Netjesquote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet. Vietnam is vervoer duur denk ik maar ik denk dat ik ongeveer van 12 euro per dag leefde. Dat was incl slapen, eten, drinken en benzine voor mijn motor
London is ook tof. Wil ik ook nog eens heen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens gaan ja. Laatste vakantie was najaar vorig jaar naar London
Ja. Meest mooie is ook, als je het goed deed was je voor max een euro dronken. Dan dronk je de locale (best goede) bier van pak em beet 12 cent.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
London is ook tof. Wil ik ook nog eens heen.Waar wil je naar toe dan?
[..]
Ja. Meest mooie is ook, als je het goed deed was je voor max een euro dronken. Dan dronk je de locale (best goede) bier van pak em beet 12 cent.
quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar denk dat ik in Europa blijf volgend jaar. Nog genoeg waar ik heen wil. Oost-Europa, Andalusie, Scandinavie
Same same. Ik heb alleen N-Z hoog op mijn lijstje staan. En Cuba en Iran. Oke en Indonesie en de Filipijnen.quote:
Feyenoord maakt z`n kansen niet afquote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Kijken jullie psv feyenoord trouwens? Hoe is de wedstrijd?
Ja daarom. Iedereen wil altijd wel ver ( ik zelf ook) Maar Europa is echt machtig mooi. Ook Montenegro lijkt me onwijs tof land. Als je die fotos zietquote:Op zondag 18 september 2016 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same same. Ik heb alleen N-Z hoog op mijn lijstje staan. En Cuba en Iran. Oke en Indonesie en de Filipijnen.
En ik kan nog wel even doorgaan.![]()
Maar ik heb ook zo bizar weinig van Europa gezien.![]()
Scandinavie lijkt me ook waanzinnig mooi. Ga je hiken in Scandinavie?
Hoe kom je daar opeens aan?quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens met yoga ga beginnen.
Weet niet meer hoe ik er op kwam. Wilde geestelijk wat rusten en wat leniger worden.quote:
Slovenie schijnt ook prachtig te zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Iedereen wil altijd wel ver ( ik zelf ook) Maar Europa is echt machtig mooi. Ook Montenegro lijkt me onwijs tof land. Als je die fotos ziet![]()
Geen idee nogMisschien interrailen in Spanje en Portugal.
Klopt kloptquote:Op zondag 18 september 2016 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slovenie schijnt ook prachtig te zijn.Vind ook wel de historie/culturele zaken in Europa wel tof.
Leuk joh
Een echte celibaat zit ook niet aan zijn eigen piemel toch.quote:
Heb je je al ingeschreven bij sportschool?quote:Op zondag 18 september 2016 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte celibaat zit ook niet aan zijn eigen piemel toch.
Ik denk dat ik na volgende week, als ik weer mag sporten, op maandag middag sportschool doe, en dan op vrijdagavond ofzo yoga.
Nee, het kwam er gewoon niet van in de vakantie.quote:Op zondag 18 september 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven bij sportschool?
Ach ik mag niks zeggen hehequote:Op zondag 18 september 2016 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het kwam er gewoon niet van in de vakantie.
Je bent niet meer ripped?quote:
Moet eerst terug naar zh voor controle toch.quote:
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammerquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet meer ripped?
[..]
Moet eerst terug naar zh voor controle toch.
Ik ken het.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik echt totaal geen motivatie meer om te sporten in m`n vrije tijd. Beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |