Meestal alleen op tweede kerstdag hier nog met mijn ouders eten, en op eerste met broer en zus erbij. Verder met de gehele familie doen we nooit nee.quote:Op zondag 18 september 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel ook gewoon gezin hoor met familieOma`s of verdere familie eigenlijk nooit. Dat lijkt me ook niks
Niks mis mee. Garantie voor lekker eten in ieder gevalquote:Op zondag 18 september 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal alleen op tweede kerstdag hier nog met mijn ouders eten, en op eerste met broer en zus erbij. Verder met de gehele familie doen we nooit nee.
Is dit een grapje?quote:Op zondag 18 september 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Garantie voor lekker eten in ieder geval
Oh nee hoor. Ik bedoelde het in het algemeen. Niet gericht op je ouders hun kookkunstenquote:
Mijn moeder doet altijd wel haar best, we gaan nooit gourmetten eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bedoelde het in het algemeen. Niet gericht op je ouders hun kookkunsten
Ja met koters is dat interessanter om te vieren. Matig welquote:Op zondag 18 september 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al denk ik dat we vanaf dit jaar meer Sinterklaas gaan vieren dan kerst. Door mijn neefje enzo
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Met Sinterklaas surprises maken en dan met kerst gewoon lekker eten.quote:Op zondag 18 september 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met koters is dat interessanter om te vieren. Matig wel
Ik weet niet, ik had volgens mij op best jonge leeftijd al een antipathie tegen Sinterklaasquote:Op zondag 18 september 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Met Sinterklaas surprises maken en dan met kerst gewoon lekker eten.
Ik vond zwarte piet altijd maar eng en die liedjes tja daar had ik ook niks mee. Ook niet met kerstliedjes hoorquote:Op zondag 18 september 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had volgens mij op best jonge leeftijd al een antipathie tegen SinterklaasDie liedjes vond ik ook echt pure aids gewoon om aan te horen. Kerstliedjes zijn leuker
`Verwenpakketten'quote:Op zondag 18 september 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond zwarte piet altijd maar eng en die liedjes tja daar had ik ook niks mee. Ook niet met kerstliedjes hoor. Maar pakjesavond vond ik altijd wel leuk.
Al hoeft dat van mij nu niet perse meer om cadeaus te gaan want die hoef ik allemaal niet. Krijg je weer 30 luchtjes en douchegelzooi enzo
Valt wel mee hoor Inso. En super goedkoop. Heb daar ergens in een 5 sterrenhotel geslapen voor 10 euro pp.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
vietnam lijkt me ook wel wat
maar te weinig luxeleven ben ik bang
Lol wtfquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb daar ergens in een 5 sterrenhotel geslapen voor 10 euro pp..
Soms zelfs minder. Heb dat we met zijn vieren daar reisden vaak zat max 3 euro pp betaald. En dan zaten we ook echt wel in een fatsoenlijk hotel/slaapding. Was vaak veel goedkoper dan een hostel.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms zelfs minder. Heb dat we met zijn vieren daar reisden vaak zat max 3 euro pp betaald. En dan zaten we ook echt wel in een fatsoenlijk hotel/slaapding. Was vaak veel goedkoper dan een hostel.![]()
Kan me Hue nog wel herinneren dat we er ook nog een fantastisch ontbijt kregen met onbeperkt bananenpannenkoekjes en toast met ei kregen.(Vooral omdat we ook dagen hadden dat we 3x per dag pho bo aten, was dit fantastisch
)
Ik moet ook maar weer eens gaan ja. Laatste vakantie was najaar vorig jaar naar Londonquote:Op zondag 18 september 2016 15:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga volgend jaar wel gewoon weer reizen
Totaal niet. Vietnam is vervoer duur denk ik maar ik denk dat ik ongeveer van 12 euro per dag leefde. Dat was incl slapen, eten, drinken en benzine voor mijn motorquote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Had gedacht dat Vietnam wel wat duurder zou zijn eigenlijk
Vietnam was goedkoopstequote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Had gedacht dat Vietnam wel wat duurder zou zijn eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |