Maar hij laat de rest van het team beter spelenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk staat Traore het hele seizoen in de basis in de spits
Het zou wel heel onprofessioneel zijn als hij een wedstrijd mist door vertraging in de spits.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk staat Traore het hele seizoen in de basis in de spits
Doe effe normaal zegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef badschaap het volgende:
alsjeblieft petertje , breek je been en kom met een bacterie in het ziekenhuis te liggen
En Tetequote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gooi Dolberg en Sinkgraven er maar in
Leuker dan FC Groningenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Dit is niet de leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Wij wachten op de wedstrijd Robben vs Frankrijk en op de 1-1 van Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Groningen is zeer vermakelijk, alleen niet voor de Groningen fansquote:
Ongeveer hetzelfde als ajax momenteelquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Groningen is zeer vermakelijk, alleen niet voor de Groningen fans
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar hij laat de rest van het team beter spelen
gvdquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel heel onprofessioneel zijn als hij een wedstrijd mist door vertraging in de spits.
De leukste vond ik zeer recentquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onzin
De leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien is namelijk PEC 0 - 2 GRO
Ik dacht er nog over om dat mee te posten jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als ajax momenteel
Dit doet pijnquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De leukste vond ik zeer recent
GRO TWE - 3-4
Wat ben je toch ook vermoeiend.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
ajax supporters zijn in ene ook weer wakker
zelfde reden als waarom Driessen voor Feyenoord was.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef xzaz het volgende:
Waarom is die commentator voor Ajax ? En niet voor panagod?
We zijn inmiddels met de volgende wedstrijd bezig.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Elk jaar denk je, het Engelse voetbal kan niet minder worden met zoveel geld. En toch kunnen ze er nog helemaal niets van. Feyenoord hoefde niet eens goed te spelen om te winnen.
Sorry, ik had deze post even gemistquote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Luckassgod
Dat is even geleden
Altijd weer heerlijk als dit United weer heeft verloren. Wat een beleid weerquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Elk jaar denk je, het Engelse voetbal kan niet minder worden met zoveel geld. En toch kunnen ze er nog helemaal niets van. Feyenoord hoefde niet eens goed te spelen om te winnen.
Wij kijken voetbal ipv continue hier reagerenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Leicester gaat de CL winnenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Dat kan de beste overkomenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef luckass het volgende:
Traore topspits
[..]
Sorry, ik had deze post even gemist
Dat precies.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wij kijken voetbal ipv continue hier reageren
Belachelijk idd. Sierd mag gewoon voor athleti zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom Driessen voor Feyenoord was.
Jawel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in Eindhoven
Ik ga toch gvd niet naar Ajax kijken op mijn vrije avond.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels met de volgende wedstrijd bezig.
baasquote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen
Ik zag je post in Familiediner, was bier zuipen
magican?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een magicanvoetbal opeens.
Dit is een goede keus van je. Ajax is heel erg slecht.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga toch gvd niet naar Ajax kijken op mijn vrije avond.
Pieken en dalen zei ik tochquote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja misschien niet zo handig aangezien het volgende dagje om 9:00 college maarjaquote:
staan ze om bekend hequote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Enige club in Engeland met beleid en visie. Al kunnen ze er ook niet veel van, maar wel easy poule. Spurs hebben ook nog wel beleid trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester gaat de CL winnen
Lekker hoor zo'n volledig willekeurig Engelse woord er weer tussen. (Poging toe tenminste)quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang hij ze maakt boeit me dat geen fuckquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Die traore speelt opzichtig voor zichzelf
liverpool milan finalequote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de leukste wedstrijd die jullie ooit hebben gezien?
Bij mij staat die 3-4 bij Real - Barca wel hoog denk ik. Uit een objectief standpunt. En PSV - Feyenoord 4-3
Liverpool - Milan CL finale (3-3) zelden met zulk ongeloof naar een wedstrijd gekekenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij staat die 3-4 bij Real - Barca wel hoog denk ik. Uit een objectief standpunt. En PSV - Feyenoord 4-3
Maakte zonet zijn eerste. Maar gaat nu overal lopen, dat helpt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang hij ze maakt boeit me dat geen fuck
Dortmund - Malagaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen moest ik slapenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Liverpool - Milan CL finale (3-3) zelden met zulk ongeloof naar een wedstrijd gekeken
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de PL op donderdagen als deze.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een goede keus van je. Ajax is heel erg slecht.
Is wel waar hij goed in isquote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maakte zonet zijn eerste. Maar gaat nu overal lopen, dat helpt natuurlijk niet.
City ook heerlijk team onder Peppie hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige club in Engeland met beleid en visie. Al kunnen ze er ook niet veel van, maar wel easy poule. Spurs hebben ook nog wel beleid trouwens.
de 10-0quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - Feyenoord 4-3quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over twee weekjes kunnen we weer los met de CLoD geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik mis de PL op donderdagen als deze.
quote:
Twente - Inter 2-2quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen Chelsea - Liverpool, jongen. Je zorgen zijn nooit lang van kracht.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik mis de PL op donderdagen als deze.
Het doet mij weinig meer. Behalve het WK.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over twee weekjes kunnen we weer los met de CLoD geloof ik
Dat zit nog steeds een beetje diepquote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]je kind geen grote voetbalfinale laten kijken
3-4 idd uit 2011.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kloptquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ziyech is wel erg ecto voor een profvoetballer
Da's altijd de grootste topshow natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Het doet mij weinig meer. Behalve het WK.
Morgen??quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Chelsea - Liverpool, jongen. Je zorgen zijn nooit lang van kracht.
Smerig ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Er is dus nog kans voor jequote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Dat heeft niks met beleid of visie te maken. Zo kan iedereen het wel. Ook maar 30.000 fans gisteren. Walgelijke club.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City ook heerlijk team onder Peppie hoor
Misschien kan je meeposten in Ajax-topicquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Komt door al dat vasten.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben niet madquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je meeposten in Ajax-topicDaar zijn er mensen ook mad om en hij zou niet kunnen koken. Het is wat
Je bent zelf ectoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Psv feijenoord 10-0quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajaciedquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar was ik ook bij, maar dan in het uitvakquote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajacied
Bedoelde darts lol. PL voetbal kijk ik zelden. Tegenwoordig sowieso zelden meer voetbal op eredivisie na dan.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Chelsea - Liverpool, jongen. Je zorgen zijn nooit lang van kracht.
Zat je achter het doel?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij, maar dan in het uitvak
Ik vond het niet zo leuk
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over twee weekjes kunnen we weer los met de CLoD geloof ik
Omdat Ajacieden zelden in het stadion zitten en daarom een willekeurige wedstrijd moeten uitkiezen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajacied
Oh, oh, ooooooooooooo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoelde darts lol. PL voetbal kijk ik zelden. Tegenwoordig sowieso zelden meer voetbal op eredivisie na dan.
Golf: Ryder cupquote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.
Ja, de ontknoping van de F1. En er ís tenminste voetbal.
Darts heeft wel wat geinige toernooitjes hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.
Chelsea en Liverpool spelen geen Europees voetbal dus ik zou niet weten wat voor strafbare dingen er aan hangen.quote:
Voor mij was het Nederland - Spanje WK 2014. Eerste wedstrijd die ik op het Leidseplein heb gezien. Wat een beleving.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral drama na zo'n sportzomer.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal er eens op letten,quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zeikt niemand op Riedewald? Die speelt vreselijk kut
Lekker laten gaan joh, die golfertjesquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Golf zou ik willen kwalificeren als mensonterend
Daar kan ik wel een logische verklaring voor verzinnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zeikt niemand op Riedewald? Die speelt vreselijk kut
Ja al heb je dat in het voorjaar ook. Beste periode is juli-augustus, behalve in 2014, 2018 etc. en maart en april zijn ook mooie maanden.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Darts heeft wel wat geinige toernooitjes hoor
Maar verder is er niet zoveel inderdaad, veel interlandaids met voetbal ook
nou zegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, die golfertjes
Ik heb wel zin in F1 dit weekendquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, die golfertjes
oh serieus, lolquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea en Liverpool spelen geen Europees voetbal dus ik zou niet weten wat voor strafbare dingen er aan hangen.
Met een EK en een OS heb je natuurlijk 6 maanden lang genot gehad. Anderzijds is het wel een reden om weer met de studie bezig te zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral drama na zo'n sportzomer.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een logische verklaring voor verzinnen.
Het EK was niet echt genot. OS matig.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een EK en een OS heb je natuurlijk 6 maanden lang genot gehad. Anderzijds is het wel een reden om weer met de studie bezig te zijn
Feyenoord - Marseille. Die pot had alles.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond vooral de topics leukquote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het EK was niet echt genot. OS matig.
Sowieso zou je ten behoeve van de sport spelers met een dusdanig uiterlijk moeten weren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Klaassen is zo kapot slecht he, och
Dat zeker.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond vooral de topics leuk
Blote billen gezichtquote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso zou je ten behoeve van de sport spelers met een dusdanig uiterlijk moeten weren.
Naja het was inderdaad vanaf maart/april (wielerklassiekers) al raak. En tegenwoordig kan je elk lullig sportduel zienquote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een EK en een OS heb je natuurlijk 6 maanden lang genot gehad. Anderzijds is het wel een reden om weer met de studie bezig te zijn
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond vooral de topics leuk
Je kunt je enkel aan hem ergeren omdat er niks aan hem te ergeren valt. Wat een nonpersoonlijkheid.quote:
OS was echt heel tof man. Behalve het kutpubliek echt genoten van volleybalgodinnen, atletiekgenot was echt bizar het hele toernooi lang, zwemmen was ook wel lachen. Het was alleen jammer dat NL maar 3 goede dagen had en verder matig.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het EK was niet echt genot. OS matig.
Zonder Ziyech pakken jullie alleen nog punten tegen de lammen en blinden van Roda en Willem IIquote:
KingFloplandquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wie is er beter, Ajax of Feijenoord?
feyenoord sowieso klaar met dit kut ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wie is er beter, Ajax of Feijenoord?
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax kan hier gewoon winnen in de tweede helft met wat lef
Even opgezocht via Liveuitslagen.nl of flashscore.nl hoe het tegenwoordig heet en het blijkt Klaassen te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ajax lijkt wel een beetje met een 10 te spelen, bijzonder
Pak je nu bewust twee ploegen waar zelfs Ajax niet van wist te winnenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder Ziyech pakken jullie alleen nog punten tegen de lammen en blinden van Roda en Willem II
En Groningenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder Ziyech pakken jullie alleen nog punten tegen de lammen en blinden van Roda en Willem II
Verdommequote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even opgezocht via Liveuitslagen.nl of flashscore.nl hoe het tegenwoordig heet en het blijkt Klaassen te zijn.
Bosz laat dit elftal staan omwille van automatismen inbouwen ben ik bangquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word elke minuut droeviger met Viergever.
Ik mis Kenny.
Dan hoeven we Viergever niet meer te zien.
Ik mis Kenny.
Dit berust puur op toevallighedenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pak je nu bewust twee ploegen waar zelfs Ajax niet van wist te winnen
Ja, die zijn er nu ook echt niet. Daarom werd ik depressief van de eerste 30 minuten. Dat leek precies op het vorige seizoen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz laat dit elftal staan omwille van automatismen inbouwen ben ik bang
Alleen als GGMM meedoet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
Half time haxball genot. Who's in?
Ik wil straks een wissel zien waarbij Vergeven wordt vervangen door Tete.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word elke minuut droeviger met Viergever.
Ik mis Kenny.
Dan hoeven we Viergever niet meer te zien.
Ik mis Kenny.
Mijn moraal begint steeds meer tegen de voetbal wereld te srrijden.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, oh, ooooooooooooo.
Maar ik heb wel zin in Chelsea - Liverpool. Contegod vs Klopp.
Zo dom, zo dom, zo dom.quote:Mourinho liet wel weten dat er weinig spelers zijn die op basis van de wedstrijd in De Kuip een basisplaats verdiend hebben. 'We zullen tegen Watford weer met het vaste team spelen, waarschijnlijk zonder veranderingen.'
ik wel als je kamer maaktquote:Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
Half time haxball genot. Who's in?
JA DAT WIST IK NIETquote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dit echt niet?
Eerlijk, eerlijk, wees eerlijk
De nieuwe Pantelic, goaltjesdiefquote:Op donderdag 15 september 2016 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Die traore wordt de nieuwe Bojan. Aardig beginnen en dan eind van het seizoen dood aan ergeren.
Ik heb morbide gedachtes bij de invoering van de CL18/19.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn moraal begint steeds meer tegen de voetbal wereld te srrijden.
Wattequote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn moraal begint steeds meer tegen de voetbal wereld te srrijden.
Pantelic is eindbaas lvl 99quote:Op donderdag 15 september 2016 21:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De nieuwe Pantelic, goaltjesdief
*applausje* *duimpje*quote:Op donderdag 15 september 2016 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pantelic is eindbaas lvl 99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |