Je lijkt Jr welquote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
[..]
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.
Je kon nog aparte onderdelen zien.
Was Braziliaans.
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.quote:
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.
Ziet er gewoon niet uit.
Smaakt wel aardig.
Geregeld gedaan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.
Oh, ik ook, maar weet niet waar jij Thais eten haalt. Waar ik het haal is de presentatie altijd in orde.quote:
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$quote:Op zondag 18 september 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken.
Kan niet zeggen dat ik sta te springen.
Leuk feestje gister?quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$
Lekker gegeten en gesmikkeld.quote:
Mooi.quote:Op zondag 18 september 2016 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker gegeten en gesmikkeld.Bogie ook nog fijn kunnen rennen over strand.
En ik dacht dat je weer wou werken?Of ben je gewend geraakt aan de extra vrije tijd?
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Ja, thuis zitten is ook maar eenzaam.
Maar voel dan gelijk weer druk, en drukte. Weet niet of ik daar wel zin in heb.
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?quote:Op zondag 18 september 2016 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.O.a bij de plisie en de NS. Collega is al naar de NS gegaan en zegt daar een veel beter Cao te hebben.
En daar fikkie?
Ja, ik ga ook wel.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
En af en toe met de treinen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?
Ja wel goed hoor, leuke collegas dus dat scheelt. voor het geld hoef ik het niet te doen maar ach
World of Warcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook wel.
Alleen met een beetje tegenzin.
Niet dat ik hier iets te doen heb, maar toch
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijnquote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En af en toe met de treinen mee.
Als mijn collega's niet zo leuk waren was ik ook allang vertrokken.kan een hoop schelen.
Den Haag zou mijn startpunt zijn ja. Doe er 20 minuten over met de autoquote:Op zondag 18 september 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijn
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgevenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk ook niet dat ik voor 12 per dag zou rondkomen
Tsja het is totaal anders.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
En autismcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal geen plezier meer uit games.
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soupquote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgeven
Maar er zitten ook vies veel Russen aan de oostkust.
[..]
Tsja het is totaal anders.Veel verfijnder denk ik. Waar bijv in Thailand er een overdaad aan pepers is bijv. zul je dat in Vietnam minder snel hebben tenzij je het zelf toevoegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |