Waarom zou ik dat moeten geloven? Waarom zou je jezelf als een complete infantiele mongool wegzetten op online fora?quote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.
We proberen volgende generatie te behoeden van grove fouten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef xcachet het volgende:
Lekker bezig geweest in SES jongens.
Bijna nooitquote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is Robben geblesseerd?
Waar ben jij allemaal al lekker bezig geweest?quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef xcachet het volgende:
Lekker bezig geweest in SES jongens.
Ach, sommigen zijn pas 18 zodra ze WO gaan doen. Die leren gaande weg wel.quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We proberen volgende generatie te behoeden van grove fouten.
Maar ja, ze willen niet luisteren
En jij bent rond de 20 en moet het ook nog leren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn pas 18 zodra ze WO gaan doen. Die leren gaande weg wel.
Hoe mensen zich hier gedragen kan veel zeggen over die persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Fok is mijn uitlaatklep, staat totaal los van hoe ik mij in het dagelijks leven gedraag.
Dit. Zal wel een vorm van 'humor' zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten geloven? Waarom zou je jezelf als een complete infantiele mongool wegzetten op online fora?
Ik had vanmorgen een Gastcollege van de eigenaar van het bedrijf Portiva (ken je dat?). Was interessant. Toen nog een voorlichting van allerlei zaken rondom mijn studie.quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar ben jij allemaal al lekker bezig geweest?
dit zeggen de grootste diebelen op fok meestal ookquote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Denk dat meer een reddingsboei is voor ze.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit. Zal wel een vorm van 'humor' zijn.
Het?quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En jij bent rond de 20 en moet het ook nog leren.
Ook dat.quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk dat meer een reddingsboei is voor ze.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het?
Verder vat ik dit niet persoonlijk op want je kent mij ook niet persoonlijk.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit zeggen de grootste diebelen op fok meestal ook
Nee ken ik niet, ik alleen in de slaapkamer eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een Gastcollege van de eigenaar van het bedrijf Protiva (ken je dat?). Was interessant. Toen nog een voorlichting van allerlei zaken rondom mijn studie.
Daarna een half uur les van een 4e jaars, maar was druk bezig Windows op mijn MacBook te krijgen. Alleen dat lukt niet.
En jij dan?
dit zeggen ze ook vaakquote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Bieberrr het volgende:
Psychologen in de dop
Denk wat je denken wil, ik care minimaal om de mening van mensen op een internetforum.
Vind je altijd ontzettend dom, naïef en puberaal overkomen. Maar dat zal ook wel een "typetje" zijn dan zeker.quote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het?
Verder vat ik dit niet persoonlijk op want je kent mij ook niet persoonlijk.
Ja, want wij zijn ook echt op zoek naar jouw erkenning?...quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Bieberrr het volgende:
Psychologen in de dop
Denk wat je denken wil, ik care minimaal om de mening van mensen op een internetforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |