Zulke filmpjes voegen totaal niets toe en ruineert imago van FOK!, net als alle extreemrechtse berichtgevingen op FPquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okay, kijk. Dat Braddie een ban heeft op het forum heeft niets te maken met wat wij op de FP/Weblog doen. Hij kan daar bijvoorbeeld ook gewoon posten.
Braddie vindt het helemaal niet erg dat wij zijn filmpjes op de Weblog zetten, wij hebben op de Weblog namelijk goed contact met hem.
En wij vinden bepaalde filmpjes van hem leuk, dus plaatsen wij die op de Weblog.
quote:
Wanneer gaan jullie seksen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je bent nu nog cooler dan ik al dacht.
Omdat ik haar cool vind? sorry dat is gewoon wat ik bedoelde, niet meer.. wil haar niet van jou afpakken.quote:
Okay, dat is jouw mening natuurlijk, daar kan ik verder niets aan doen. Er zijn toch genoeg mensen die het wél leuk vinden om dat soort filmpjes te bekijken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke filmpjes voegen totaal niets toe en ruineert imago van FOK!, net als alle extreemrechtse berichtgevingen op FP
Ik wilde graag kijken juist.quote:Op maandag 19 september 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik haar cool vind? sorry dat is gewoon wat ik bedoelde, niet meer.. wil haar niet van jou afpakken.
Ga weg man viezerik.quote:
quote:
Misschien vindt Ama het wel goed.quote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Seks hoort intiem te zijn, tussen 2 mensen en alleen die 2 mensen en niet nog meer of van die gluurdebielen
omdat ze vroegen wat ik aan t doen was op de pcquote:Op maandag 19 september 2016 15:35 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom vertel je dat je op fok zit?
Dat zou kunnen idd, dan mag het wel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Misschien vindt Ama het wel goed.
seks kan ook best intiem zijn met 3 mensenquote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Seks hoort intiem te zijn, tussen 2 mensen en alleen die 2 mensen en niet nog meer of van die gluurdebielen
Dat hoor ik graag.quote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd, dan mag het wel.
en prequel pretty much confirmedquote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Game of Thrones heeft tot nu toe 38 Emmy awards gewonnen.![]()
Maar je ziet het liever zeker?quote:
Niet, een derde wiel is nooit best intiem.quote:Op maandag 19 september 2016 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seks kan ook best intiem zijn met 3 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |