Niet goed om op dit soort dingen te kijkenquote:
Sorryquote:Op maandag 19 september 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet goed om op dit soort dingen te kijken
Wel.quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
100% italiaans of 100% japans, maar een goeie mix is het niet.
Duurde nog lang.quote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier, kijk tardis... heb je toch nog een happert.
Kan gebeuren maar leer hier van aub.quote:
Waarom is dat een bullshitfilmpje en waarom zou dat niet op de FP kunnen staan?quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Braddie bijv. over hoe je een tosti maakt.
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.quote:
Vond ik ook. Had verwacht dat Gianni er al iets over zou zeggen.quote:
Ik kom altijd klaar wanneer ik Chloro hier zie dus weenie zeg jij het maarquote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is een beetje een inkijk in de psyche van veel fokkende knullen... die associėren foksters met dat soort plaatjes en worden dan helemaal gek van verlangen
Hoe sta jij hier in?
waarom vertel je dat je op fok zit?quote:Op maandag 19 september 2016 15:32 schreef Fylax het volgende:
Krijg opeens allemaal vragen over fok
shit straks gaan ze ook account maken hier
Geen probleem.quote:Op maandag 19 september 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar leer hier van aub.
hey wchquote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom vertel je dat je op fok zit?
Je bent dus een doorsnee FOK! knul. Geeft niet, maar wel goed om te weten.quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kom altijd klaar wanneer ik Chloro hier zie dus weenie zeg jij het maar
Akkoord vriend.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom is dat een bullshitfilmpje en waarom zou dat niet op de FP kunnen staan?
Vind je het goed dat ik daar zo op terug kom? leraar wil namelijk dat ik mijn telefoon weg doe.quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik daar zo op terug kom? leraar wil namelijk dat ik mijn telefoon weg doe.
Ben jij wel een speciaal sneeuwvlokje?quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent dus een doorsnee FOK! knul. Geeft niet, maar wel goed om te weten.
is braddie alweer geband?quote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Braddie knul. Hij is hier al weken geband maar zijn vlogs worden wel uitgelicht op de FP. Hoe zit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |