Kom je Niels vast tegenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
verder nog maar even bedenken hoe en wat in azie.
iig ff 2 dagen pattaya
de ruige zeebonkquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker aan het hoeren en snoeren
Is dat die simpele ziel die alleen maar paints maakt? Of is dat iemand andersquote:
bedoel je nu Remqo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die simpele ziel die alleen maar paints maakt? Of is dat iemand anders
Geen idee, die was toch ook mod daar, en bij elk serieus gesprek of discussie hield die z`n mond dichtquote:
ja hij was modquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, die was toch ook mod daar, en bij elk serieus gesprek of discussie hield die z`n mond dichtMatige users zijn dat altijd
overal kun je luxe leven gekkiequote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
vietnam lijkt me ook wel wat
maar te weinig luxeleven ben ik bang
vind vietnam niet uitnodigend daarvoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
overal kun je luxe leven gekkie
vanwege communistische verleden?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind vietnam niet uitnodigend daarvoor
Moet je ook niet altijd willen manquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ga toch niet als schooier leven op vakantie met NYEquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook niet altijd willen man
nou die landen nodigen vaak niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanwege communistische verleden?
Oh nee, dan niet inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga toch niet als schooier leven op vakantie met NYE
ken iemand die daar laatst beetje aan het clubben was in de betere clubs. Dan ligt de coke op tafelquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou die landen nodigen vaak niet uit
Op andere vakanties doe ik het altijd een week low/mid budget.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dan niet inderdaad.
met NYE is wat anders.
ja, waar niet in azie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ken iemand die daar laatst beetje aan het clubben was in de betere clubs. Dan ligt de coke op tafel
Vlieg voor NYE naar Sydney anders ofzo, dat is ook tofquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op andere vakanties doe ik het altijd een week low/mid budget.
Dan word ik moe van het serviceniveaus in het gemiddelde hotel en de omslachtigheden.
Zeker in azie.
Dan gaat het me weer te veel pijn doen qua kostenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlieg voor NYE naar Sydney anders ofzo, dat is ook tof
Lol watquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Geloof dat je in australie echt zo 1k per avond kwijt ben.
hoezo nietquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen idee ik kwam niet in clubs
In azie kan dat gewoonquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wat
Tuurlijk nietOf je moet naar 5sterren hotels gaat
Naar 5-sterren hotels bedoel je? Ja klopt. Maar waarom zou je dat in Australie willen. Kan je toch normaal hotel.quote:
ja ik weet niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar 5-sterren hotels bedoel je? Ja klopt. Maar waarom zou je dat in Australie willen. Kan je toch normaal hotel.
Is alleen leuker om daar NYE te vieren. Beetje vuurwerk kijken bij Opera House
1 keer per jaar hequote:Op zaterdag 17 september 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is het best vaak voor mijn gevoel
niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wtf bkk naar sydney is niet kort ook niet.
wtfquote:
Logisch opzich.quote:
heb je al goede voornemensquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is het best vaak voor mijn gevoel
doe je niks aanquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
net als mijn verjaardag, ook alweer bijna
daar doe ik niet aan, waarom zou je dat speciaal maken voor een nieuwjaar.quote:
gewoon leuk feestje doen. Pilletjequote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan, waarom zou je dat speciaal maken voor een nieuwjaar.
Vier dat ook niet, vind oud en nieuw echt onzin.
dat heb ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan, waarom zou je dat speciaal maken voor een nieuwjaar.
Vier dat ook niet, vind oud en nieuw echt onzin.
sla je slagquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nja als ik morgen voor de trein spring ben ik niet jarig over een maandje.
feestje kan altijd, dat hoeft niet perse met oud en nieuwquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon leuk feestje doen. Pilletje
Wel asl je het overleeftquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nja als ik morgen voor de trein spring ben ik niet jarig over een maandje.
Als je echt hype nye wilt moet je lekker naar New York gaan en dan naar Times Squarequote:
Amerikanen he.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt hype nye wilt moet je lekker naar New York gaan en dan naar Times Square![]()
Dat is zo kut
Nja als mensen dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso met zoveel mensen op een plek gaan staan met NYE.
Dan ben je wel zo dom he
zolang je de moslims buiten de deur houdt gaat dat primaquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso met zoveel mensen op een plek gaan staan met NYE.
Dan ben je wel zo dom he
Lekker met zn allen slaaf van de commercie zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang je de moslims buiten de deur houdt gaat dat prima
dat ben je sws welquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker met zn allen slaaf van de commercie zijn.
snapchataidsquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal tientallen selfies maken hoe geweldig het wel niet is.
er is geen goede manierquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe het dan op een goede manier.
Snapchat is een prima app.quote:
Selfies maken is sowieso kutquote:
mensen die gaan filmen bij een concert kan ik ook niet serieus nemenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snapchat is een prima app.
Maar als iets echt leuk is ga je je tijd niet verspillen eraan
Oneindig eens.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen die gaan filmen bij een concert kan ik ook niet serieus nemen
Nee, ook als ik een hete boi was geweest zou ik daar echt geen lol aan beleven.quote:
ik kijk regelmatig naar mezelf in de cameraquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ook als ik een hete boi was geweest zou ik daar echt geen lol aan beleven.
weinig mis met beetje snappen met de familiaquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ook als ik een hete boi was geweest zou ik daar echt geen lol aan beleven.
beter in de spiegelquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig naar mezelf in de camera
alleen maar zodat ze het kunnen delen op facebook en aan iedereen kunnen laten zien dat ze zo'n geweldig leven hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, wat wil je er ook mee.
Er wordt bij veel concerten professioneel gefilmd.
Er zijn minstens 1000 anderen die hun unieke ervaring op youtube gaan delen.
Achja, dat is natuurlijk wel de reden dat facebook bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen maar zodat ze het kunnen delen op facebook en aan iedereen kunnen laten zien dat ze zo'n geweldig leven hebben.
Want ze bezoeken wel eens een concert, ofzo.
eens, heel veel mensen vinden zichzelf interessant.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, dat is natuurlijk wel de reden dat facebook bestaansrecht heeft.
Mensen die zichzelf willen laten gelden.
Ja uhquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, dat is natuurlijk wel de reden dat facebook bestaansrecht heeft.
Mensen die zichzelf willen laten gelden.
Claim ik iets anders?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh
BIj Snapchat is dat toch ook echt de enige reden hoor?![]()
Snapchat en Instagram is het meest zelfgeilende social media wat er is
Nee, maar ik schat Facebook daar toch wel wat lager in moet ik zeggenquote:
Facebook slaat alles.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik schat Facebook daar toch wel wat lager in moet ik zeggen
Menseigen ook, kijkend naar Maslov. Zeker in een westerse samenleving.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eens, heel veel mensen vinden zichzelf interessant.
Ja het is ook allemaal te verklaren, neemt niet weg dat het vaak heel irritant kan zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Menseigen ook, kijkend naar Maslov. Zeker in een westerse samenleving.
En het medium voor massahysterie en om te laten zien hoe interessant je leven is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Facebook is een, enigszins simpel, medium waar het er meer om gaat om een beetje vrienden/familie kring te kunnen volgen en op de hoogte te blijven etc. En voor tokkies om hun gal te spuwen.
Het is beiden tergendquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie liever iemand zn maandsalaris spenden aan een horloge om op insta te posten dan dat quasi intellectuele geleuter op facebook om jezelf te laten gelden als er een ramp is gebeurd.
Nee. Je stuurt gewoon een foto naar iemand.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Dat heb je dan bij Snapchat niet volgens mij, ofwel? Werken ze daar ook met likes of punten of iets?
En het ene iets meer omdat mensen daar vaak oprecht denken erg goed bezig te zijn.quote:
Achja, ik vind het allemaal niet veel. Alleen Twitter is soms leukquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen bij dingen op facebook gewoon even nadenken.
Hoeveel procent van mijn "vrienden" interesseert dit iets.
En als dat boven de 10% is het pas posten.
Dan zou het al een stuk beter zijn
Ik vermaak me prima op instagram met vlagen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja, ik vind het allemaal niet veel. Alleen Twitter is soms leuk
Gewoon geen facebook hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
Die mensen gewoon uit je feed filteren
zal toch wel verwijdert worden net zoals /r/europeanquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan mis je Nederland mijn vaderland
valt mee dat /r)the_donald er nog isquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal toch wel verwijdert worden net zoals /r/european
Hehe.quote:
Enige leuke aan die hele verkiezingen. Verder is het huilen met de pet op. Je zou maar Amerikaan zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Hillary gaat steeds meer op de man spelen.
Die debatten gaan nog hilarisch worden.
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Enige leuke aan die hele verkiezingen. Verder is het huilen met de pet op. Je zou maar Amerikaan zijn.
Aan de andere kant wordt het ook zo gebracht dat stemmen op een andere partij waarschijnlijk niets zal uithalen en het toch wel één van deze sukkels wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.
Dus erg slim zullen ze niet zijn.
Dat is waar. Beetje waar we in Nederland ook al een tijd last van hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt het ook zo gebracht dat stemmen op een andere partij waarschijnlijk niets zal uithalen en het toch wel één van deze sukkels wordt.
Ik had gelezen dat maar 9% van de Amerikanen Trump of Clinton willen. De rest stemt enkel op ze omdat ze de ander niet zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.
Dus erg slim zullen ze niet zijn.
Hehe.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat maar 9% van de Amerikanen Trump of Clinton willen. De rest stemt enkel op ze omdat ze de ander niet zijn.
Precies. Daarom schiet het hier ook niet op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Beetje waar we in Nederland ook al een tijd last van hebben.
Welke reacties?quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Na die panische reacties van gister, hoop ik trouwens nog meer dat Trump wint.
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.quote:
Kek.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.
Oa. buzzfeed weigeren nu stukjes van Fallon te gebruiken op hun website.
Trump had daarna een persco belegd, waar hij zou praten over Obama's geboorteplek. Alle pers er op af natuurlijk.
Het was 28 minuten lang oud-militairen aan het woord die Trump prezen, en daarna een paar tellen over Obama.
Als bedankje heeft een deel van de pers dat gebouw verbouwd.
Ik moet zeggen dat Fallon me allessinds mee is gevallen als linkse-democraat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.
Oa. buzzfeed weigeren nu stukjes van Fallon te gebruiken op hun website.
Trump had daarna een persco belegd, waar hij zou praten over Obama's geboorteplek. Alle pers er op af natuurlijk.
Het was 28 minuten lang oud-militairen aan het woord die Trump prezen, en daarna een paar tellen over Obama.
Als bedankje heeft een deel van de pers dat gebouw verbouwd.
Is Fallon niet lang republikein geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Fallon me allessinds mee is gevallen als linkse-democraat.
Hij blijft pijnlijk ongrappig.
Nee, door en door democraat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Fallon niet lang republikein geweest?
Dacht zoiets gelezen te hebben gister.
Ik ben niet bekend genoeg met die talkshowhosts.quote:
Licht uitquote:
Wat denk je morgen?quote:
Positivoquote:
Wel goeie vertrouwensboost gekregen verderquote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind PSV simpelweg meer kwaliteit hebben.
Normaal verliest Feyenoord dan dus.quote:Op zondag 18 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goeie vertrouwensboost gekregen verder
Lekker bezig. Ik moet kerstperiode gewoon werken volgens mij. Matig maar ja. Misschien begin december weekje vrij vragen maarquote:
Kerstperiode vaak wel chill om te werken, rustig.quote:Op zondag 18 september 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik moet kerstperiode gewoon werken volgens mij. Matig maar ja. Misschien begin december weekje vrij vragen maar
Ligt eraan waar. Bij mij niet hoor. Juist met die periodes fucking druk.quote:Op zondag 18 september 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerstperiode vaak wel chill om te werken, rustig.
Ga je met kerst naar Polen?quote:Op zondag 18 september 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
We hadden bijna een vlucht op kerstavond geboekt.
Maar dan was ik gekielhaald
Vier jij kerstavond dan?quote:Op zondag 18 september 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ze werken gelukkig niet op tweede kerstdag, oudejaarsdag en shit, wel op kerstavond geloof ikHoop niet dat ik dan ingeroosterd wordt, dat lijkt me echt matig
`Vieren'' is een groot woord, maar ben wel altijd bij familie dan ja voor dag of 3quote:
Nice. Scheelt je ook wat vlieguurtjes ofniet?quote:Op zondag 18 september 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En dan na kerst vanaf Warschau naar BKK
mja, vlieg via dubaiquote:Op zondag 18 september 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Scheelt je ook wat vlieguurtjes ofniet?
Oh wij doen alleen met familie op eerste kerstdag.quote:Op zondag 18 september 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Vieren'' is een groot woord, maar ben wel altijd bij familie dan ja voor dag of 3
Bedoel ook gewoon gezin hoor met familiequote:Op zondag 18 september 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij doen alleen met familie op eerste kerstdag.
Meestal alleen op tweede kerstdag hier nog met mijn ouders eten, en op eerste met broer en zus erbij. Verder met de gehele familie doen we nooit nee.quote:Op zondag 18 september 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel ook gewoon gezin hoor met familieOma`s of verdere familie eigenlijk nooit. Dat lijkt me ook niks
Niks mis mee. Garantie voor lekker eten in ieder gevalquote:Op zondag 18 september 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal alleen op tweede kerstdag hier nog met mijn ouders eten, en op eerste met broer en zus erbij. Verder met de gehele familie doen we nooit nee.
Is dit een grapje?quote:Op zondag 18 september 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Garantie voor lekker eten in ieder geval
Oh nee hoor. Ik bedoelde het in het algemeen. Niet gericht op je ouders hun kookkunstenquote:
Mijn moeder doet altijd wel haar best, we gaan nooit gourmetten eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bedoelde het in het algemeen. Niet gericht op je ouders hun kookkunsten
Ja met koters is dat interessanter om te vieren. Matig welquote:Op zondag 18 september 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al denk ik dat we vanaf dit jaar meer Sinterklaas gaan vieren dan kerst. Door mijn neefje enzo
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Met Sinterklaas surprises maken en dan met kerst gewoon lekker eten.quote:Op zondag 18 september 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met koters is dat interessanter om te vieren. Matig wel
Ik weet niet, ik had volgens mij op best jonge leeftijd al een antipathie tegen Sinterklaasquote:Op zondag 18 september 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Met Sinterklaas surprises maken en dan met kerst gewoon lekker eten.
Ik vond zwarte piet altijd maar eng en die liedjes tja daar had ik ook niks mee. Ook niet met kerstliedjes hoorquote:Op zondag 18 september 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had volgens mij op best jonge leeftijd al een antipathie tegen SinterklaasDie liedjes vond ik ook echt pure aids gewoon om aan te horen. Kerstliedjes zijn leuker
`Verwenpakketten'quote:Op zondag 18 september 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond zwarte piet altijd maar eng en die liedjes tja daar had ik ook niks mee. Ook niet met kerstliedjes hoor. Maar pakjesavond vond ik altijd wel leuk.
Al hoeft dat van mij nu niet perse meer om cadeaus te gaan want die hoef ik allemaal niet. Krijg je weer 30 luchtjes en douchegelzooi enzo
Valt wel mee hoor Inso. En super goedkoop. Heb daar ergens in een 5 sterrenhotel geslapen voor 10 euro pp.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol wtfquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb daar ergens in een 5 sterrenhotel geslapen voor 10 euro pp..
Soms zelfs minder. Heb dat we met zijn vieren daar reisden vaak zat max 3 euro pp betaald. En dan zaten we ook echt wel in een fatsoenlijk hotel/slaapding. Was vaak veel goedkoper dan een hostel.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms zelfs minder. Heb dat we met zijn vieren daar reisden vaak zat max 3 euro pp betaald. En dan zaten we ook echt wel in een fatsoenlijk hotel/slaapding. Was vaak veel goedkoper dan een hostel.![]()
Kan me Hue nog wel herinneren dat we er ook nog een fantastisch ontbijt kregen met onbeperkt bananenpannenkoekjes en toast met ei kregen.(Vooral omdat we ook dagen hadden dat we 3x per dag pho bo aten, was dit fantastisch
)
Ik moet ook maar weer eens gaan ja. Laatste vakantie was najaar vorig jaar naar Londonquote:Op zondag 18 september 2016 15:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga volgend jaar wel gewoon weer reizen
Totaal niet. Vietnam is vervoer duur denk ik maar ik denk dat ik ongeveer van 12 euro per dag leefde. Dat was incl slapen, eten, drinken en benzine voor mijn motorquote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Had gedacht dat Vietnam wel wat duurder zou zijn eigenlijk
Vietnam was goedkoopstequote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Had gedacht dat Vietnam wel wat duurder zou zijn eigenlijk
Netjesquote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet. Vietnam is vervoer duur denk ik maar ik denk dat ik ongeveer van 12 euro per dag leefde. Dat was incl slapen, eten, drinken en benzine voor mijn motor
London is ook tof. Wil ik ook nog eens heen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens gaan ja. Laatste vakantie was najaar vorig jaar naar London
Ja. Meest mooie is ook, als je het goed deed was je voor max een euro dronken. Dan dronk je de locale (best goede) bier van pak em beet 12 cent.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
London is ook tof. Wil ik ook nog eens heen.Waar wil je naar toe dan?
[..]
Ja. Meest mooie is ook, als je het goed deed was je voor max een euro dronken. Dan dronk je de locale (best goede) bier van pak em beet 12 cent.
quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar denk dat ik in Europa blijf volgend jaar. Nog genoeg waar ik heen wil. Oost-Europa, Andalusie, Scandinavie
Same same. Ik heb alleen N-Z hoog op mijn lijstje staan. En Cuba en Iran. Oke en Indonesie en de Filipijnen.quote:
Feyenoord maakt z`n kansen niet afquote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Kijken jullie psv feyenoord trouwens? Hoe is de wedstrijd?
Ja daarom. Iedereen wil altijd wel ver ( ik zelf ook) Maar Europa is echt machtig mooi. Ook Montenegro lijkt me onwijs tof land. Als je die fotos zietquote:Op zondag 18 september 2016 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same same. Ik heb alleen N-Z hoog op mijn lijstje staan. En Cuba en Iran. Oke en Indonesie en de Filipijnen.
En ik kan nog wel even doorgaan.![]()
Maar ik heb ook zo bizar weinig van Europa gezien.![]()
Scandinavie lijkt me ook waanzinnig mooi. Ga je hiken in Scandinavie?
Hoe kom je daar opeens aan?quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens met yoga ga beginnen.
Weet niet meer hoe ik er op kwam. Wilde geestelijk wat rusten en wat leniger worden.quote:
Slovenie schijnt ook prachtig te zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Iedereen wil altijd wel ver ( ik zelf ook) Maar Europa is echt machtig mooi. Ook Montenegro lijkt me onwijs tof land. Als je die fotos ziet![]()
Geen idee nogMisschien interrailen in Spanje en Portugal.
Klopt kloptquote:Op zondag 18 september 2016 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slovenie schijnt ook prachtig te zijn.Vind ook wel de historie/culturele zaken in Europa wel tof.
Leuk joh
Een echte celibaat zit ook niet aan zijn eigen piemel toch.quote:
Heb je je al ingeschreven bij sportschool?quote:Op zondag 18 september 2016 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte celibaat zit ook niet aan zijn eigen piemel toch.
Ik denk dat ik na volgende week, als ik weer mag sporten, op maandag middag sportschool doe, en dan op vrijdagavond ofzo yoga.
Nee, het kwam er gewoon niet van in de vakantie.quote:Op zondag 18 september 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven bij sportschool?
Ach ik mag niks zeggen hehequote:Op zondag 18 september 2016 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het kwam er gewoon niet van in de vakantie.
Je bent niet meer ripped?quote:
Moet eerst terug naar zh voor controle toch.quote:
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammerquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet meer ripped?
[..]
Moet eerst terug naar zh voor controle toch.
Ik ken het.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammer
Europees gaat ze opbreken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog kampioen worden.
Had niet verwacht dat ooit nog mee te maken.
Kom op, kom op, kom op nou.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammer
quote:
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik schaam me ook wel beetjeMaar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om als ik thuis kom m`n sportspullen te pakken en nog ff uurtje te gaan fitnessen
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 18 september 2016 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?
Was niet veel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Kijken jullie psv feyenoord trouwens? Hoe is de wedstrijd?
Die heb ik letterlijk 1 goede actie zien maken in 90 minuten.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen in zijn gezicht al 5 kilo afvallen.
Opvallend wel, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool tochquote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Die was zo slecht.quote:Op zondag 18 september 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool toch
Muldergodquote:
Vind het ook de minste keuken van Z-O Aziequote:Op zondag 18 september 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd van Vietnam, flipsie
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Walgelijk? Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Of Mexicoquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.quote:
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
u wot m8quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
Je lijkt Jr welquote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
[..]
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.
Je kon nog aparte onderdelen zien.
Was Braziliaans.
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.quote:
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.
Ziet er gewoon niet uit.
Smaakt wel aardig.
Geregeld gedaan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.
Oh, ik ook, maar weet niet waar jij Thais eten haalt. Waar ik het haal is de presentatie altijd in orde.quote:
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$quote:Op zondag 18 september 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken.
Kan niet zeggen dat ik sta te springen.
Leuk feestje gister?quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$
Lekker gegeten en gesmikkeld.quote:
Mooi.quote:Op zondag 18 september 2016 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker gegeten en gesmikkeld.Bogie ook nog fijn kunnen rennen over strand.
En ik dacht dat je weer wou werken?Of ben je gewend geraakt aan de extra vrije tijd?
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Ja, thuis zitten is ook maar eenzaam.
Maar voel dan gelijk weer druk, en drukte. Weet niet of ik daar wel zin in heb.
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?quote:Op zondag 18 september 2016 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.O.a bij de plisie en de NS. Collega is al naar de NS gegaan en zegt daar een veel beter Cao te hebben.
En daar fikkie?
Ja, ik ga ook wel.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
En af en toe met de treinen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?
Ja wel goed hoor, leuke collegas dus dat scheelt. voor het geld hoef ik het niet te doen maar ach
World of Warcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook wel.
Alleen met een beetje tegenzin.
Niet dat ik hier iets te doen heb, maar toch
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijnquote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En af en toe met de treinen mee.
Als mijn collega's niet zo leuk waren was ik ook allang vertrokken.kan een hoop schelen.
Den Haag zou mijn startpunt zijn ja. Doe er 20 minuten over met de autoquote:Op zondag 18 september 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijn
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgevenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk ook niet dat ik voor 12 per dag zou rondkomen
Tsja het is totaal anders.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
En autismcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal geen plezier meer uit games.
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soupquote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgeven
Maar er zitten ook vies veel Russen aan de oostkust.
[..]
Tsja het is totaal anders.Veel verfijnder denk ik. Waar bijv in Thailand er een overdaad aan pepers is bijv. zul je dat in Vietnam minder snel hebben tenzij je het zelf toevoegt
Ga Bogie maken.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik te weinig fantasie voor ben ik bang.
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup. Heb eigenlijk in HCMC en in dat gebied daaronder veel meer diversiteit gehad aan eten dan overal boven HCMC. Zal ook aan mij gelegen kunnen hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soup
Ik kan dat soort dingen dus niet voor me zien en kan daardoor niet echt iets maken.quote:
En springrollsquote:Op zondag 18 september 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup.
wat naar dat je zo over jezelf praat zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ruggengraatloze infantiele kutuser
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat naar dat je zo over jezelf praat zeg
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ben je toch schattig
alleen maar vanwege een weddenschap
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.
Oh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meer
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat van mijzelf ook maar laf
zo bang voor de grote onlogisch
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomtquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.
Walgelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomt
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.quote:
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.
Ineens 400 posts
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dikquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.
Voel je je niet gewoon dik door het gedoe met je darmen? Ik leek na de operatie de eerste weken bijna zwanger.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |