Eentje wou zijn mobiel niet inleveren omdat hij bang was dat zijn training verplaatst zou zijnquote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Dat stuk over een week zonder mobiel op schoolwat is dat nou. Als ik mijn destijds Nokia 3310 uit m'n broekzak haalde mocht ik hem gewoon inleveren en vrijdag weer ophalen.
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kijkt altijd zo kut op foto's!
Die dunne dingen van nu zijn wsl iets makkelijker stiekem te gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Dat stuk over een week zonder mobiel op schoolwat is dat nou. Als ik mijn destijds Nokia 3310 uit m'n broekzak haalde mocht ik hem gewoon inleveren en vrijdag weer ophalen.
Ja, ik ookquote:
zijn tegenwoordig dan wel dunner, maar wel weer groter..quote:Op maandag 19 september 2016 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dunne dingen van nu zijn wsl iets makkelijker stiekem te gebruiken.
Jammer is dat ja. Ik heb ook wel eens mijn telefoon moeten inleveren en dan kreeg ik gewoon thuis op m'n flikker omdat ik niet bereikbaar was en dat zelf veroorzaakt had.quote:Op maandag 19 september 2016 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dat tegenwoordig als leraar probeert, komt de vader van het kutkind je in elkaar slaan
Rot eens op naar ONZ joh.quote:Op maandag 19 september 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe kloon van Jim?
wiequote:Op maandag 19 september 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe kloon van Jim?
Heel soms denk ik. Had Kim K. echt niks beter kunnen krijgen dan die nare vent?quote:
Ik denk dat andersom.quote:Op maandag 19 september 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel soms denk ik. Had Kim K. echt niks beter kunnen krijgen dan die nare vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |