Ik hoop dat je ergens deze week eerder begint, als goedmakertje.quote:Op maandag 19 september 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog minder is kameraad. Excuses daarvoor.
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergens deze week eerder begint, als goedmakertje.
Niet met allesquote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja beter te vroeg dan te laat toch
true ahahaquote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.
[..]
Niet met allessnapje
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een avontuur was dat zeg
hahaquote:
Nog meer, hij is al zo beurs, rood en ruw.quote:Op maandag 19 september 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Wil wel wat extra tijd in je dm doorbrengen eventueel.
[..]
Niet met allessnapje
Dit land is verloren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
Onderwijs gaat echt hard naar de klote. Echtze proberen volledig roosters en lessen te bouwen rondom het individu, en kinderen moeten veel ruimte krijgen voor persoonlijke ontwikkeling maar ze kunnen wel lekker met hun telefoontje spelen, Netflix kijken en muziek luisteren. Ik vrees al voor mijn generatie maar de volgende wordt echt een lachertje.
Moest kokhalzen en lachen tegelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog meer, hij is al zo beurs, rood en ruw.
Veel te soft idd. De linialen moeten weer van stal.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
Onderwijs gaat echt hard naar de klote. Echtze proberen volledig roosters en lessen te bouwen rondom het individu, en kinderen moeten veel ruimte krijgen voor persoonlijke ontwikkeling maar ze kunnen wel lekker met hun telefoontje spelen, Netflix kijken en muziek luisteren. Ik vrees al voor mijn generatie maar de volgende wordt echt een lachertje.
Ik maak me veel meer zorgen om de stof die aangeboden wordt dan om een kind dat met oordopjes in haar huiswerk maakt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SES / Hoe word je bestuurslid bij een studievereniging?
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SES / Hoe word je bestuurslid bij een studievereniging?
Net al dat je veeeel te veel gedronken hebt maar er wel zelf om kan lachen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest kokhalzen en lachen tegelijk.
[..]
Veel te soft idd. De linialen moeten weer van stal.
Ook niet gewoon die zooi verwijderen natuurlijk. Anders halen we de 1 miljard FOK! posts nooit natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.
Ik heb hem uitgeprint.quote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de lege posts getuigen nog van onze inmenging.
Altijd leuk als mensen die zichzelf niet eens op FOK! fatsoenlijk kunnen gedragen met zulke statements aan komen zetten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:36 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Sluit ik mijzelf volledig bij aan.
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.quote:Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen die zichzelf niet eens op FOK! fatsoenlijk kunnen gedragen met zulke statements aan komen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |