hij gaat het vaker doen, zie de reacties eronder.quote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch / ironisch bedoeld of niet?
Vond breadplank wel joligquote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij legt het er zo dik op met zijn steenkolen engels
love youquote:Op maandag 19 september 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was een geintje toch jij staat op 1
Ham is vanzelfsprekend ja, rare jongenquote:Op maandag 19 september 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht ham. Boterhamworst lijkt me ook niet chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |