Europees gaat ze opbreken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog kampioen worden.
Had niet verwacht dat ooit nog mee te maken.
Kom op, kom op, kom op nou.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammer
quote:
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik schaam me ook wel beetjeMaar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om als ik thuis kom m`n sportspullen te pakken en nog ff uurtje te gaan fitnessen
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 18 september 2016 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?
Was niet veel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Kijken jullie psv feyenoord trouwens? Hoe is de wedstrijd?
Die heb ik letterlijk 1 goede actie zien maken in 90 minuten.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen in zijn gezicht al 5 kilo afvallen.
Opvallend wel, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool tochquote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Die was zo slecht.quote:Op zondag 18 september 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool toch
Muldergodquote:
Vind het ook de minste keuken van Z-O Aziequote:Op zondag 18 september 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd van Vietnam, flipsie
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Walgelijk? Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Of Mexicoquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.quote:
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
u wot m8quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
Je lijkt Jr welquote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
[..]
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.
Je kon nog aparte onderdelen zien.
Was Braziliaans.
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.quote:
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik hier langs de Thai loop bijvoorbeeld.
Ziet er gewoon niet uit.
Smaakt wel aardig.
Geregeld gedaan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Post even iets van je eigen kookkunsten of zo.
Oh, ik ook, maar weet niet waar jij Thais eten haalt. Waar ik het haal is de presentatie altijd in orde.quote:
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$quote:Op zondag 18 september 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken.
Kan niet zeggen dat ik sta te springen.
Leuk feestje gister?quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet doen. Krijgen we hier ook aardbevingen. :$
Lekker gegeten en gesmikkeld.quote:
Mooi.quote:Op zondag 18 september 2016 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker gegeten en gesmikkeld.Bogie ook nog fijn kunnen rennen over strand.
En ik dacht dat je weer wou werken?Of ben je gewend geraakt aan de extra vrije tijd?
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Ja, thuis zitten is ook maar eenzaam.
Maar voel dan gelijk weer druk, en drukte. Weet niet of ik daar wel zin in heb.
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou op je werk Hepje?
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?quote:Op zondag 18 september 2016 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat wel, ben nu aan het solliciteren voor iets anders.O.a bij de plisie en de NS. Collega is al naar de NS gegaan en zegt daar een veel beter Cao te hebben.
En daar fikkie?
Ja, ik ga ook wel.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan. Heb ik ook altijd na een langere periode niet te hebben gewerkt of naar school ben gegaan. Na die dag merk ik wel weer dat het meevalt.
En af en toe met de treinen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar zag ik ook laatst vacatures voor staan ja. Lijkt me ook wel chill baantje. Sta je gewoon in stationshal enzo toch?
Ja wel goed hoor, leuke collegas dus dat scheelt. voor het geld hoef ik het niet te doen maar ach
World of Warcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook wel.
Alleen met een beetje tegenzin.
Niet dat ik hier iets te doen heb, maar toch
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijnquote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En af en toe met de treinen mee.
Als mijn collega's niet zo leuk waren was ik ook allang vertrokken.kan een hoop schelen.
Den Haag zou mijn startpunt zijn ja. Doe er 20 minuten over met de autoquote:Op zondag 18 september 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel 1 standplaats zeg maar toch? Waar je 24 uur per dag binnen een half uurtje aanwezig moet kunnen zijn
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgevenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk ook niet dat ik voor 12 per dag zou rondkomen
Tsja het is totaal anders.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
En autismcraft?quote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal geen plezier meer uit games.
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soupquote:Op zondag 18 september 2016 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Staat tegenover dat ik iedere dag op een motor reed en eigenlijk geen geld verder kon uitgeven
Maar er zitten ook vies veel Russen aan de oostkust.
[..]
Tsja het is totaal anders.Veel verfijnder denk ik. Waar bijv in Thailand er een overdaad aan pepers is bijv. zul je dat in Vietnam minder snel hebben tenzij je het zelf toevoegt
Ga Bogie maken.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik te weinig fantasie voor ben ik bang.
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup. Heb eigenlijk in HCMC en in dat gebied daaronder veel meer diversiteit gehad aan eten dan overal boven HCMC. Zal ook aan mij gelegen kunnen hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soup
Ik kan dat soort dingen dus niet voor me zien en kan daardoor niet echt iets maken.quote:
En springrollsquote:Op zondag 18 september 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup.
wat naar dat je zo over jezelf praat zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ruggengraatloze infantiele kutuser
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat naar dat je zo over jezelf praat zeg
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ben je toch schattig
alleen maar vanwege een weddenschap
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.
Oh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meer
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat van mijzelf ook maar laf
zo bang voor de grote onlogisch
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomtquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.
Walgelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomt
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.quote:
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.
Ineens 400 posts
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dikquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.
Voel je je niet gewoon dik door het gedoe met je darmen? Ik leek na de operatie de eerste weken bijna zwanger.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |