Achja, ik vind het allemaal niet veel. Alleen Twitter is soms leukquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen bij dingen op facebook gewoon even nadenken.
Hoeveel procent van mijn "vrienden" interesseert dit iets.
En als dat boven de 10% is het pas posten.
Dan zou het al een stuk beter zijn
Ik vermaak me prima op instagram met vlagen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja, ik vind het allemaal niet veel. Alleen Twitter is soms leuk
Gewoon geen facebook hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
Die mensen gewoon uit je feed filteren
zal toch wel verwijdert worden net zoals /r/europeanquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan mis je Nederland mijn vaderland
valt mee dat /r)the_donald er nog isquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal toch wel verwijdert worden net zoals /r/european
Hehe.quote:
Enige leuke aan die hele verkiezingen. Verder is het huilen met de pet op. Je zou maar Amerikaan zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Hillary gaat steeds meer op de man spelen.
Die debatten gaan nog hilarisch worden.
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Enige leuke aan die hele verkiezingen. Verder is het huilen met de pet op. Je zou maar Amerikaan zijn.
Aan de andere kant wordt het ook zo gebracht dat stemmen op een andere partij waarschijnlijk niets zal uithalen en het toch wel één van deze sukkels wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.
Dus erg slim zullen ze niet zijn.
Dat is waar. Beetje waar we in Nederland ook al een tijd last van hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt het ook zo gebracht dat stemmen op een andere partij waarschijnlijk niets zal uithalen en het toch wel één van deze sukkels wordt.
Ik had gelezen dat maar 9% van de Amerikanen Trump of Clinton willen. De rest stemt enkel op ze omdat ze de ander niet zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen stemmen wel op ze, terwijl ze wel andere keuzes hebben.
Dus erg slim zullen ze niet zijn.
Hehe.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat maar 9% van de Amerikanen Trump of Clinton willen. De rest stemt enkel op ze omdat ze de ander niet zijn.
Precies. Daarom schiet het hier ook niet op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Beetje waar we in Nederland ook al een tijd last van hebben.
Welke reacties?quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Na die panische reacties van gister, hoop ik trouwens nog meer dat Trump wint.
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.quote:
Kek.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.
Oa. buzzfeed weigeren nu stukjes van Fallon te gebruiken op hun website.
Trump had daarna een persco belegd, waar hij zou praten over Obama's geboorteplek. Alle pers er op af natuurlijk.
Het was 28 minuten lang oud-militairen aan het woord die Trump prezen, en daarna een paar tellen over Obama.
Als bedankje heeft een deel van de pers dat gebouw verbouwd.
Ik moet zeggen dat Fallon me allessinds mee is gevallen als linkse-democraat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump was bij Fallon in de uitzending, en omdat Fallon niet deed alsof hij Hitler in de studio had, gingen nogal wat mensen door het lint.
Oa. buzzfeed weigeren nu stukjes van Fallon te gebruiken op hun website.
Trump had daarna een persco belegd, waar hij zou praten over Obama's geboorteplek. Alle pers er op af natuurlijk.
Het was 28 minuten lang oud-militairen aan het woord die Trump prezen, en daarna een paar tellen over Obama.
Als bedankje heeft een deel van de pers dat gebouw verbouwd.
Is Fallon niet lang republikein geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Fallon me allessinds mee is gevallen als linkse-democraat.
Hij blijft pijnlijk ongrappig.
Nee, door en door democraat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Fallon niet lang republikein geweest?
Dacht zoiets gelezen te hebben gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |