Europees gaat ze opbreken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog kampioen worden.
Had niet verwacht dat ooit nog mee te maken.
Kom op, kom op, kom op nou.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammer
quote:
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik schaam me ook wel beetjeMaar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om als ik thuis kom m`n sportspullen te pakken en nog ff uurtje te gaan fitnessen
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 18 september 2016 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat Heppie straks meer ripped is?
Was niet veel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Kijken jullie psv feyenoord trouwens? Hoe is de wedstrijd?
Die heb ik letterlijk 1 goede actie zien maken in 90 minuten.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen in zijn gezicht al 5 kilo afvallen.
Opvallend wel, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool tochquote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Brad Jones die echt het lachertje van Engeland was opeens killer reddingen op zn 35e ofzo
Die was zo slecht.quote:Op zondag 18 september 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo het lachertje? Was altijd tweede keeper bij Liverpool toch
Muldergodquote:
Vind het ook de minste keuken van Z-O Aziequote:Op zondag 18 september 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd van Vietnam, flipsie
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook de minste keuken van Z-O Azie
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Walgelijk? Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het eten in Azië er walgelijk uitzien.
Of Mexicoquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.quote:
Heb wel eens paar gerechten gezien, maar die zagen er nog wel netjes uit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je eens naar eten uit zuid amerika kijken
u wot m8quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er uit als kots opgewarmd in de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |