Je weet zelf ook wel dat dit je weer talloze slapeloze nachten gaat opleverenquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Boeit mij echt niets.
Haha watquote:Op maandag 19 september 2016 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
met breaking news lukt ze dat makkelijk.![]()
Jammer dat je nog geen showbizz eruit kan vissen. Want dat een of andere dikbilpad kardashian nieuwe oorbellen heeft, interesseert mij niet
sowieso niet zonder je phone/tv kunnenquote:
oh vandaar, nu snap ik hetquote:Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
even heel snel en stiekem dan
deadprez vroeg dit laatst ook al in het KLB Vloggen topic, toen heb ik het uitgelegd en snapte hij het. duss
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dusquote:Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
even heel snel en stiekem dan
deadprez vroeg dit laatst ook al in het KLB Vloggen topic, toen heb ik het uitgelegd en snapte hij het. duss
ligt er aan in welke toestand dp op dat moment verkeerde..quote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dus
quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan in welke toestand dp op dat moment verkeerde..
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was alweer vergeten wie dat nog maar weer was.
ik maakte me al zorgenquote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez snapte het jongens, niets aan de hand dus
Ik heb Chai ook op FB maar ik zie haar nooit voorbij komen?quote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.
waarschijnlijk dankzij chai
quote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie haar nog wel eens op facebook langs komen.
waarschijnlijk dankzij chai
Is zeker die lichaamspantyquote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)s_aan_kim_kardashian
Ooooooooh. Moet je dit maar eens checken:quote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
Wat een nare borsten heeft ze.quote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
Ik kan het gelukkig ook nog iddquote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso niet zonder je phone/tv kunnen![]()
Heerlijk juist die rust.
Ik slaap elke nacht goed.quote:Op maandag 19 september 2016 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dit je weer talloze slapeloze nachten gaat opleveren
Haha ja. Daar linkte ik ook naar in dat topic. + Nog een lelijke outfit.quote:
doorzichtige regenlaarzen. mooi hoorquote:Op maandag 19 september 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
En woensdag 7 september werd dit gepost:
[ afbeelding ]
Ik las awkwardshowquote:Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh laatst was ze bij een award show. Daar liep ze bij alsof ze zo uit bed kwam na een wilde seks partij. Even zoeken.
Pure seksquote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
nsb handelsbladquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.
https://decorrespondent.n(...)l/372475664-8d81e891
Enige wat ik wel wil hebben is haar bankrekening. De rest mag ze houden.quote:
Ze wil gewoon zoveel mogelijk showenquote:Op maandag 19 september 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij probeert Kim gewoon zo lelijk mogelijk erbij te lopen. OF (wat ik ook vaker lees) dat Kanye haar kleding uitzoekt.
Godverdomme.quote:Op maandag 19 september 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooooh. Moet je dit maar eens checken:
SHO / De lelijkste outfitjes #35
Sinds ze met Kanye gaat zijn de outfits er niet beter op geworden.quote:
Denk dat je geen van allen krijgt.quote:Op maandag 19 september 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige wat ik wel wil hebben is haar bankrekening. De rest mag ze houden.
onnodig bloot bestaat niet..quote:Op maandag 19 september 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Oké valt best mee maar toch wat lelijk en wat onnodig bloot
[ afbeelding ]
oke, dealquote:
Dat is ook gewoon een flapdrol.quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds ze met Kanye gaat zijn de outfits er niet beter op geworden.
als je dat tegenwoordig als leraar probeert, komt de vader van het kutkind je in elkaar slaanquote:Op maandag 19 september 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Dat stuk over een week zonder mobiel op schoolwat is dat nou. Als ik mijn destijds Nokia 3310 uit m'n broekzak haalde mocht ik hem gewoon inleveren en vrijdag weer ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |