feestje kan altijd, dat hoeft niet perse met oud en nieuwquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon leuk feestje doen. Pilletje
Wel asl je het overleeftquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nja als ik morgen voor de trein spring ben ik niet jarig over een maandje.
Als je echt hype nye wilt moet je lekker naar New York gaan en dan naar Times Squarequote:
Amerikanen he.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt hype nye wilt moet je lekker naar New York gaan en dan naar Times Square![]()
Dat is zo kut
Nja als mensen dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso met zoveel mensen op een plek gaan staan met NYE.
Dan ben je wel zo dom he
zolang je de moslims buiten de deur houdt gaat dat primaquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso met zoveel mensen op een plek gaan staan met NYE.
Dan ben je wel zo dom he
Lekker met zn allen slaaf van de commercie zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang je de moslims buiten de deur houdt gaat dat prima
dat ben je sws welquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker met zn allen slaaf van de commercie zijn.
snapchataidsquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal tientallen selfies maken hoe geweldig het wel niet is.
er is geen goede manierquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe het dan op een goede manier.
Snapchat is een prima app.quote:
Selfies maken is sowieso kutquote:
mensen die gaan filmen bij een concert kan ik ook niet serieus nemenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snapchat is een prima app.
Maar als iets echt leuk is ga je je tijd niet verspillen eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |