Ik ben niet bekend genoeg met die talkshowhosts.quote:
Licht uitquote:
Wat denk je morgen?quote:
Positivoquote:
Wel goeie vertrouwensboost gekregen verderquote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind PSV simpelweg meer kwaliteit hebben.
Normaal verliest Feyenoord dan dus.quote:Op zondag 18 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goeie vertrouwensboost gekregen verder
Lekker bezig. Ik moet kerstperiode gewoon werken volgens mij. Matig maar ja. Misschien begin december weekje vrij vragen maarquote:
Kerstperiode vaak wel chill om te werken, rustig.quote:Op zondag 18 september 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik moet kerstperiode gewoon werken volgens mij. Matig maar ja. Misschien begin december weekje vrij vragen maar
Ligt eraan waar. Bij mij niet hoor. Juist met die periodes fucking druk.quote:Op zondag 18 september 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerstperiode vaak wel chill om te werken, rustig.
Ga je met kerst naar Polen?quote:Op zondag 18 september 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
We hadden bijna een vlucht op kerstavond geboekt.
Maar dan was ik gekielhaald
Vier jij kerstavond dan?quote:Op zondag 18 september 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ze werken gelukkig niet op tweede kerstdag, oudejaarsdag en shit, wel op kerstavond geloof ikHoop niet dat ik dan ingeroosterd wordt, dat lijkt me echt matig
`Vieren'' is een groot woord, maar ben wel altijd bij familie dan ja voor dag of 3quote:
Nice. Scheelt je ook wat vlieguurtjes ofniet?quote:Op zondag 18 september 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En dan na kerst vanaf Warschau naar BKK
mja, vlieg via dubaiquote:Op zondag 18 september 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Scheelt je ook wat vlieguurtjes ofniet?
Oh wij doen alleen met familie op eerste kerstdag.quote:Op zondag 18 september 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Vieren'' is een groot woord, maar ben wel altijd bij familie dan ja voor dag of 3
Bedoel ook gewoon gezin hoor met familiequote:Op zondag 18 september 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij doen alleen met familie op eerste kerstdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |