Zijn de beste ook.quote:Op maandag 19 september 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zijn van de bakker, zie ik direct
Neem nog een Ice Tea.quote:Op maandag 19 september 2016 15:24 schreef Fylax het volgende:
nog 45 min dan eindelijk uit. godverdomme ben zo klaar met school he ;"(
Wie is dit?quote:
Ik vraag WIE het is.. niet WAT het is... daar zit een verschil in.quote:Op maandag 19 september 2016 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een tut zegt hzaw toch, let nou eens op.
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vraag WIE het is.. niet WAT het is... daar zit een verschil in.
ik heb zelfs een appel gegetenquote:Op maandag 19 september 2016 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb thee en een proteïneshake gedronken. Ieder z'n meug.
Stik niet in je thee.quote:
Er was helaas geen discussie.quote:Op maandag 19 september 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen water? En discussie gewonnen van je docent?
Idd, eet 20 pitten op en je gaat dood aan vergiftiging.quote:
Waar kenje die van?quote:
mensen die dat klokhuis mee op vreten verdienen ook niet beterquote:Op maandag 19 september 2016 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, eet 20 pitten op en je gaat dood aan vergiftiging.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar kenje die van?
also
JEZUS CHRISTUS wat een lijf
quote:
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef kdricklamar het volgende:
Als ik een appel eet eet ik hem ook goed
Als er een appeleetwedstrijd bestond dan zou ik winnen
Ik laat letterlijk alleen dat steeltje en paar pitten over
lolquote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef kdricklamar het volgende:
Ik laat letterlijk alleen dat steeltje en paar pitten over
Is een mening. Die van jou boeit mij niet.quote:
Zijn vaak van die geitenwollensokken mensen iddquote:Op maandag 19 september 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die dat klokhuis mee op vreten verdienen ook niet beter
Hier, kijk tardis... heb je toch nog een happert.quote:
Manify.nl toch.quote:Op maandag 19 september 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar kenje die van?
also
JEZUS CHRISTUS wat een lijf
watquote:
Fylax, goed dat je er bent. Waarom staan er van die bullshit filmpjes op de FP?quote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef Fylax het volgende:
Krijg opeens allemaal vragen over fok
shit straks gaan ze ook account maken hier
Welke?quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax, goed dat je er bent. Waarom staan er van die bullshit filmpjes op de FP?
Dit is een beetje een inkijk in de psyche van veel fokkende knullen... die associëren foksters met dat soort plaatjes en worden dan helemaal gek van verlangenquote:
Beter van nietquote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef Fylax het volgende:
omdat hij het er op zet..quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax, goed dat je er bent. Waarom staan er van die bullshit filmpjes op de FP?
100% italiaans of 100% japans, maar een goeie mix is het niet.quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een mening. Die van jou boeit mij niet.
[..]
Zijn vaak van die geitenwollensokken mensen idd![]()
Niet goed om op dit soort dingen te kijkenquote:
Sorryquote:Op maandag 19 september 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet goed om op dit soort dingen te kijken
Wel.quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
100% italiaans of 100% japans, maar een goeie mix is het niet.
Duurde nog lang.quote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier, kijk tardis... heb je toch nog een happert.
Kan gebeuren maar leer hier van aub.quote:
Waarom is dat een bullshitfilmpje en waarom zou dat niet op de FP kunnen staan?quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Braddie bijv. over hoe je een tosti maakt.
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.quote:
Vond ik ook. Had verwacht dat Gianni er al iets over zou zeggen.quote:
Ik kom altijd klaar wanneer ik Chloro hier zie dus weenie zeg jij het maarquote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is een beetje een inkijk in de psyche van veel fokkende knullen... die associëren foksters met dat soort plaatjes en worden dan helemaal gek van verlangen
Hoe sta jij hier in?
waarom vertel je dat je op fok zit?quote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef Fylax het volgende:
Geen probleem.quote:Op maandag 19 september 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar leer hier van aub.
hey wchquote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom vertel je dat je op fok zit?
Je bent dus een doorsnee FOK! knul. Geeft niet, maar wel goed om te weten.quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kom altijd klaar wanneer ik Chloro hier zie dus weenie zeg jij het maar
Akkoord vriend.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom is dat een bullshitfilmpje en waarom zou dat niet op de FP kunnen staan?
Vind je het goed dat ik daar zo op terug kom? leraar wil namelijk dat ik mijn telefoon weg doe.quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik daar zo op terug kom? leraar wil namelijk dat ik mijn telefoon weg doe.
Ben jij wel een speciaal sneeuwvlokje?quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent dus een doorsnee FOK! knul. Geeft niet, maar wel goed om te weten.
is braddie alweer geband?quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.
Nee, wel uniek. Een uniek sneeuwvlokje.quote:Op maandag 19 september 2016 15:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben jij wel een speciaal sneeuwvlokje?
ja, beetje te goed. Ben hem nu aan het vergetenquote:
nee, nog steedsquote:Op maandag 19 september 2016 15:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is braddie alweer geband?
Moet je nooit doen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, beetje te goed. Ben hem nu aan het vergeten
Geloof er niks vanquote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wel uniek. Een uniek sneeuwvlokje.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een mening. Die van jou boeit mij niet.
ikr. Ik probeer het wel..quote:
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.quote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Fylax zit dus gewoon tijdens les te fokken
En dan vragen we ons af waarom Nederland afglijdt
Dat is jouw probleem. Boeit mij echt niets.quote:
Dat van dat huilie huilie gaf ik aan op de FP maar daar kreeg ik een week FP ban voorquote:Op maandag 19 september 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt dat ze meer bezoekers wouden op de FP. En nee ik zeg nu niet dat Braddie mensen wegjaagd maar ik denk wel dat je meer bezoekers krijgt als de FP wat serieuzer is. Titels met huile huilie erin vind ik ook kansloos.
Er zat een groep bij waarvan ik ongeveer 190 berichten had... Verder vooral ongeruste vrienden (uit andere klassen of van andere scholen) omdat ik niet reageerde tijdens de lesquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.
https://decorrespondent.n(...)l/372475664-8d81e891
feedback wordt dan ook niet getollereerdquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik kan geen feedback topic vinden.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 19 september 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat van dat huilie huilie gaf ik aan op de FP maar daar kreeg ik een week FP ban voor
Wel echt sick ditquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, al moet ik wel toegeven dat ik Fylax daarbij ook voor debiel uitmaakte, dus de conclusie crewbash was snel getrokken.quote:
even heel snel en stiekem danquote:
met breaking news lukt ze dat makkelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt dat ze meer bezoekers wouden op de FP. En nee ik zeg nu niet dat Braddie mensen wegjaagd maar ik denk wel dat je meer bezoekers krijgt als de FP wat serieuzer is. Titels met huile huilie erin vind ik ook kansloos.
Je weet zelf ook wel dat dit je weer talloze slapeloze nachten gaat opleverenquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Boeit mij echt niets.
Haha watquote:Op maandag 19 september 2016 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
met breaking news lukt ze dat makkelijk.![]()
Jammer dat je nog geen showbizz eruit kan vissen. Want dat een of andere dikbilpad kardashian nieuwe oorbellen heeft, interesseert mij niet
sowieso niet zonder je phone/tv kunnenquote:
oh vandaar, nu snap ik hetquote:Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
even heel snel en stiekem dan
deadprez vroeg dit laatst ook al in het KLB Vloggen topic, toen heb ik het uitgelegd en snapte hij het. duss
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dusquote:Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
even heel snel en stiekem dan
deadprez vroeg dit laatst ook al in het KLB Vloggen topic, toen heb ik het uitgelegd en snapte hij het. duss
ligt er aan in welke toestand dp op dat moment verkeerde..quote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dus
quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan in welke toestand dp op dat moment verkeerde..
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was alweer vergeten wie dat nog maar weer was.
ik maakte me al zorgenquote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dus
Ik heb Chai ook op FB maar ik zie haar nooit voorbij komen?quote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.
waarschijnlijk dankzij chai
quote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.
waarschijnlijk dankzij chai
Is zeker die lichaamspantyquote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)s_aan_kim_kardashian
Ooooooooh. Moet je dit maar eens checken:quote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
Wat een nare borsten heeft ze.quote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
Ik kan het gelukkig ook nog iddquote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso niet zonder je phone/tv kunnen![]()
Heerlijk juist die rust.
Ik slaap elke nacht goed.quote:Op maandag 19 september 2016 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dit je weer talloze slapeloze nachten gaat opleveren
Haha ja. Daar linkte ik ook naar in dat topic. + Nog een lelijke outfit.quote:
doorzichtige regenlaarzen. mooi hoorquote:Op maandag 19 september 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
En woensdag 7 september werd dit gepost:
[ afbeelding ]
Ik las awkwardshowquote:Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh laatst was ze bij een award show. Daar liep ze bij alsof ze zo uit bed kwam na een wilde seks partij. Even zoeken.
Pure seksquote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
nsb handelsbladquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige wat ik wel wil hebben is haar bankrekening. De rest mag ze houden.quote:
Ze wil gewoon zoveel mogelijk showenquote:Op maandag 19 september 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij probeert Kim gewoon zo lelijk mogelijk erbij te lopen. OF (wat ik ook vaker lees) dat Kanye haar kleding uitzoekt.
Godverdomme.quote:Op maandag 19 september 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooooh. Moet je dit maar eens checken:
SHO / De lelijkste outfitjes #35
Sinds ze met Kanye gaat zijn de outfits er niet beter op geworden.quote:
Denk dat je geen van allen krijgt.quote:Op maandag 19 september 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige wat ik wel wil hebben is haar bankrekening. De rest mag ze houden.
onnodig bloot bestaat niet..quote:Op maandag 19 september 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Oké valt best mee maar toch wat lelijk en wat onnodig bloot
[ afbeelding ]
oke, dealquote:
Dat is ook gewoon een flapdrol.quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds ze met Kanye gaat zijn de outfits er niet beter op geworden.
als je dat tegenwoordig als leraar probeert, komt de vader van het kutkind je in elkaar slaanquote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Dat stuk over een week zonder mobiel op schoolwat is dat nou. Als ik mijn destijds Nokia 3310 uit m'n broekzak haalde mocht ik hem gewoon inleveren en vrijdag weer ophalen.
Eentje wou zijn mobiel niet inleveren omdat hij bang was dat zijn training verplaatst zou zijnquote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Dat stuk over een week zonder mobiel op schoolwat is dat nou. Als ik mijn destijds Nokia 3310 uit m'n broekzak haalde mocht ik hem gewoon inleveren en vrijdag weer ophalen.
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kijkt altijd zo kut op foto's!
Die dunne dingen van nu zijn wsl iets makkelijker stiekem te gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ja, ik ookquote:
zijn tegenwoordig dan wel dunner, maar wel weer groter..quote:Op maandag 19 september 2016 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dunne dingen van nu zijn wsl iets makkelijker stiekem te gebruiken.
Jammer is dat ja. Ik heb ook wel eens mijn telefoon moeten inleveren en dan kreeg ik gewoon thuis op m'n flikker omdat ik niet bereikbaar was en dat zelf veroorzaakt had.quote:Op maandag 19 september 2016 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dat tegenwoordig als leraar probeert, komt de vader van het kutkind je in elkaar slaan
Rot eens op naar ONZ joh.quote:Op maandag 19 september 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe kloon van Jim?
wiequote:Op maandag 19 september 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe kloon van Jim?
Heel soms denk ik. Had Kim K. echt niks beter kunnen krijgen dan die nare vent?quote:
Ik denk dat andersom.quote:Op maandag 19 september 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel soms denk ik. Had Kim K. echt niks beter kunnen krijgen dan die nare vent?
Is sowieso achterlijk en mensen die dat doen zijn debiel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Soms zeggen we hier wel eens een naam van een bekendheid en dan god er achter. Maar als je dat bij Kayne West doet dan is dat toch wel een beetje apart. Aangezien hij zelf ook vind dat hij een soort god is.
Zosk godquote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is sowieso achterlijk en mensen die dat doen zijn debiel.
Nog erger dan Fylax, die kids.quote:Op maandag 19 september 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eentje wou zijn mobiel niet inleveren omdat hij bang was dat zijn training verplaatst zou zijn
Flikker gewoon op
Niet verwacht hoor dat je dit nog even zou beamen.quote:
jij denkt dat ie per paard komt?quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godchristus te paard. Mijn ogen, wat doe je?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet verwacht hoor dat je dit nog even zou beamen.
Hij komt zoals hij gegaan is.quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
jij denkt dat ie per paard komt?
Schuif je wel makkelijk onopvallend onder je boek.quote:Op maandag 19 september 2016 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn tegenwoordig dan wel dunner, maar wel weer groter..
vroeger hield je dat ding ook gewoon in je zak.quote:Op maandag 19 september 2016 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer is dat ja. Ik heb ook wel eens mijn telefoon moeten inleveren en dan kreeg ik gewoon thuis op m'n flikker omdat ik niet bereikbaar was en dat zelf veroorzaakt had.
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
jij denkt dat ie per paard komt?
quote:
Duidelijke taal, Nootgod.quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is sowieso achterlijk en mensen die dat doen zijn debiel.
Ja, hjb.quote:
vroeger moest je daar sowieso creatiever mee zijn. zo een disc man verstop je ook niet zomaarquote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Schuif je wel makkelijk onopvallend onder je boek.
Haha zo'n ding heb ik ook nog gehad. En een walkman als peuter/kleuter met casettes van Sesamstraat en Nijntje.quote:Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger moest je daar sowieso creatiever mee zijn. zo een disc man verstop je ook niet zomaar
heb altijd al abonnement gehad tochquote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger hield je dat ding ook gewoon in je zak.
tegenwoordig krijg je 100 appjes per dag.
als je van je ouders 10 euro beltegoed per maand kreeg, keek je wel uit hoevaak je deed smsen
quote:Op maandag 19 september 2016 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn tegenwoordig dan wel dunner, maar wel weer groter..
wat is dit voor taalquote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Schuif je wel makkelijk onopvallend onder je boek.
Precies. Discman onder je trui, koptelefoon door je mouw heen en als je luistert net doen alsof je gewoon je hoofd ondersteunt Als het riskant werd trok je onder tafel aan het snoertje en schiet hij zo je mouw in.quote:Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger moest je daar sowieso creatiever mee zijn. zo een disc man verstop je ook niet zomaar
ja bedankt, nu voel ik me oudquote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zo'n ding heb ik ook nog gehad. En een walkman als peuter/kleuter met casettes van Sesamstraat en Nijntje.
Okay, kijk. Dat Braddie een ban heeft op het forum heeft niets te maken met wat wij op de FP/Weblog doen. Hij kan daar bijvoorbeeld ook gewoon posten.quote:
Had toen Sony discman met ook nog shockproofquote:Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had toen Sony discman met ook nog shockproofecht uber.
Zulke filmpjes voegen totaal niets toe en ruineert imago van FOK!, net als alle extreemrechtse berichtgevingen op FPquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okay, kijk. Dat Braddie een ban heeft op het forum heeft niets te maken met wat wij op de FP/Weblog doen. Hij kan daar bijvoorbeeld ook gewoon posten.
Braddie vindt het helemaal niet erg dat wij zijn filmpjes op de Weblog zetten, wij hebben op de Weblog namelijk goed contact met hem.
En wij vinden bepaalde filmpjes van hem leuk, dus plaatsen wij die op de Weblog.
quote:
Wanneer gaan jullie seksen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je bent nu nog cooler dan ik al dacht.
Omdat ik haar cool vind? sorry dat is gewoon wat ik bedoelde, niet meer.. wil haar niet van jou afpakken.quote:
Okay, dat is jouw mening natuurlijk, daar kan ik verder niets aan doen. Er zijn toch genoeg mensen die het wél leuk vinden om dat soort filmpjes te bekijken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke filmpjes voegen totaal niets toe en ruineert imago van FOK!, net als alle extreemrechtse berichtgevingen op FP
Ik wilde graag kijken juist.quote:Op maandag 19 september 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik haar cool vind? sorry dat is gewoon wat ik bedoelde, niet meer.. wil haar niet van jou afpakken.
Ga weg man viezerik.quote:
quote:
Misschien vindt Ama het wel goed.quote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Seks hoort intiem te zijn, tussen 2 mensen en alleen die 2 mensen en niet nog meer of van die gluurdebielen
omdat ze vroegen wat ik aan t doen was op de pcquote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom vertel je dat je op fok zit?
Dat zou kunnen idd, dan mag het wel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Misschien vindt Ama het wel goed.
seks kan ook best intiem zijn met 3 mensenquote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Seks hoort intiem te zijn, tussen 2 mensen en alleen die 2 mensen en niet nog meer of van die gluurdebielen
Dat hoor ik graag.quote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd, dan mag het wel.
en prequel pretty much confirmedquote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Game of Thrones heeft tot nu toe 38 Emmy awards gewonnen.![]()
Maar je ziet het liever zeker?quote:
Niet, een derde wiel is nooit best intiem.quote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seks kan ook best intiem zijn met 3 mensen
en ik heb nog steeds pas 1,5 aflevering gekekenquote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Game of Thrones heeft tot nu toe 38 Emmy awards gewonnen.![]()
nicequote:Op maandag 19 september 2016 16:28 schreef kdricklamar het volgende:
Tegenwoordig zit ik met iedere les op m'n telefoon standaard met oortjes?
Als ik maar meedoe als we luisteropdrachten hebben of iets gaan lezen met de klas
Ja maar jij bent 17 en hebt er geen kijk op. Ik ben volwassen en zuur en predik dat het onnodig is.quote:Op maandag 19 september 2016 16:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind t wel mooi om prequels te krijgen hoor
Ben bang dat het nog minder is kameraad. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 19 september 2016 16:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nog een half uurtje van 2Nutz genieten, dan weer wachten tot morgen.
Waarom isbhet onnodig?quote:Op maandag 19 september 2016 16:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 17 en hebt er geen kijk op. Ik ben volwassen en zuur en predik dat het onnodig is.
Dit klinkt echt superkneuzig.quote:Op maandag 19 september 2016 16:28 schreef kdricklamar het volgende:
Tegenwoordig zit ik met iedere les op m'n telefoon standaard met oortjes?
Als ik maar meedoe als we luisteropdrachten hebben of iets gaan lezen met de klas
quote:Op maandag 19 september 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog minder is kameraad. Excuses daarvoor.
Speciaal onderwijs denk ik.quote:
Is school hoe moet het anders klinkenquote:
Ah je bent er alquote:
Ik hoop dat je ergens deze week eerder begint, als goedmakertje.quote:Op maandag 19 september 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog minder is kameraad. Excuses daarvoor.
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergens deze week eerder begint, als goedmakertje.
Niet met allesquote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja beter te vroeg dan te laat toch
true ahahaquote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.
[..]
Niet met allessnapje
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een avontuur was dat zeg
hahaquote:
Nog meer, hij is al zo beurs, rood en ruw.quote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.
[..]
Niet met allessnapje
Dit land is verloren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
Onderwijs gaat echt hard naar de klote. Echtze proberen volledig roosters en lessen te bouwen rondom het individu, en kinderen moeten veel ruimte krijgen voor persoonlijke ontwikkeling maar ze kunnen wel lekker met hun telefoontje spelen, Netflix kijken en muziek luisteren. Ik vrees al voor mijn generatie maar de volgende wordt echt een lachertje.
Moest kokhalzen en lachen tegelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog meer, hij is al zo beurs, rood en ruw.
Veel te soft idd. De linialen moeten weer van stal.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
Onderwijs gaat echt hard naar de klote. Echtze proberen volledig roosters en lessen te bouwen rondom het individu, en kinderen moeten veel ruimte krijgen voor persoonlijke ontwikkeling maar ze kunnen wel lekker met hun telefoontje spelen, Netflix kijken en muziek luisteren. Ik vrees al voor mijn generatie maar de volgende wordt echt een lachertje.
Ik maak me veel meer zorgen om de stof die aangeboden wordt dan om een kind dat met oordopjes in haar huiswerk maakt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SES / Hoe word je bestuurslid bij een studievereniging?
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SES / Hoe word je bestuurslid bij een studievereniging?
Net al dat je veeeel te veel gedronken hebt maar er wel zelf om kan lachen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest kokhalzen en lachen tegelijk.
[..]
Veel te soft idd. De linialen moeten weer van stal.
Ook niet gewoon die zooi verwijderen natuurlijk. Anders halen we de 1 miljard FOK! posts nooit natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.
Ik heb hem uitgeprint.quote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.
Altijd leuk als mensen die zichzelf niet eens op FOK! fatsoenlijk kunnen gedragen met zulke statements aan komen zetten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:36 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Sluit ik mijzelf volledig bij aan.
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.quote:Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen die zichzelf niet eens op FOK! fatsoenlijk kunnen gedragen met zulke statements aan komen zetten.
Waarom zou ik dat moeten geloven? Waarom zou je jezelf als een complete infantiele mongool wegzetten op online fora?quote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.
We proberen volgende generatie te behoeden van grove fouten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef xcachet het volgende:
Lekker bezig geweest in SES jongens.
Bijna nooitquote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is Robben geblesseerd?
Waar ben jij allemaal al lekker bezig geweest?quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef xcachet het volgende:
Lekker bezig geweest in SES jongens.
Ach, sommigen zijn pas 18 zodra ze WO gaan doen. Die leren gaande weg wel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We proberen volgende generatie te behoeden van grove fouten.
Maar ja, ze willen niet luisteren
En jij bent rond de 20 en moet het ook nog leren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn pas 18 zodra ze WO gaan doen. Die leren gaande weg wel.
Hoe mensen zich hier gedragen kan veel zeggen over die persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.
Dit. Zal wel een vorm van 'humor' zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten geloven? Waarom zou je jezelf als een complete infantiele mongool wegzetten op online fora?
Ik had vanmorgen een Gastcollege van de eigenaar van het bedrijf Portiva (ken je dat?). Was interessant. Toen nog een voorlichting van allerlei zaken rondom mijn studie.quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar ben jij allemaal al lekker bezig geweest?
dit zeggen de grootste diebelen op fok meestal ookquote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Denk dat meer een reddingsboei is voor ze.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit. Zal wel een vorm van 'humor' zijn.
Het?quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En jij bent rond de 20 en moet het ook nog leren.
Ook dat.quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk dat meer een reddingsboei is voor ze.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het?
Verder vat ik dit niet persoonlijk op want je kent mij ook niet persoonlijk.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit zeggen de grootste diebelen op fok meestal ook
Nee ken ik niet, ik alleen in de slaapkamer eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een Gastcollege van de eigenaar van het bedrijf Protiva (ken je dat?). Was interessant. Toen nog een voorlichting van allerlei zaken rondom mijn studie.
Daarna een half uur les van een 4e jaars, maar was druk bezig Windows op mijn MacBook te krijgen. Alleen dat lukt niet.
En jij dan?
dit zeggen ze ook vaakquote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Bieberrr het volgende:
Psychologen in de dop
Denk wat je denken wil, ik care minimaal om de mening van mensen op een internetforum.
Vind je altijd ontzettend dom, naïef en puberaal overkomen. Maar dat zal ook wel een "typetje" zijn dan zeker.quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het?
Verder vat ik dit niet persoonlijk op want je kent mij ook niet persoonlijk.
Ja, want wij zijn ook echt op zoek naar jouw erkenning?...quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Bieberrr het volgende:
Psychologen in de dop
Denk wat je denken wil, ik care minimaal om de mening van mensen op een internetforum.
Ik snap niet waar je dat "typetje" vandaan haalt. Of verwar je nu mij met wat bieber zegt?quote:Op maandag 19 september 2016 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind je altijd ontzettend dom, naïef en puberaal overkomen. Maar dat zal ook wel een "typetje" zijn dan zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |