Nee, wel uniek. Een uniek sneeuwvlokje.quote:Op maandag 19 september 2016 15:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben jij wel een speciaal sneeuwvlokje?
ja, beetje te goed. Ben hem nu aan het vergetenquote:
nee, nog steedsquote:Op maandag 19 september 2016 15:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is braddie alweer geband?
Moet je nooit doen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, beetje te goed. Ben hem nu aan het vergeten
Geloof er niks vanquote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wel uniek. Een uniek sneeuwvlokje.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een mening. Die van jou boeit mij niet.
ikr. Ik probeer het wel..quote:
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.quote:Op maandag 19 september 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Fylax zit dus gewoon tijdens les te fokken
En dan vragen we ons af waarom Nederland afglijdt
Dat is jouw probleem. Boeit mij echt niets.quote:
Dat van dat huilie huilie gaf ik aan op de FP maar daar kreeg ik een week FP ban voorquote:Op maandag 19 september 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt dat ze meer bezoekers wouden op de FP. En nee ik zeg nu niet dat Braddie mensen wegjaagd maar ik denk wel dat je meer bezoekers krijgt als de FP wat serieuzer is. Titels met huile huilie erin vind ik ook kansloos.
Er zat een groep bij waarvan ik ongeveer 190 berichten had... Verder vooral ongeruste vrienden (uit andere klassen of van andere scholen) omdat ik niet reageerde tijdens de lesquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.
https://decorrespondent.n(...)l/372475664-8d81e891
feedback wordt dan ook niet getollereerdquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik kan geen feedback topic vinden.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 19 september 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat van dat huilie huilie gaf ik aan op de FP maar daar kreeg ik een week FP ban voor
Wel echt sick ditquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die kutkinderen zitten tijdens de les op hun telefoon.
https://decorrespondent.n(...)l/372475664-8d81e891
Ja, al moet ik wel toegeven dat ik Fylax daarbij ook voor debiel uitmaakte, dus de conclusie crewbash was snel getrokken.quote:
even heel snel en stiekem danquote:
met breaking news lukt ze dat makkelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt dat ze meer bezoekers wouden op de FP. En nee ik zeg nu niet dat Braddie mensen wegjaagd maar ik denk wel dat je meer bezoekers krijgt als de FP wat serieuzer is. Titels met huile huilie erin vind ik ook kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |