Alsof ik in die matige zure overrijpe sloot zou willenquote:Op maandag 19 september 2016 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan hoe sneu het is dat hij voor jou niet open gaat.
Hoezo kon je niet bij die schoolopdracht blijven?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee dit keer is het iets waar ik niets aan kan doen![]()
-tekstmuur-
hoe weet jij dit allemaal?quote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Alsof ik in die matige zure overrijpe sloot zou willen
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe weet jij dit allemaal?
Tussen de regels gelezen denk'.quote:Op maandag 19 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe weet jij dit allemaal?
Villa Thaliaquote:
Ik vind Ober best een knappe vrouwquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meer
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik foto's van een zure sloot heb gestuurd.quote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaren terug heeft ze me wel eens foto's gestuurd, maar waarschijnlijk weet ze dat niet meer
beoordeel een boek nooit op haar kaftquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, dichter bij de 40 dan de 15.
Oh daarom wil je niet zekerquote:Op maandag 19 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, dichter bij de 40 dan de 10.
Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatiequote:
grote tieten hangen altijd, homoquote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatiemits een en ander niet zuur en gerimpeld is en het nog strak is zonder trucages en zulks. Hangtieten gruw ik al helemaal van.
Dat wou ik net niet zeggenquote:
Beetje hangen, ok, dat hoort erbij. Maar kom mij niet vertellen dat jij Upton-uiers aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grote tieten hangen altijd, homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |